Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Montaż elementów nagłośnieniowych systemu DSO wraz z montażem w Z.P.M. BURSA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Młodzieżowych "BURSA"
1.3.) Oddział zamawiającego: ZPM "BURSA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871716043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. J. Hallera 37
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gz@gpp.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa.grudziadz.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Montaż elementów nagłośnieniowych systemu DSO wraz z montażem w Z.P.M. BURSA
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871716043
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Gen. J. Hallera 37
1.11.4.) Miejscowość: Grudziądz
1.11.5.) Kod pocztowy: 86-300
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gz@gpp.grudziadz.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.bursa.grudziadz.com
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż elementów nagłośnieniowych systemu DSO wraz z montażem w Z.P.M. BURSA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d40e3f1-2d77-4d50-9f18-bfe082283885
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034396/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie dzwiękowego systemu ostrzegawczego - ppoż.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja wPostępowaniu
odbywa się przy użyciuśrodkówkomunikacjielektronicznej.2.Zamawiający informuje, iż będziekomunikował się zwykonawcami
zapomocąPlatformy zakupowej:https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz.3.Zamawiającyinformuje, iż wzakresie pytań
dotyczących funkcjonowania Platformy zakupowej należykontaktowaćsięz CentrumWsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod
numer 221010202,cwk@platformazakupowa.pl.4.Wymaganiatechniczne i organizacyjne sporządzania,wysyłania iodbierania
korespondencjielektronicznej opisane zostały wRegulaminie platformazakupowa.pl(https://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin). 5.Zamawiającyokreślawymagania sprzętowo aplikacyjneumożliwiające pracę na Platformie zakupowej:6.
stałydostępdosieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,7. komputer klasy PClubMAC
onastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowszawersja,jeden z
systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lubichnowszewersje,8.zainstalowana dowolna
przeglądarkainternetowa, w przypadku InternetExplorerminimalniewersja 100.,9. włączona obsługa JavaScript,10.
zainstalowanyprogram AdobeAcrobatReader lubinnyobsługujący format plików .pdf11. Platforma działa
wedługstandarduprzyjętegowkomunikacjisieciowej - kodowanie UTF8,12. Oznaczenie czasu
odbiorudanychprzezplatformęzakupową stanowidatę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg.czasulokalnegoserwerasynchronizowanego zzegarem Głównego Urzędu Miar.13.
Maksymalnyrozmiarjednegoplikuprzesyłanego zapośrednictwem dedykowanych formularzy do:
złożenia,zmiany,wycofaniaofertywynosi 150 MBnatomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie
500MB.14.Zamawiającyinformuje, żeinstrukcje korzystania z Platformy zakupowej znajdują się
wzakładce„InstrukcjedlaWykonawców" nastronie internetowej podadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje.15.Wykonawca,przystępując doniniejszegoPostępowania:16. akceptuje warunki
korzystaniazplatformazakupowa.plokreślone wRegulaminiezamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
wzakładce„Regulamin"oraz uznaje gozawiążący,17. zapoznał i stosuje się do
Instrukcjiskładaniaofert/wnioskówdostępnepodlinkiem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN/13/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Montaż głośników rozgłoszeniowych – DSO
• Przygotowanie i wgranie komunikatów informacyjnych DSO w istniejącej jednostce zarządzającej DSO
• Uruchomienie i wdrożenie systemu DSO na 7 kondygnacjach
• Zarządzanie systemem DSO z systemu sygnalizacji pożarowej POLON 6000
• Certyfikowane uszczelnienie i oznaczenie wszystkich przejść kablowych przez strefy pożarowe.
• Uruchomienie, zaprogramowanie i wdrożenie systemu DSO do eksploatacji:
• Wprowadzenie nazw stref sygnalizacji pożarowej zgodnej z wytycznymi inwestora;
• Przeprowadzenie szkoleń wskazanych przez inwestora osób
• Raport z przetestowania 100% elementów dozorowych i sterujących – głośników DSO
• Przeprowadzenie testów zrozumiałości i słyszalności komunikatów
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej
• Przygotowanie instrukcji obsługi centrali SAP i postępowania na wypadek alarmu pożarowego;
• założenie książki eksploatacji systemu DSO
4.2.6.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z treścią SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Kryterium czas przystąpienia naprawy w okresie gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie podobne roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda. Za jedną podobną robotę budowlaną Zamawiający uzna roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji SAP,
b) dysponuje lub będzie dysponował osobą spełniającą wymagania dot. kwalifikacji, należącą do właściwego samorządu zawodowego oraz posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
• kierownik robót budowlanych w branży elektrycznej - wymagania: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.) oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
• min. 2 osoby zatrudnione na stały etat z wymaganymi uprawnieniami: Szkolenie instalatorskie od producenta – dostawcy systemu SAP - DSO
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresieuregulowanymw art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-02 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-02 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zgodnie z treścią SWZ.INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remonty cząstkowe chodników i ścieżek rowerowych
- Opracowanie dok. proj.- kosztorysowej pn.: "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pułaskiego 13 w G-DZU u wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego".
- Usługa organizacji wypoczynku letniego - kolonii profilaktycznych z elementami socjoterapii dla dzieci i młodzieży będących pod opieką CPDiPR w Grudziądzu
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Montaż elementów nagłośnieniowych systemu DSO wraz z montażem w Z.P.M. BURSA
- Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Posadowienie tymczasowych obiektów kontenerowych z niezbędną infrastrukturą w k. 4204 wraz z opracowaniem dokumentacji budowlanej i wykonawczej, z kosztorysem na terenie 33. BLTr
- Zalecenia Delegatury WOP - montaż przeciwpoż. wył. prądu w bud. nr 5 w kom. wojs. m. Lębork oraz nr 13, 38, 56, 10 i 52 w kom. wojs. m. Czarne, na podst. opr. dok. proj. uzgodnionej z rzecz. ds. ppoż.
- Wykonanie robót budowlano - konserwatorskich w budynku terapeutycznym w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim
- Montaż elementów nagłośnieniowych systemu DSO wraz z montażem w Z.P.M. BURSA
- ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
- Roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.