Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00186131/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7270021895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 116
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 42/631 28 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rap@adm.p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0a07ff5-d7e1-4347-9a33-f61cc431f823
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049409/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RAP.262.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259552,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia podstawowego jest świadczenie usługi cateringowej, tj. usługę obejmującą przygotowywanie (w tym grillowanie na miejscu wydarzenia), dostarczanie i podawanie posiłków wraz z zapewnieniem niezbędnego do realizacji zamówienia sprzętu i obsługi kelnerskiej i kucharskiej, naczyń, opakowań, sztućców.
2) Miejscem realizacji zamówienia będzie teren Politechniki Łódzkiej, Kampus B znajdujące się przy al. Politechniki 10 w Łodzi.
3) Możliwość skorzystania z cateringu przez uczestników pikniku będzie po okazaniu biletu na dania i napoje z oferty cateringowej.
4) Usługa będzie świadczona dla 1500 osób. Podanie ostatecznej liczby porcji nastąpi najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed terminem organizacji wydarzenia drogą elektroniczną (e – mailem) przez osobę upoważnioną do reprezentacji Zamawiającego.
5) Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników może ulec zmianie – zależnie od zgłoszeń pracowników Politechniki Łódzkiej deklarujących uczestnictwo w pikniku, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia (z zastrzeżeniem minimalnej wartości świadczenia określonej w umowie oraz uprawnieninia Zamawiającego do skorzystania z prawa opcji określonej w § 3 umowy).
6)Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę posiadającego:
a) aktualne uprawnienia tj. zezwolenie/decyzję właściwego terenowo organu Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności cateringowej w rozumieniu i na zasadach wskazanych w ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, która odbywa się poza budynkiem, w plenerze lub pod namiotami ogrodowymi.
7 ) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację przedmiotu zamówienia podstawowego oraz może obejmować realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ (dalej jako „OPZ”) oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,FREETIME POLAND" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321187537
7.3.3) Ulica: Szkolna 12
7.3.4) Miejscowość: Ksawerów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-054
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- "Dostawę urządzeń multimedialnych, komputerów i innych podzespołów komputerowo sieciowych w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi" .
- Remont elewacji budynku Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska i Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Łodzi Delegatury w Sieradzu przy ul. POW 70/72
- MZŻ.262.11.2025.T - Modernizacja placów zabaw żłobków Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025 - Żłobek nr 16, ul. Zachodnia 55a
- Dostawa hafciarki w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów"
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiennika ciepła gaz-ciecz
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Foodex Saudi 2025 w dniach 21-24 września 2025 r. w Rijadzie w Arabii Saudyjskiej
- "Usługi społeczne: Usługi dostarczania posiłków do szkół, żłobka, przedszkola - Gmina Biała Podlaska"
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4".
- Świadczenie usługi organizacji uroczystej kolacji w plenerze dla gości V Jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji Naukowej: EDUKACJA WOBEC WYZWAŃ I ZADAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI I PRZYSZŁOŚCI - Współpraca po
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jasionówce
- Świadczenie usługi cateringowej dla gości V Jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji Naukowej: EDUKACJA WOBEC WYZWAŃ I ZADAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI I PRZYSZŁOŚCI - Współpraca ponad granicami - edukac
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.