eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-JeziornaUsługa mulczowania wgłębnego



Ogłoszenie z dnia 2025-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa mulczowania wgłębnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Rolniczy Zakład Doświadczalny Wilanów-Obory

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obory 8

1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konrad_budynek@sggw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzdwilanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-baf09bba-481f-467b-90c9-7b155975ac5c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa mulczowania wgłębnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baf09bba-481f-467b-90c9-7b155975ac5c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235304

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182157

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/275/RZD/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Usługa mulczowania wgłębnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Usługa mulczowania terenu po plantacji wierzby energetycznej polegająca na rozdrabnianiu resztek roślinnych oraz innych materiałów organicznych na niewielkie kawałki i wymieszaniu ich z glebą. Usługa wykonana zostanie dwuetapowo, najpierw mulczowanie powierzchniowe pozostałości po plantacji a następnie wgłębnie na głębokość 25 cm mierzonych od powierzchni terenu. Usługa ma na celu przywrócenie gruntu do stanu pierwotnego, czyli uzyskania pulchnej gleby nadającej się do uprawy, dzięki likwidacji karp nadziemnych oraz systemu korzeni pod powierzchnią ziemi. Powierzchnia przedmiotu zamówienie wynosi około 60 hektarów z lokalizacją (numery działek) w:
• Biskupice -142103_5.0001.124/2; 142103_4.0001.4/2; 142103_4.0001.7/2,
• Grudów - 142103_5.0006.4/16; 142103_5.0006.4/15; 142103_5.0006.4/3,
• Brwinów - 142103_4.0002.14,
• Pęcice/Komorów -142104_2.0010.631/6; 142104_2.0004.554,
zgodnie z załącznikiem 3 do SWZ – Załącznik graficzny, mapa z miejscem i zakresem realizacji usługi objętej zamówieniem.
Usługę wykonać należy ciągnikiem rolniczym z mulczerem wgłębnym.
Zamawiający wskaże kolejność pól do wykonania usługi oraz dopuszcza realizację usługi jednocześnie w kilku miejscach.

Kod: 45111213-4 Pełna nazwa: Roboty w zakresie oczyszczania terenu

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia o maksymalnie 20% wielkości zamówienia.
2. Wizja lokalna
Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.
Termin i zasady udziału w wizji lokalnej na miejscu u Zamawiającego:
Wizje lokalna należy zapowiedzieć drogą elektroniczną na adres: konrad_budynek@sggw.edu.pl.
Termin wizji należy zgłosić z 1-dniowym wyprzedzeniem (należy liczyć dni robocze od poniedziałku do piątku).
Wykonawca w treści wniosku/zgłoszenia uczestnictwa w wizji lokalnej umieszcza:
a) Nazwę zamówienia;
b) Numer sprawy.

Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp, oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia podlega odrzuceniu.

3. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 635040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ground Group Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Lisów 2EA, 21-100 Lubartów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532457815

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.