Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00187359/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci
w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
z podziałem na 8 części z opcją
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000877453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZAMKOWA 5
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: tel.+48 58 673 22 50 lub 509 225 788
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@soswpuck.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.soswpuck.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starostwo-puck.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieciw ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
z podziałem na 8 części z opcją
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c97e7165-e348-455a-b6ff-329c9dcf34e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00184326/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” z podziałem na 8 części z opcją
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187359
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/02/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 418000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 1- 50h terapia logopedyczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 2 – 100 h terapia integracji sensorycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 3 – 100 h terapia integracji sensorycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 4- 125h terapia psychomotoryczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 12500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 5- 100h terapia psychomotoryczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 6- 100h terapia psychomotoryczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 7- 50h terapia psychomotoryczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 8- 50h terapia psychologiczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy p.z.p.” Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Boike
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000
7.3.3) Ulica: ul. Polna 15
7.3.4) Miejscowość: Połczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 84-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-16Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy p.z.p.” Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klaudia Wronikowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000
7.3.3) Ulica: Smolno ul. Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Puck
7.3.5) Kod pocztowy: 84-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-16Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Ziemińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 13b/11
7.3.4) Miejscowość: Reda
7.3.5) Kod pocztowy: 84-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-16Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adrianna Thiel-Psuj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000
7.3.3) Ulica: ul. Abrahama 16/21
7.3.4) Miejscowość: Puck
7.3.5) Kod pocztowy: 84-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-16Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy p.z.p.” Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części 8 zamówienia kwotę: 5 000 zł.
Kwota ta obejmuje finansowanie Zamówienia Podstawowego.
W tej Części postępowania została złożona tylko jedna oferta przez Wykonawcę: JOANNA DEJKO STUDIUM DOSKONALENIA ZDOLNOŚCI POZNAWCZYCH, STOCZEK 9, 21-077 SPICZYN.
Zaoferowana cena w złożonej ofercie za realizację Zamówienia Podstawowego w Części 8 wynosi 12 500 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizacjęe zamówienia do kwoty wymienionej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy p.z.p.” Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) wykonanie Zamówienia Podstawowego– w terminie od dnia zawarcia Umowy do 16.12.2025 r.;
2) wykonanie Opcji – od dnia złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z Opcji, (co nastąpi najpóźniej na 2 miesiące przed 16.12.2026 r.), do dnia do 16.12.2026 r.
Cena oferty w Części 2 zawiera cenę za realizację
Zamówienia Podstawowego: 10000zł i
Opcji: 10000zł
Cena oferty w Części 4 zawiera cenę za realizację
Zamówienia Podstawowego: 12500zł i
Opcji: 12500zł
Cena oferty w Części 5 zawiera cenę za realizację
Zamówienia Podstawowego: 10000zł i
Opcji: 10000zł
Cena oferty w Części 6 zawiera cenę za realizację
Zamówienia Podstawowego: 10000zł i
Opcji: 10000zł
Cena oferty w Części 8 zawiera cenę za realizację
Zamówienia Podstawowego: 12500zł i
Opcji: 12500zł
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług produkcji w formie relacji wideo i zdjęć z wydarzeń i eventów
- Świadczenie usług produkcji w formie relacji wideo i zdjęć z wydarzeń i eventów
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych.
- Sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych i obłożeń
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia kąpieliska w miejscowości Osłonino w podziale na 2 części.
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku szkoły podstawowej w Darzlubiu.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (zwanych dalej SUO) dla osób starszych i osób niepełnosprawnych z terenu miasta i gminy Brusy,
- Świadczenie usługi wsparcia psychologicznego dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności na potrzeby projektu "Akademia równych szans"
- Usługa indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla osób dorosłych
- Świadczenie specjalistycznej usługi terapii integracji sensorycznej w ramach stanowiska Terapeuty SI
- Świadczenie usług diagnozy psychologicznej w Regionalnym Punkcie Diagnozy i Terapii FAS/FASD w Lublinie
- prowadzenie indywidualnej terapii logopedycznej zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością"
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.