Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00148407/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00164137/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG NA TERENIE DZIAŁANIA RDW W DRAWSKU POMORSKIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzdw@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zzdw/public/postepowanie?postepowanie=439929001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DRÓG NA TERENIE DZIAŁANIA RDW W DRAWSKU POMORSKIM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88c5a20c-c89c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111079/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową na terenie RDW w Drawsku Pomorskim
1.1.4 Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na terenie RDW w Drawsku Pomorskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148407
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZDW– 6.381.24.2023.8.3.3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 514300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu grysów i emulsji w ilości 230 Mg na drogach wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Drawsku Pomorskim. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C SWZ i SST.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 149500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu MMA, w ilości 3 800 m2 przy średniej głębokości wybojów 4cm na drogach wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Drawsku Pomorskim.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C SWZ i SST.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 364800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177661,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177661,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177661,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-MASZ Przedsiębiorstwo Transportu i Maszyn Drogowych S.A.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542128309
7.3.3) Ulica: ul. Na Grobli 4
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANS-MASZ PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTU I MASZYN DROGOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TRANS-MASZ PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTU I MASZYN DROGOWYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177661,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579576,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579576,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Olga Agnieszka Pilarska Zakład Usług Komunalnych
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Juliusz Marcin Pilarski Zakład Usług Komunalnych, Roman Franciszek Pilarski Zakład Usług Komunalnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581823207
7.3.3) Ulica: Młyńska 22
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 579576,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa wiertnicy ciągnionej, suszarek laboratoryjnych i aparatu do badania zawartości powietrza w mieszance betonowej
- Zmiana pokrycia elementów dachowych z gontu na blachodachówkę wraz z obróbkami blacharskimi
- Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 2 zadania: 1) dostawa przełączników 2) dostawa serwera plików wraz z dyskami na potrzeby wykonywania kopii dla Eduportalu
- Przebudowa DW 171 odc. Stary Chwalim - Barwice
- Dezynfekcja skóry rąk
- Budowa chodnika w m. Rokity w ciągu DW 122
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie jezdni, chodników, pobocza i urządzeń odwadniających dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego.
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z REMONTAMI DRÓG GMINNYCH W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Remont i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Przytok w 2025 roku
- Remont cząstkowy i wielkopowierzchniowy dróg wojewódzkich nr DW382 i DW297
- Utrzymanie dróg leśnych i leśnych szlaków stałych w Nadleśnictwie Choszczno.
- Bieżące utrzymanie i remonty dróg nieutwardzonych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.