Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00194872/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asystenta na rzecz osób w kryzysie bezdomności dla uczestników i uczestniczek projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W TARNOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005697431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. K. Brodzińskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 688-20-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cus.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a48eb88-0dea-4af4-a776-a31553c213a61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług asystenta na rzecz osób w kryzysie bezdomności dla uczestników i uczestniczek projektu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a48eb88-0dea-4af4-a776-a31553c213a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00101064/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług asystenta na rzecz osoby w kryzysie bezdomności na rzecz uczestników i uczestniczek projektu pn "Miasto dla każdego, czyli odNOWA społeczna w Tarnowie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane jest z: Fundusze Europejskie dla Małopolski. Priorytet: Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego. Działanie: Integracja społeczna osób w szczególnie trudnej sytuacji życiowej. Fundusz: Europejski Fundusz Społeczny Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194872
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOK-261-11/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 400800 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje świadczenie usług jako formy wsparcia dla osób w kryzysie bezdomności, dotkniętych wykluczeniem z dostępu do mieszkań lub zagrożonych bezdomnością - uczestników i uczestniczek projektu pt. „Miasto dla każdego, czyli odNOWA społeczna w Tarnowie”. Świadczona usługa polegać będzie na działaniach zmierzających do usamodzielnienia i pomocy w reintegracji społecznej tych osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 33600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje świadczenie usług jako formy wsparcia dla osób w kryzysie bezdomności, dotkniętych wykluczeniem z dostępu do mieszkań lub zagrożonych bezdomnością - uczestników i uczestniczek projektu pt. „Miasto dla każdego, czyli odNOWA społeczna w Tarnowie”. Świadczona usługa polegać będzie na działaniach zmierzających do usamodzielnienia i pomocy w reintegracji społecznej tych osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Drajczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 90112501146
7.3.3) Ulica: Lwowska
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Nędza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 97122903429
7.3.4) Miejscowość: Zakliczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 32-840
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- zakup i dostawa m.in. systemu ogrzewania pacjenta, stolików i wózków, defibrylatora, oprzyrządowania do stołów operacyjnych dla Bl. Op. Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
- "Modernizacja/remont chodnika przy drodze powiatowej DP 1371K relacji Tarnów-Wałki-Stare Żukowice w miejscowości Wola Rzędzińska II, kontynuacja w 2025r."
- Modernizacja Strefy Płatnego Parkowania w Tarnowie
- Dostawy: myjek-rękawic suchych oraz sterylnych fartuchów włókninowych i foliowych, foliowych osłon na buty, masek chirurgicznych, półmasek ochronnych FFP2
- Kompleksowe usługi transportowe - relokacja dokumentacji wraz z załadunkiem i rozładunkiem na potrzeby ZUS Oddział w Tarnowie (postępowanie z podziałem na części)
- Sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług społecznych w formie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych mieszkańcom miasta Ostrołęki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
- Świadczenie usług prowadzenia zajęć grupowych w ramach sekcji zdrowie, edukacyjnej i manualnej w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2027 r.
- Świadczenie usług społecznych - sąsiedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Usługi społeczne dla uczestników projektu "Q przyszłości II"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych / SUO dla 10 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu z terenu Gminy Markowa w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2027 r.
- Świadczenie usług sąsiedzkich w środowisku lokalnym dla Centrum Usług Społecznych w Daleszycach 2025 - 2027
więcej: Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.