Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00220480/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
- 2021/BZP 00220480/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07 (po zmianach)
- 2021/BZP 00221470/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów potrzebnych do doposażenia budynku pawilonu szpitalnego D
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110196908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceramiczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@szpital.chelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.chelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa artykułów potrzebnych do doposażenia budynku pawilonu szpitalnego D2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24e012d3-2734-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006373/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Zakup mebli i wyposażenia budynku pawilon D
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00220480/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.3311.48.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
maceratory4.5.3.) Główny kod CPV: 42996100-5 - Rozdrabniarki
4.5.5.) Wartość części: 102000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
automat szorująco-polerujący4.5.3.) Główny kod CPV: 39713410-0 - Maszyny do czyszczenia podłóg
4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw AGD4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 24262 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rolety wewnętrzne wraz z montażem4.5.3.) Główny kod CPV: 39515410-2 - Rolety wewnętrzne
4.5.5.) Wartość części: 70596 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie łazienek i sal pacjentów4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 10716 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szafki do sal pacjentów4.5.3.) Główny kod CPV: 39516000-2 - Wyroby meblarskie
4.5.5.) Wartość części: 28692 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wskazał w Specyfikacji Warunków Zamówienia termin składania ofert na dzień 15.10.2021 r. godz. 09:00. Po upływie tego terminu Zamawiający stwierdził, że w ogłoszeniu o zamówieniu sekcja VIII godzina składania jak i otwarcia ofert została podana inna niż w SWZ tj. 12:00
W związku z tym Zamawiający uznał, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą (brak możliwości dokonania właściwej korekty ogłoszenia o zamówieniu po upływie terminu składania ofert). Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny jako niemożliwą do
usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Stan taki stanowi zaś zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy podstawę do
unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wskazał w Specyfikacji Warunków Zamówienia termin składania ofert na dzień 15.10.2021 r. godz. 09:00. Po upływie tego terminu Zamawiający stwierdził, że w ogłoszeniu o zamówieniu sekcja VIII godzina składania jak i otwarcia ofert została podana inna niż w SWZ tj. 12:00
W związku z tym Zamawiający uznał, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą (brak możliwości dokonania właściwej korekty ogłoszenia o zamówieniu po upływie terminu składania ofert). Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny jako niemożliwą do
usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Stan taki stanowi zaś zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy podstawę do
unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wskazał w Specyfikacji Warunków Zamówienia termin składania ofert na dzień 15.10.2021 r. godz. 09:00. Po upływie tego terminu Zamawiający stwierdził, że w ogłoszeniu o zamówieniu sekcja VIII godzina składania jak i otwarcia ofert została podana inna niż w SWZ tj. 12:00
W związku z tym Zamawiający uznał, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą (brak możliwości dokonania właściwej korekty ogłoszenia o zamówieniu po upływie terminu składania ofert). Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny jako niemożliwą do
usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Stan taki stanowi zaś zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy podstawę do
unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wskazał w Specyfikacji Warunków Zamówienia termin składania ofert na dzień 15.10.2021 r. godz. 09:00. Po upływie tego terminu Zamawiający stwierdził, że w ogłoszeniu o zamówieniu sekcja VIII godzina składania jak i otwarcia ofert została podana inna niż w SWZ tj. 12:00
W związku z tym Zamawiający uznał, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą (brak możliwości dokonania właściwej korekty ogłoszenia o zamówieniu po upływie terminu składania ofert). Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny jako niemożliwą do
usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Stan taki stanowi zaś zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy podstawę do
unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wskazał w Specyfikacji Warunków Zamówienia termin składania ofert na dzień 15.10.2021 r. godz. 09:00. Po upływie tego terminu Zamawiający stwierdził, że w ogłoszeniu o zamówieniu sekcja VIII godzina składania jak i otwarcia ofert została podana inna niż w SWZ tj. 12:00
W związku z tym Zamawiający uznał, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą (brak możliwości dokonania właściwej korekty ogłoszenia o zamówieniu po upływie terminu składania ofert). Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny jako niemożliwą do
usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Stan taki stanowi zaś zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy podstawę do
unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wskazał w Specyfikacji Warunków Zamówienia termin składania ofert na dzień 15.10.2021 r. godz. 09:00. Po upływie tego terminu Zamawiający stwierdził, że w ogłoszeniu o zamówieniu sekcja VIII godzina składania jak i otwarcia ofert została podana inna niż w SWZ tj. 12:00
W związku z tym Zamawiający uznał, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą (brak możliwości dokonania właściwej korekty ogłoszenia o zamówieniu po upływie terminu składania ofert). Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny jako niemożliwą do
usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Stan taki stanowi zaś zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy podstawę do
unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Terespolu w 2026 r.
- Remont pomieszczeń sanitarnych JRG 1 KM PSP w Chełmie
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW CHPWiTM SP. Z.O.O. W CHEŁMIE, W OKRESIE od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup samochodów osobowych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz usługi dystrybucyjne dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
- Zagospodarowanie w procesie odzysku odpadu o kodzie 19 12 10
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia zasobów magazynowych w ramach zadania pn. "Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług i doposażenie baz magazynowych niezbędnych do realizacji zadań OLiOC
- "Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia przeznaczonego do realizacji zadań w zakresie ochrony ludności i obrony"
- Wyposażenie Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie
- Dostawa mebli dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa mebli na wymiar do biblioteki Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
więcej: Wyposażenie różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





