Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00083230/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
- 2022/BZP 00090659/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-18
- 2022/BZP 00095317/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Budowa inteligentnego systemu zarządzania siecią kanalizacji deszczowej (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322385530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/129841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Budowa inteligentnego systemu zarządzania siecią kanalizacji deszczowej (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8693266d-9ee6-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020337/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.42 Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Budowa inteligentnego systemu zarządzania siecią kanalizacji deszczowej (2)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pt. "Poprawa stanu bezpieczeństwa przeciwpowodziowego dla Miasta Gliwice poprzez modernizację i rozbudowę systemu gospodarowania wodami opadowymi - etap II", Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083230/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn.: "Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Budowa inteligentnego systemu zarządzania siecią kanalizacji deszczowej (2)" jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu tj. świadczenia następujących usług:
1) przygotowanie, organizacja, nadzór, koordynacja i zakończenie całego procesu inwestycyjnego;
2) pełnienie nadzoru i kontroli nad realizacja zadania na poszczególnych etapach realizacji;
3) pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego w zakresie wszystkich koniecznych specjalności podczas budowy systemu;
4) bieżąca kontrola rozliczeń i zaawansowania finansowego zadania oraz sprawdzanie zgodności zafakturowanych kwot z wykonanymi zakresami rzeczowymi i rekomendowanie Zamawiającemu do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę;
5) prowadzenie rozliczeń rzeczowo-finansowych realizacji zadania oraz sprawozdawczości, w zakresie wymaganym przez instytucje finansujące oraz rozliczenie końcowe zadania (Raport końcowy);
6) doradztwo Zamawiającemu w przypadku wystąpienia utrudnień lub sporów w trakcie realizacji zadania;
7) reprezentowanie interesów Zamawiającego w sporach pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą;
8) zarzadzanie zadaniem;
9) przygotowanie dowodów PT, dla potrzeb przekazania/wprowadzenia środków trwałych do ewidencji majątkowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208731,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208731,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENVI Konsulting Marek Gazda
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ENVI Konsulting Lucyna Stecuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471917575
7.3.3) Ulica: J. Brzechwy 3
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-305
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Techniki Instalacyjnej KALMET KRAŚKIEWICZ WITOLD, ul. Przy Bażantarni nr 2 lok. 2, 02-793 Warszawa NIP: 5210330338, REGON: 002180236
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ENVI KONSULTING Gazda Marek, Stecuła Lucyna spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
ENVI KONSULTING Gazda Marek, Stecuła Lucyna spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185361,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego z wykorzystaniem szkoleniowego urządzenia symulacji lotu klasy FNPT II MCC w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...)
- Modernizacja placu zabaw pomiędzy budynkami ul. Bema 20-28 a ul.Bema 30-38 w Gliwicach
- 2025 - (2) Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach(1)
- Roboty modernizacyjne i remontowe w Zespole Szkolno Przedszkolny nr 6 w Gliwicach-zamówienie w częściach.
- 2025 - Kolonie letnie z programem profilaktycznym dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym (2)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy wentylacji mechanicznej w LO 70 przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie wraz z nadzorem autorskim.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji "Rozbudowa budynku CKZiU oraz placu manewrowego do nauki jazdy"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa infrastruktury sportowej przy ZS nr 1 w Hrubieszowie
- Uporządkowanie gospodarki wodno - kanalizacyjnej w gminie Parzęczew - etap VI
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa sali gimnastycznej przy LO w Koronowie
- Rozbudowa i przebudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Popielowie
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.