eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › "Dostawa narzędzi"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa narzędzi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=43013248

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - inny zamawiający Skarb Państwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa narzędzi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0459171c-bc01-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121732/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa narzędzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122471

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/TP2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 279910,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Różne narzędzia specjalistyczne
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6a do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6a,
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 48780,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Końcówki śrubokrętów
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6a do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6a,
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512920-7 - Końcówki śrubokrętów

4.5.5.) Wartość części: 53160,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6a do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6a,
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 42674000-1 - Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu

4.5.5.) Wartość części: 10334,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Wiertła
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6a do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6a,
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 43132300-0 - Wiertła

4.5.5.) Wartość części: 20940,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Ręczne narzędzia elektromechaniczne;
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6a do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6a,
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 10212,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Śrubokręty
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6a do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6a,
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512800-0 - Śrubokręty

4.5.5.) Wartość części: 8694,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Różne narzędzia ręczne (ZZLT)
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6a do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6a,
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 16126,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – Różne narzędzia ręczne i osprzęt
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6a do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6a,
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 10315,20 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 – Frezy
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6a do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6a,
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512920-7 - Końcówki śrubokrętów

4.5.5.) Wartość części: 864,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 – Narzędzia ręczne;(sł. samochodowa)
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6b do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6b do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44511000-5 - Narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 25288,50 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 – Zakup urządzeń i narzędzi mechanicznych,
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6c do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6c do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym

4.5.5.) Wartość części: 27913,66 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 – Zakup narzędzi
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6c do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6c do SWZ
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 17954,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24667,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34435,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34435,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029

7.3.3) Ulica: Myszkowska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-019

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34435,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.