eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynObsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej Cieszyna



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej Cieszyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej Cieszyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74dcbd16-0fa0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001309/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174164/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPIF.271.1.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Cieszynie. W ramach realizacji tej części zamówienia przewiduje się ok. 60 godzin obsługi prawnej tygodniowo, w tym 40 godzin w siedzibie (zamawiający udostępnia pomieszczenie i media), z zastrzeżeniem, że obsługa musi odbywać się codziennie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz około 20 godzin poza siedzibą zamawiającego, w tym poza godzinami pracy Urzędu.
2. Zakres zamówienia dla tej części obejmuje:
1) zastępstwo procesowe w sprawach cywilnych, w tym kontynuowanie 72 niezakończonych spraw,
2) zastępstwo procesowe w sprawach karnych,
3) prowadzenie egzekucji należności cywilnych,
4) udzielanie pisemnych opinii prawnych (dokument zawierający co najmniej analizę stanu prawnego oraz wnioski wskazujące prawidłowe i najbardziej korzystne dla zamawiającego rozwiązanie) na rzecz wszystkich wydziałów, biur oraz samodzielnych stanowisk Urzędu Miejskiego w Cieszynie w terminie maksymalnie 14 dni od przyjęcia kompletnego wniosku o wydanie opinii (wykonawca winien w przypadku stwierdzenia braków wniosku uniemożliwiających wydanie opinii niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni wystąpić o jego uzupełnienie).
5) udzielanie porad prawnych w zakresie działalności Burmistrza i Urzędu Miejskiego w Cieszynie w godzinach pracy urzędu (40 godzin tygodniowo) na rzecz wszystkich wydziałów, biur oraz samodzielnych stanowisk Urzędu Miejskiego w Cieszynie. Zamawiający wymaga, by w sprawach nagłych porady udzielane były również poza godzinami urzędowania (dopuszcza się konsultacje telefoniczne i mailowe),
6) udzielanie porad prawnych w zakresie prowadzonych postępowań podatkowych,
7) opiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej przedkładanych przez Burmistrza pod obrady Rady Miejskiej Cieszyna w tym pod względem formalno-prawnym wraz z przekazanymi do zaopiniowania załącznikami,
8) weryfikacja zgodności z prawem i opiniowanie zarządzeń Burmistrza Miasta wraz z załącznikami do zarządzenia,
9) weryfikacja zgodności z prawem i opiniowanie umów wraz z przekazanymi do zaopiniowania załącznikami,
10) weryfikacja zgodności z prawem i opiniowanie innych dokumentów jeśli wymaga tego ważny interes zamawiającego w tym w ramach postępowania w sprawie orzeczenia o solidarnej odpowiedzialności członków zarządów spółek lub stowarzyszeń,
11) weryfikacja zgodności z prawem i opiniowanie projektów umów i porozumień wraz z przekazanymi do zaopiniowania załącznikami,
12) wypracowanie wzorcowych dokumentów powszechnego stosowania (umowy, klauzule dot. praw autorskich itp.),
13) udział w spotkaniach i naradach Burmistrza lub innych członków kierownictwa, jeżeli wymaga tego istotny interes zamawiającego.
14) zaskarżanie rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody i Regionalnej Izby Obrachunkowej,
15) coroczna weryfikacja ilościowa prowadzonych przez kancelarię spraw cywilnych, karnych i innych,
16) wyznaczenie opiekuna do bieżących kontaktów z zamawiającym oraz uzgadniania bieżących kwestii organizacyjnych obsługi prawnej,
17) konsultowanie i uzgadnianie stanowisk pomiędzy radcami realizującymi bieżącą obsługę prawną Urzędu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 512910,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Rady Miejskiej Cieszyna
2. Realizacja tej części zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Urzędu Miejskiego (zamawiający udostępnia pomieszczenie i media) i obejmuje obsługę prawną w wymiarze średnio 5 godzin tygodniowo (na miejscu oraz poza siedzibą Urzędu - w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady Miejskiej), w tym:
1) opiniowanie projektów uchwał przedkładanych przez Burmistrza Miasta,
2) przygotowywanie oraz opiniowanie projektów uchwał, stanowisk, opinii oraz apeli Rady Miejskiej,
3) udział w sesjach Rady Miejskiej,
4) udział w posiedzeniach komisji Rady Miejskiej według potrzeb zgłoszonych przez Przewodniczącego Rady,
5) opiniowanie oraz przygotowywanie projektów pism i dokumentów Rady Miejskiej,
6) opiniowanie projektów rozstrzygnięć skarg, wniosków i petycji kierowanych do Rady Miasta Cieszyna,
7) udzielanie porad i opinii prawnych na pisemny wniosek radnych i komisji Rady Miejskiej w terminie maksymalnie 14 dni od przyjęcia wniosku,
8) reprezentowanie Rady Miejskiej przed sądami i organami administracji w postępowaniach administracyjnych,
9) zgłaszanie Burmistrzowi Miasta na piśmie, w terminie nie późniejszym niż 48 godzin przed sesją zwyczajną (a nie później niż na 3 godziny przed sesją nadzwyczajną) uwag i zastrzeżeń do projektów uchwał, stanowisk, opinii oraz apeli z uzasadnieniem prawnym swoich zastrzeżeń. W przypadku zgłoszenia zastrzeżeń wykonawca jest zobowiązany do ich skonsultowania z Radcą Prawnym, który zaparafował projekt uchwały.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 44280,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego „Traktat” Tomasz Szkaradnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481129430

7.3.3) Ulica: Rynek 6

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-01 do 2024-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kinga Osak Kancelaria Radcy Prawnego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482341356

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-05 do 2024-04-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.