Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00174164/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
- 2021/BZP 00187302/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej Cieszyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej Cieszyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74dcbd16-0fa0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001309/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174164/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIF.271.1.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Cieszynie. W ramach realizacji tej części zamówienia przewiduje się ok. 60 godzin obsługi prawnej tygodniowo, w tym 40 godzin w siedzibie (zamawiający udostępnia pomieszczenie i media), z zastrzeżeniem, że obsługa musi odbywać się codziennie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz około 20 godzin poza siedzibą zamawiającego, w tym poza godzinami pracy Urzędu.2. Zakres zamówienia dla tej części obejmuje:
1) zastępstwo procesowe w sprawach cywilnych, w tym kontynuowanie 72 niezakończonych spraw,
2) zastępstwo procesowe w sprawach karnych,
3) prowadzenie egzekucji należności cywilnych,
4) udzielanie pisemnych opinii prawnych (dokument zawierający co najmniej analizę stanu prawnego oraz wnioski wskazujące prawidłowe i najbardziej korzystne dla zamawiającego rozwiązanie) na rzecz wszystkich wydziałów, biur oraz samodzielnych stanowisk Urzędu Miejskiego w Cieszynie w terminie maksymalnie 14 dni od przyjęcia kompletnego wniosku o wydanie opinii (wykonawca winien w przypadku stwierdzenia braków wniosku uniemożliwiających wydanie opinii niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni wystąpić o jego uzupełnienie).
5) udzielanie porad prawnych w zakresie działalności Burmistrza i Urzędu Miejskiego w Cieszynie w godzinach pracy urzędu (40 godzin tygodniowo) na rzecz wszystkich wydziałów, biur oraz samodzielnych stanowisk Urzędu Miejskiego w Cieszynie. Zamawiający wymaga, by w sprawach nagłych porady udzielane były również poza godzinami urzędowania (dopuszcza się konsultacje telefoniczne i mailowe),
6) udzielanie porad prawnych w zakresie prowadzonych postępowań podatkowych,
7) opiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej przedkładanych przez Burmistrza pod obrady Rady Miejskiej Cieszyna w tym pod względem formalno-prawnym wraz z przekazanymi do zaopiniowania załącznikami,
8) weryfikacja zgodności z prawem i opiniowanie zarządzeń Burmistrza Miasta wraz z załącznikami do zarządzenia,
9) weryfikacja zgodności z prawem i opiniowanie umów wraz z przekazanymi do zaopiniowania załącznikami,
10) weryfikacja zgodności z prawem i opiniowanie innych dokumentów jeśli wymaga tego ważny interes zamawiającego w tym w ramach postępowania w sprawie orzeczenia o solidarnej odpowiedzialności członków zarządów spółek lub stowarzyszeń,
11) weryfikacja zgodności z prawem i opiniowanie projektów umów i porozumień wraz z przekazanymi do zaopiniowania załącznikami,
12) wypracowanie wzorcowych dokumentów powszechnego stosowania (umowy, klauzule dot. praw autorskich itp.),
13) udział w spotkaniach i naradach Burmistrza lub innych członków kierownictwa, jeżeli wymaga tego istotny interes zamawiającego.
14) zaskarżanie rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody i Regionalnej Izby Obrachunkowej,
15) coroczna weryfikacja ilościowa prowadzonych przez kancelarię spraw cywilnych, karnych i innych,
16) wyznaczenie opiekuna do bieżących kontaktów z zamawiającym oraz uzgadniania bieżących kwestii organizacyjnych obsługi prawnej,
17) konsultowanie i uzgadnianie stanowisk pomiędzy radcami realizującymi bieżącą obsługę prawną Urzędu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 512910,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Rady Miejskiej Cieszyna2. Realizacja tej części zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Urzędu Miejskiego (zamawiający udostępnia pomieszczenie i media) i obejmuje obsługę prawną w wymiarze średnio 5 godzin tygodniowo (na miejscu oraz poza siedzibą Urzędu - w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady Miejskiej), w tym:
1) opiniowanie projektów uchwał przedkładanych przez Burmistrza Miasta,
2) przygotowywanie oraz opiniowanie projektów uchwał, stanowisk, opinii oraz apeli Rady Miejskiej,
3) udział w sesjach Rady Miejskiej,
4) udział w posiedzeniach komisji Rady Miejskiej według potrzeb zgłoszonych przez Przewodniczącego Rady,
5) opiniowanie oraz przygotowywanie projektów pism i dokumentów Rady Miejskiej,
6) opiniowanie projektów rozstrzygnięć skarg, wniosków i petycji kierowanych do Rady Miasta Cieszyna,
7) udzielanie porad i opinii prawnych na pisemny wniosek radnych i komisji Rady Miejskiej w terminie maksymalnie 14 dni od przyjęcia wniosku,
8) reprezentowanie Rady Miejskiej przed sądami i organami administracji w postępowaniach administracyjnych,
9) zgłaszanie Burmistrzowi Miasta na piśmie, w terminie nie późniejszym niż 48 godzin przed sesją zwyczajną (a nie później niż na 3 godziny przed sesją nadzwyczajną) uwag i zastrzeżeń do projektów uchwał, stanowisk, opinii oraz apeli z uzasadnieniem prawnym swoich zastrzeżeń. W przypadku zgłoszenia zastrzeżeń wykonawca jest zobowiązany do ich skonsultowania z Radcą Prawnym, który zaparafował projekt uchwały.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 44280,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego „Traktat” Tomasz Szkaradnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481129430
7.3.3) Ulica: Rynek 6
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO "TRAKTAT" TOMASZ SZKARADNIK
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO "TRAKTAT" TOMASZ SZKARADNIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2024-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kinga Osak Kancelaria Radcy Prawnego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482341356
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KINGA OSAK KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
jakie przetargi wygrała firma
KINGA OSAK KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-05 do 2024-04-04INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawy implantów i asortymentu wykorzystywanego w procedurach ortopedycznych
- Zakup sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!".
- Zakup mebli do zajęć dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Zakup mebli oraz pomocy dydaktycznych do zajęć w Szkole Podstawowej nr 1 w Cieszynie ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Konserwacja i odtworzenie stolarki okiennej budynku Teatru w Cieszynie - etap IV
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej z zakresu prawa zamówień publicznych polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu 2 (DWÓCH) postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- Świadczenie porad prawnych w ramach projektu "Droga do rodziny. Od kandydata do rodzica adopcyjnego."
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Wieruszowie i jednostek organizacyjnych Gminy Wieruszów w latach 2025 - 2028
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Kompleksowa obsługa Inżyniera Kontraktu projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Zakup usług doradztwa prawnego w zakresie realizacji zadań ustawowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w obszarze finansowania działalności badawczo - rozwojowej i innowacyjnej oraz innych zadań
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.