eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golądkowo › "ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Golądkowo 41G

1.5.2.) Miejscowość: Golądkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekterariat@zsgoladkowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsgoladkowo.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0d3f958-d4f4-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0d3f958-d4f4-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00218637/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zorganizowanie grupowej mobilności edukacyjnej uczniów Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie (Wyjazd nr 1).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

ERASMUS+ Nr akredytowanego projektu: 2022 1 PL01 KA121 VET 000060466

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222114

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.081.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie grupowej mobilności edukacyjnej uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie. Mobilność jest realizowana w związku z realizacją akredytowanego projektu Nr 2021-1-PL01-KA121-VET-000060466 w ramach programu ERASMUS+.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację usługi obejmującą zapewnienie transportu z lotniska w Lizbonie do miejsc zakwaterowania, zakwaterowanie, wyżywienie, organizację praktyk oraz realizację programu kulturalnego, zapewnienie biletów komunikacji miejskiej. Usługą objętych będzie 31 uczestników (29 uczestników oraz 2 opiekunów).
3. Usługa realizowana będzie w terminie:
- zakwaterowanie i wyżywienie od 31.03.2024 r. -13.04.2024 r. – 13 noclegów, wyżywienie w dniu 31.03.2024 r. oraz w dniu 13.04.2024 r. w zależności od transferu z i na lotnisko.
- organizacja praktyk od 01.04.2024 r. do 12.04.2024 r. – 12 dni praktyk.
4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest m.in. do:
a) Znalezienia portugalskiej agencji/partnera, do którego zadań będzie należało:
- zorganizowanie w Portugalii (Lizbona i okolice) praktyk dla uczniów uczących się na kierunkach: technik architektury krajobrazu – 13 uczestników, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej – 16 uczestników,
- zorganizowania programu kulturalnego w dni wolne od zajęć dydaktycznych, min. dwie wycieczki dla 29 uczestników i 2 opiekunów, założenia dotyczące programu kulturowego np. spacer po Lizbonie z przewodnikiem, wizyta w oceanarium, organizacja krótszej wycieczki dopuszczalna jest również w godzinach popołudniowych w dzień, w którym odbywają się praktyki np. w piątek.
- prowadzenia monitoringu w czasie mobilności,
- zapewnienie przez Wykonawcę polskojęzycznego koordynatora, który będzie dostępny w miejscu zakwaterowania,
- zapewnienia opiekuna podczas praktyk,
- praktyki winny odbywać się w Lizbonie lub w okolicach, w zakładach pracy – w przypadku technika architektury krajobrazu – firmy związane z urządzaniem i pielęgnacją małych obiektów architektury krajobrazu, w zakładach zajmujących się ochroną, edukacją, pielęgnacją środowiska przyrodniczego i innych podmiotach z obszaru kształcenia właściwego dla zawodu, w przypadku technika urządzeń i systemów energetyki odnawialnej – firmy zajmujące się montażem i eksploatacją systemów energetyki odnawialnej i innych podmiotach z obszaru kształcenia właściwego dla zawodu. Praktyki winny odbywać się w godzinach między 08:00 a 16:00.
- praktyki zagraniczne muszą być realizowane zgodnie ze standardami/wymogami „Polskie Ramy Jakości Staży i Praktyk” dostępnymi na stronie internetowej https://www.parp.gov.pl/storage/publications/pdf/1.%20polskie_ramy_jakosci_praktyk_i_stazy_informator.pdf
zapewnienia transportu wszystkich uczestników z lotniska w Lizbonie do miejsc zakwaterowania oraz z miejsc zakwaterowania na lotnisko (obie strony)
c) zapewnienia dla Uczestników kart komunikacji miejskiej uprawniających do podróżowania środkami komunikacji miejskiej przez cały okres trwania mobilności.
d) zapewnienia zakwaterowania dla wszystkich uczestników.
e) zapewnienia wyżywienia dla wszystkich uczestników.
5. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji usługi w zakresie zakwaterowania spełnione zostały niżej wskazane wymagania:
a) Zakwaterowanie w apartamentach/hotelu wraz z wyżywieniem w miejscach zamieszkania lub w wyznaczonych punktach, zakwaterowanie w obiekcie trzygwiazdkowym,
b) Zakwaterowanie w miejscowości Lizbona i okolicach w Portugali, gdzie odbywać się będą praktyki w ramach mobilności edukacyjnych.
c) Zakwaterowanie w pokojach 1-, 2-, 3-, 4- lub wieloosobowych, mogących pomieścić łącznie 31 uczestników (29 uczestników + 2 opiekunów). Pokoje winny być wyposażone w łóżka jednoosobowe, każdy z bezpośrednim dostępem do łazienki (wanna/prysznic, toaleta, umywalka, suszarka do włosów).
d) Apartamenty/hotel winny być wyposażone w bezprzewodowy Internet dostępny w całym obiekcie w tym w pokojach uczestników, TV, ogólnodostępne żelazko, pralki.
e) Obiekty, w których będą zakwaterowani uczestnicy winny zapewniać ciszę i spokój w godzinach od 22:00 do 07:00.
f) Zamawiający wymaga, aby Uczestnicy mieli zapewniony dostęp do kuchni.
6. Zamawiający wymaga, aby w odniesieniu do wyżywienie spełnione zostały niżej wskazane wymagania:
a) Wykonawca zapewni wyżywienie dla wszystkich uczestników.
b) Wyżywienie będzie realizowane według zapotrzebowania Zamawiającego.
c) Wykonawca zapewni wyżywienie dla wszystkich uczestników o trzech porach dnia jako śniadanie, lunch i obiadokolacja.
d) Śniadanie zapewnione będzie w formie bufetu, którego jadłospis zawierał będzie co najmniej niżej wskazane produkty spożywcze:
- świeże pieczywo,
- masło,
- ser,
- szynka,
- warzywa,
- owoce,
- dżemy wieloowocowe,
- miód,
- mleko,
- płatki śniadaniowe,
- jogurty,
- kawa,
- herbata.
e) Lunch zapewniony w formie bufetu, który zawierał będzie co najmniej:
- różne rodzaje zup,
- kanapki,
- sałatki,
- przekąski,
- napoje zimne i ciepłe.
f) Obiadokolacja zapewniona w formie bufetu, która zawierała będzie co najmniej:
- frytki,
- warzywa,
- jajko sadzone,
ryby,
 różnego rodzaju mięsa,
 ziemniaki,
 napoje zimne i ciepłe.
g) W weekendy śniadania uczestnicy przygotowują sobie samodzielnie korzystając z produktów udostępnionych w kuchni, zgodnie z zestawieniem produktów wskazanych w zestawieniu w pkt. 6 lit. d) w ilościach wystarczających do przygotowania śniadań dla wszystkich uczestników na cały weekend.
h) Zamawiający zastrzega, że w przypadku specjalnych potrzeb żywieniowych uczestników ma prawo do modyfikacji zamówienia w zakresie wyżywienia zgodnie z wymaganiami co do diety uczestników.
7. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji usługi w formie papierowej i elektronicznej zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy na realizację usługi.
8. Pozostałe wymagania stawiane Wykonawcom:
a) sale, w których prowadzone będą zajęcia winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi Programu ERASMUS+,
b) praktyki odbywać się będą od poniedziałku do piątku, program kulturalny realizowany będzie w weekendy w godzinach dopasowanych do potrzeb uczestników projektu – zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem, organizacja krótszej wycieczki dopuszczalna jest w dniu, w którym prowadzone są praktyki np. w piątek.
c) wszystkie zajęcia będą prowadzone w systemie stacjonarnym.
d) Wykonawca w ramach realizacji usługi zobowiązany jest do tworzenia na bieżąco dokumentacji, a następnie przekazania kompletnej dokumentacji Zamawiającemu. Dokumentacja potwierdzająca realizację usługi powinna zawierać:
- Dziennik praktyk wraz z listą obecności, wymiar godzin, tematy i program zajęć z uwzględnieniem oznakowania, zdjęć, certyfikatów/zaświadczeń zgodnych z Wytycznymi Programu ERASMUS+,
- Listy obecności z podpisami uczestników zajęć,
- Zestawienie zbiorcze zawierające: datę godzinę i tematykę zrealizowanych zajęć.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli realizacji zajęć w dowolnym czasie, a także prawo do wglądu do dokumentacji związanej z realizacją zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 06.03.2024 r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta, która opiewała na kwotę 194 900,00 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 151 000,00 zł brutto. Kwota oferty znacznie przewyższa środki finansowe, którymi dysponuje Zamawiający. Zamawiający informuje również, że nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający z uwzględnieniem art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) przywołanej ustawy. Zamawiający jednocześnie informuje, że zgodnie z dyspozycją art. 262 Pzp niezwłocznie zawiadomi Wykonawców o wszczęciu kolejnego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.