Og³oszenie z dnia 2021-10-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00281708/01 - Wynik z dnia 2021-11-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
NAPRAWA NAWIERZCHNI DROGOWEJ POD PODJAZDEM DLA KARETEK
REGIONALNEGO SZPITALA W KO£OBRZEGU
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalny Szpital w Ko³obrzegu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311496
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ppor. £opuskiego 31-33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 94 35 30 262
1.5.8.) Numer faksu: 94 35 544 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.kolobrzeg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
NAPRAWA NAWIERZCHNI DROGOWEJ POD PODJAZDEM DLA KARETEK
REGIONALNEGO SZPITALA W KO£OBRZEGU
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c14b34cb-2fff-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00234920
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00010338/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 NAPRAWA NAWIERZCHNI DROGOWEJ POD PODJAZDEM DLA KARETEK REGIONALNEGO SZPITALA W KO£OBRZEGU
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.szpital.kolobrzeg.pl www.portal.smartpzp.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: HTTPS://PORTAL.SMARTPZP.PL/SZPITAL.KOLOBRZEG
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: HTTPS://PORTAL.SMARTPZP.PL/SZPITAL.KOLOBRZEG
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest REGIONALNY SZPITAL W KO£OBRZEGU REPREZENTOWANY PRZEZ DYREKTORA SZPITALA;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: IOD@SZPITAL.KOLOBRZEG.PL
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EP/43/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Naprawa nawierzchni pod podjazdem dla karetek Regionalnego Szpitala w Ko³obrzegu.
2. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
45.00.00.00-7: Roboty budowlane
45.23.32.50-6: Nawierzchnie z kostek brukowych
45.23.32.20-7: Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45.31.00.00 – 3 roboty instalacyjne elektryczne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan± o warto¶ci brutto minimum 100 000 z³, której przedmiotem by³a naprawa lub u³o¿enie nawierzchni drogowej z kostki brukowej;
b)dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej nastêpuj±cymi osobami spe³niaj±cymi poni¿sze wymagania:
• kierownikiem budowy - wskazana osoba ma winna posiadaæ nastêpuj±ce kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub inne odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo w innym pañstwie upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
O¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – za³±cznik nr 8 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, , wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane , a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ.
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 5a do SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
2500 PLN6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie (sk³adane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp), z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ:1) w zakresie przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót
2) w zakresie wykonania robót zamiennych, zgodnie z procedurami i wymogami zawartymi w przepisie art. 36a ustawy Prawo budowlane
2. Zamawiaj±cy przewiduje dokonanie zmiany równie¿ w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy, w szczególno¶ci z powodu mo¿liwo¶ci zaniechania wykonania czê¶ci prac z uwagi na fakt, i¿ ich wykonanie nie jest niezbêdne do realizacji tego zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie wykonane prace. Pomniejszenie wynagrodzenia, o którym mowa wy¿ej nast±pi w oparciu o dane zawarte w ofercie Wykonawcy stanowi±cej za³±cznik do niniejszej umowy. Niezale¿nie od powy¿szego zamawiaj±cy ma prawo ustaliæ wysoko¶æ kwoty pomniejszonego wynagrodzenia w oparciu o opiniê bieg³ego rzeczoznawcy, w szczególno¶ci w sytuacji, je¿eli pomniejszenie zakresu Umowy nie bêdzie mo¿liwe na podstawie wytycznych o których mowa wy¿ej;
2) zmiana polegaj±ca na dopuszczeniu do wykonywania czê¶ci zamówienia (zakresu prac) podwykonawcy, który nie zosta³ wskazany w ofercie po wcze¶niejszej akceptacji przez Zamawiaj±cego (zmiana niewymagaj±ca sporz±dzania aneksu),
3) zmiana polegaj±ca na dopuszczeniu do wykonywania przez podwykonawców tej czê¶ci zamówienia (zakresu prac), która nie zosta³a wskazana w ofercie do podzlecenia po wcze¶niejszej akceptacji przez Zamawiaj±cego (zmiana niewymagaj±ca sporz±dzania aneksu),
4) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia i deklarowanych przez Wykonawcê w ofercie (zmiana niewymagaj±ca sporz±dzania aneksu),
5) zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu pod warunkiem ¿e Wykonawca wyka¿e Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia powy¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca za zasoby którego wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie prowadzonego postêpowania. (zmiana niewymagaj±ca sporz±dzania aneksu);
6) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy we wszystkich jej zakresach (w tym w zakresie terminu realizacji, wynagrodzenia wykonawcy, zakresu przedmiotowego, sposobu p³atno¶ci) w przypadku wystêpowania okoliczno¶ci utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych realizacjê zamówienia (lub dopiero maj±cych taki stan wywo³aæ) w zwi±zku z wystêpowaniem COVID-19 lub innego zagro¿enia epidemiologicznego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-02 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/szpital.kolobrzeg
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-02 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-01
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Dostawa ³awek parkowo/miejskich
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej ramach Programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
- Ubezpieczenie maj±tku Spó³ki i odpowiedzialno¶ci cywilnej podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz±
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- Dostawa przyczep-cystern do wody pitnej o pojemno¶ci 1300 litrów i 5000 litrów w ramach "Programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej"
- Budowa s³upków blokuj±cych wjazd na drogach Gminy Miasto Ko³obrzeg
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze z³±cz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja czê¶ci budynku Przedszkola we W³adys³awowie z przeznaczeniem na ¿³obek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie czê¶ci
- Modernizacja i przebudowa budynku gara¿owego w Suchej Beskidzkiej na dzia³ce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont pomieszczeñ w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





