eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Rekultywacja i zagospodarowanie terenów po zniszczonych elementach Fortu Nr 2 "Kościuszko" w Krakowie - Etap II B-2D1.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rekultywacja i zagospodarowanie terenów po zniszczonych elementach Fortu Nr 2 „Kościuszko” w Krakowie – Etap II B-2D1.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rekultywacja i zagospodarowanie terenów po zniszczonych elementach Fortu Nr 2 „Kościuszko” w Krakowie – Etap II B-2D1.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eded2df7-dc5c-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne:
Z uwagi na charakter i zakres opisanych robót, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej oraz ze względu na wartość zamówienia w wysokości 1.225.501,90 zł ( brutto) koniecznym staje się udzielenie zamówienia zgodnie z przesłaniem art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z którego jednoznacznie wynika, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 227581,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są wykopy w gruncie jamistym, osadzenie i instalacja zbiorników na wodę opadową, formowanie nasypów z ziemi, wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej, zagospodarowanie terenu nasadzeniami.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Ze względu na specyfikę i obszar prac objętych zakresem zamówienia, jak również konieczność zsynchronizowania prac na jednym obiekcie według ustalonego harmonogramu, nie ma możliwości powierzenia ich wykonania więcej niż jednemu wykonawcy.

Główny kod CPV: 45000000-7– Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV: 45111291-4- Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
39370000-6 – Instalacje wodne

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia określają:
– Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
– Przedmiary robót,
- Dokumentacja projektowa, Pozwolenia konserwatorskie, Pozwolenia na budowę.
- Dokumentacja Zagospodarowania Terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

39370000-6 - Instalacje wodne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Budmex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341002400

7.3.3) Ulica: ul. Magazynowa 2

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299451,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie wyboru trybu postępowania

Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki:
(podać uzasadnienie faktyczne i prawne)
Uzasadnienie prawne:
art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie faktyczne:
Z uwagi na charakter i zakres opisanych robót, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej oraz ze względu na wartość zamówienia w wysokości 1.225.501,90 zł ( brutto) koniecznym staje się udzielenie zamówienia zgodnie z przesłaniem art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z którego jednoznacznie wynika, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Mając na uwadze powyższe znajduje uzasadnienie udzielenie zamówienia w powyższym trybie wobec spełnienia wymagań ustawy warunkujących możliwość skorzystania z art. 214 ust. 1 pkt 7 do udzielenia zamówień podobnych, tj.:
1) możliwość udzielenia takiego zamówienia, została przewidziana przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 14/2022 – Ogłoszenie nr 2022 BZP 00005431/03/P z dnia 28-02-2022 r.
2) w ogłoszeniu o zamówieniu został określony przedmiot przewidywanych zamówień podobnych (zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego), ich zakres (do wartości 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego), oraz zostały określone warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne.
3) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy tj.: PPH BUDMEX Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu ul. Magazynowa 2 zarejestrowanej w rejestrze przedsiębiorców pod nr KRS 0000168057
4) zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego –
umowa podstawowa została zawarta dnia 14.04.2022 r.
Zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym, zamówienia
podobne nie mogą przekroczyć 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.

Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła - 2.482.794,39 zł, a 50% z tej wartości stanowi kwota 1.241.397,20 zł netto, tj. 1.526.918,55 zł brutto.
a/ Zamawiający udzielił zamówienia na podobne roboty budowlane o wartości wynoszącej 996.343,01 zł ( netto) , co stanowi ~40,13 % wartości zamówienia podstawowego.
b/ Zamawiający zamierza udzielić kolejnego zamówienia na podobne roboty budowlane o wartości szacunkowej wynoszącej 227.581,64 zł (netto), co stanowi 9,17% wartości zamówienia podstawowego.
c/ Łączna wysokość szacunkowej wartości robót w postępowaniu 52/2023 wynosząca 996.343,01/100 i w przedmiotowym zamówieniu wynosząca 227.581,64/100 stanowi w sumie 1.223.924,65/100 tj. ~ 49,30% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.