Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00193210/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego do zbiorników stacjonarnych Zamawiającego oraz tankowanie pojazdów na stacjach paliw akceptujących bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu silnikowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W RYBNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273072858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Józefa 4
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 43 95 800
1.5.8.) Numer faksu: 32 43 95 810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp@rybnik.kmpsp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kmpsp-rybnik
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7581251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego do zbiorników stacjonarnych Zamawiającego oraz tankowanie pojazdów na stacjach paliw akceptujących bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu silnikowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04f81eea-e289-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103179/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa oleju napędowego do zbiorników stacjonarnych Zamawiającego oraz tankowanie pojazdów na stacjach paliw akceptujących bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów i sprzętu silnikowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193210
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 412935,6 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 335720 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa oleju napędowego realizowaną do naziemnych zbiorników Zamawiającegoo pojemności wewnętrznej 10.000 litrów, zlokalizowanych w Rybniku przy ul. św. Józefa 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 346245 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa paliw płynnych poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe do pojazdów Zamawiającego wterminie od dnia 01 czerwca 2023r. do dnia 31 maja 2025 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 66690,6 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-AGB P.H.U.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276594586
7.3.3) Ulica: Szyb Zachodni 8
7.3.4) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
7.3.5) Kod pocztowy: 44-230
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO-AGB Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Alicja Buchcik
jakie przetargi wygrała firma
EKO-AGB Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Alicja Buchcik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-22 do 2025-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142428908
7.3.3) Ulica: Kieszek 52
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2025-05-31INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Wymiana instalacji rurociągowych stacji uzdatniania wody znajdującej się na terenie Ciepłowni Marcel w Radlinie
- Remont dachu Siłowni Ciepłowni Marcel w Radlinie
- Comiesięczny wydruk 134 plakatów o rozmiarach 120 cm x 180 cm oraz ich wywieszenie w 67 dwustronnych gablotach informacyjnych usytuowanych na terenie Rybnika, obejmujący dwa projekty graficzne
- Wykonanie projektów zamiennych budowlano-technicznych: zadanie nr 1 pt.: ,,Ukształtowanie terenu obiektu ,,Północ" poprzez włączenie terenu osadnika mułowego nr V - Etap IV na terenie położonym w Rybniku" oraz zadanie nr 2 pt.: ,,Budowa obiektów rekreacyjno-sportowych na terenach zdegradowanych przemysłowo i terenach byłego szybu VI KWK Jankowice poprzez podniesienie do rzędnej 330 m n.p.m. - Etap III".
- Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego
- Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej - nabór FESL.08.05-IZ.01-224/25 Oś Priorytetowa VIII Fundusze Europejskie na infrastrukturę dla mieszkańca Działanie 08.05 E-zdrowie
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby Gminy Miastkowo w roku 2026
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z użyczeniem zbiornika o pojemności 5000 litrów.
- Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
- Dostawa oleju napędowego do pojazdów Zamawiającego - Samorządowego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pęczniewie w formie tankowania pojazdów na stacjach paliw Wykonawcy
- Sukcesywny zakup paliw na stacjach benzynowych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych
- Hurtowe dostawy oleju napędowego
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





