Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00098278/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz
Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004502804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 36
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-071
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4005965
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rag@mopr.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzeczMiejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-957dfad1-c687-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038041/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098278
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RAG.271.1.2024.BM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu oraz usługi konwojowania wartości pieniężnych. Szczegółowe warunki sprawowania ochrony reguluje ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2021.1995 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 803819,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 813454,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 803819,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): UNITREZ OCHRONA OP Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Osób, Mienia i Konwojowania "Puls" Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 532186004
7.3.3) Ulica: Górna 5
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-403
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zapewnienie grupy interwencyjnej.
GWARANT Agencja Ochrony Sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNITREZ OCHRONA OP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
UNITREZ OCHRONA OP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 803819,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- DOSTAWA LEKKICH SAMOCHODÓW SPECJALNYCH DLA KM PSP W OPOLU
- Dostawa rowerów tandemowych w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- D/51/2025/A1 Sukcesywny zakup i dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego, część nr 1 - Zakup profesjonalnych środków czystości
- "Przywrócenie parametrów użytkowych obiektów inżynierskich w ciągu drogi wojewódzkiej nr 419 w m. Branice Zamek - po powodzi w km 16+000 i 16+080"
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje personelu służb świadczących usługi w społeczności lokalnej.
- Zakup wraz z dostawą urządzeń do odciągania, analizy, przechowywania i podgrzewania mleka kobiecego celem doposażenia Banku Mleka Kobiecego (z podziałem na 5 zadań)
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa polegająca na dozorze osób i mienia w obiekcie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze przy ul. Racula-Wierzbowa 6 w Zielonej Górze".
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
- Usługa ochrony osób i mienia na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań- Grunwald i Jeżyce w Poznaniu.
- Świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Usługa ochrony mienia, w tym zewnętrznego zabezpieczenia oraz dozoru obiektów wraz z przyległym terenem, położonych w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA SWPZZPOZ W RADOMIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.