eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cieDostawa implantów ortopedycznych i osprzêtu do zabiegów ortopedycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.



Og³oszenie z dnia 2021-10-18

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa implantów ortopedycznych i osprzêtu do zabiegów ortopedycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miesjki im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812046670

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mieszka I 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-swinoujscie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa implantów ortopedycznych i osprzêtu do zabiegów ortopedycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-643f8e79-3001-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00235082

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-643f8e79-3001-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP)”,

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/06/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów do procedur ortopedycznych oraz u¿yczenie sprzêtu zgodnie z zapisami za³±cznika nr 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa Membran zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa membran zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do ca³ego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
3. Na potwierdzenie spe³nienia warunków w zakresie:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a. w tym zakresie zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 zamówienie odpowiadaj±ce swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia dla danego zadania, na które Wykonawca sk³ada ofertê, o warto¶ci brutto min.
Nr zadania Nazwa zadania Warto¶æ (z³)
1 Produkty do procedur ortopedycznych 400.000,00
2 Membrany cz. 1 50.000,00
3 Membrany cz. 2 10.000,00
wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, ¿e te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym za dowody te uznaje siê referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy by³y lub s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci, w której na
1 zamówienie sk³ada siê dwie lub wiêcej dostawy.
Gdy cena dostawy wyra¿ona zosta³a w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ na podstawie kursu walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostêpnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania. Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêksz± ilo¶æ zadañ to winien wykazaæ siê wykonaniem min. 2 zamówieñ (po jednym zamówieniu obejmuj±cym przedmioty okre¶lone w zadaniach na które sk³ada ofertê, na kwotê brutto zgodn±
z wymaganiami stawianymi przez zamawiaj±cego dla danego zadania).
b. w tym zakresie Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli Wykonawca prze¶le na wezwanie zamawiaj±cego opisy (karty charakterystyki, broszury, ulotki, itp.) wszystkich produktów objêtych tre¶ci± z³o¿onej przez siebie oferty po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em (w postaci katalogu elektronicznego) opisanych w za³±czniku nr 4 do SWZ,
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
2) zdolno¶ci finansowej lub ekonomicznej: zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od Odpowiedzialno¶ci Cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿:
Nr zadania Nazwa zadania Warto¶æ z³
1 Produkty do procedur ortopedycznych 450.000,00
2 Membrany cz. 1 55.000,00
3 Membrany cz. 2 11.000,00
Je¿eli wykonawca ubiega siê o udzielenie zamówienia na kilka zadañ, warto¶æ musi odpowiadaæ sumie ubezpieczeñ dla tych zadañ np.: dla zadania nr 1 i 3 – 461.000,00 z³.
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
3) dla przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 3 Wykonawca przedstawi ¶wiadectwo rejestracji w leczeniu ubytków chrzêstnych oraz chrzêstno-kostnych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

wskazane w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

niewa¿no¶ci.
2. Stosownie do art. 455 § 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy
w nastêpuj±cych przypadkach:
1) gdy nast±pi³a zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu dostawy – w zakresie okre¶lenia przedmiotu dostawy;
2) gdy nast±pi³a zmiana konfekcjonowania dotycz±ca ilo¶ci sztuk asortymentu w opakowaniu – w zakresie sposobu konfekcjonowania przedmiotu dostawy;
3) wprowadzenia zamienników asortymentu o takich samych parametrach, o ile nie bêd± dro¿sze ni¿ cena ofertowa – w zakresie okre¶lenia przedmiotu dostawy;
4) wprowadzenia tañszego zamiennika asortymentu o takich samych parametrach i ni¿szej cenie lub zaproponowanie obni¿ki ceny ofertowej asortymentu przez Wykonawcê lub zmiany ceny spowodowanej udzieleniem przez Wykonawcê upustów promocyjnych na asortyment – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy na ni¿sze stosownie do zaistnia³ych okoliczno¶ci;
5) zmiany stawki podatku VAT – cena netto asortymentu nie ulegnie zmianie, nast±pi jedynie odpowiednia zmiana ceny brutto;
6) nast±pi³ brak asortymentu na rynku z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku
i zaprzestanie produkcji) – istnieje mo¿liwo¶æ zast±pienia asortymentu produktem o tym samym zastosowaniu, równowa¿nym, ale przy cenie nie wy¿szej ni¿ okre¶lona w umowie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-28 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniPortal,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 13:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.