eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie nad Osą › Przebudowa nawierzchni części drogi gminnej nr 041520C w miejscowości Kitnówko w km 0+000 do km 0+338.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni części drogi gminnej nr 041520C w miejscowości Kitnówko w km 0+000 do km 0+338.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIECIE NAD OSĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świecie nad Osą 1

1.5.2.) Miejscowość: Świecie nad Osą

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-341

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564661613

1.5.8.) Numer faksu: 564661621

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swiecienadosa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiecienadosa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa nawierzchni części drogi gminnej nr 041520C w miejscowości Kitnówko w km 0+000 do km 0+338.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef45020e-dc52-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024747/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa nawierzchni części drogi gminnej nr 041520C w miejscowości Kitnówko w km 0+000 do km 0+338

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef45020e-dc52-11ee-8305-7e4937eb936d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROIP.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające przebudowie nawierzchni części drogi gminnej nr 041520C w miejscowości Kitnówko w km 0+000 do km 0+338.

2. Istniejące zagospodarowanie terenu
Przedmiotowa droga jako droga transportu rolniczego, dojazdowa do pól i przyległych gospodarstw nie spełnia obecnie podstawowych wymogów do jazdy dla ruchu środków transportu i innych maszyn rolniczych. Obecny jej stan wpływa na przedwczesne niszczenie środków komunikacji, maszyn rolniczych, itp., a także ogranicza przejezdność z uwagi na istniejącą szerokość pasa jezdnego i stan techniczny.
Planowaną przebudowę drogi gminnej zlokalizowano w liniach rozgraniczających pas drogowy. Teren na którym znajduje się droga jest płaski ze wzniesieniem, niweleta drogi na poziomie terenu przyległego do drogi. Odwodnienie powierzchniowe na teren przyległy do drogi. Pobocza gruntowe szerokości średnio 0,75m.
Istniejąca nawierzchnia na odcinku od 0+000 do 0+388 szerokości od 2,00 – 3,50m bitumiczna.
W pasie drogowym występuje uzbrojenie terenu; sieć wodociągowa, telekomunikacyjna, lampy oświetleniowe drogi.
3. Projektowane zagospodarowanie terenu
Planowane zamierzenie inwestycyjne nie zmienia funkcji obecnego zagospodarowania terenu. Na długości całego odcinka projektowany przebieg drogi zlokalizowany jest w istniejącym pasie drogi.
Zadaniem przebudowy jest poprawienie stanu nawierzchni i jej nośności, poprawienie bezpieczeństwa.
Zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne – ścinka poboczy, korytowanie z profilowaniem pod konstrukcje nawierzchni,
- wykonanie podbudowy: warstwy stabilizowanej cementem, dolnej i górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego,
- wykonanie nowej nawierzchni jezdni – warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej,
- wykonanie zjazdów do posesji,
- wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego łamanego,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu: ustawienie znaków drogowych.



4. Warunki gruntowo-wodne
W podłożu założono grunty w grupie nośności G1, G2-piaski i piaski gliniaste i G-3 gliny. Do głębokości 1,0 m woda gruntowa nie występuje.
5. Stan projektowany
5.1. Podstawowe parametry techniczne
Projektowane elementy oparto o ustalenia wynikające z rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie – D.U. nr 43 z dnia 14 maja 1999 r. poz. 430 z późniejszymi zmianami.
Przyjęte parametry techniczne:
- klasa drogi - D
- kategoria ruchu - KR1
- prędkość projektowa – 40 km/godz.
- długość odcinka – 0,388 km
- szerokości jezdni: 3,5 m.
- szerokość pobocza – 0,75 m.
- pochylenie poprzeczne pobocza – 6%.
- dopuszczalny nacisk osi pojedynczej – 12 kN/oś.
5.2. Rozwiązania projektowe w planie sytuacyjnym
Droga gminna zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 19/3 obręb 0003 Białobłoty. Początek opracowania zlokalizowano na granicy pasa drogowego drogi gminnej 041520C i drogi powiatowej 1408C. Koniec projektowanego odcinka jest w km 0+338,00 za wjazdem do posesji nr 9. Do drogi włączone są 4 zjazdy na działki sąsiednie , zjazdy na PZT wrysowano orientacyjnie, dokładna lokalizacja zostanie ustalona na etapie budowy.
Oś drogi składa się z odcinków prostych. Spadki poprzeczne zaprojektowano jako dwustronne ze spadkiem 2%. Szerokość jezdni – 3,5m. Szerokość poboczy - 2 x 0,75m o spadkach 6%.
Pozostałe elementy projektowanego układu drogowego przedstawiono na rys. PZT nr 1.1 i 1.2.
5.3. Rozwiązania projektowe w profilu podłużnym
Rzędne projektowanej niwelety nawierzchni dostosować do rzędnych istniejących. Roboty ziemne poszerzeń należy wykonywać pod rzędne niwelety ze względu na wąski pas drogowy. Odprowadzenie wód opadowych z projektowanej nawierzchni projektuje się jako powierzchniowe na przylegający teren pasa drogowego oraz do odmulanych rowów.
5.5. Projektowane konstrukcje nawierzchni
Rozwiązania przebudowywanej nawierzchni przyjęto dla dróg o kategorii ruchu KR1 i prędkości projektowej 40 km/godz.
Przyjęto I kategorię geotechniczną posadowienia obiektu budowlanego. Konstrukcję nawierzchni drogi przyjęto zgodnie z warunkami technicznymi na podstawie badań geotechnicznych podłoża gruntowego. Projektuje się nakładkę w postaci dwóch warstw bitumicznych oraz poszerzenie jezdni do 3,5,m na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie , na ulepszonym podłożu z gruntu stab. cementem. Jezdnia będzie obramowana poboczem z kruszywa łamanego na podbudowie z gruntu stab. cementem. Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto na podstawie Katalogu Typowych Nawierzchni dla kategorii ruchu KR1.
Istniejąca jezdnia bitumiczna –nakładka
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4cm
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4cm
- geosiatka z włókien szklanych wstępnie powlekanych asfaltem
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 8cm
Jezdnia bitumiczna – poszerzenie, zjazdy
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4cm
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4cm
- geosiatka z włókien szklanych wstępnie powlekanych asfaltem
- podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0-31,5mm gr. 20m
- warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stab. cementem Rm=2,5MPa gr.15cm zagęszczona do E>80MPa
- warstwa odcinająca z piasku o gr. 15cm
- istn. podłoże zagęszczone do E2>40MPa
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 58cm
Pobocza
- warstwa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0-31,5mm gr. 10m
- warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stab. cementem Rm=2,5MPa gr.15cm
- istn. podłoże zagęszczone do E2>40MPa
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 58cm
Szczegóły rozwiązań przedstawiono na załączonym projekcie zagospodarowania terenu, przekrojach normalnych i szczegółach konstrukcyjnych.
5.6. Odwodnienie
Odwodnienie korony drogi odbywać się będzie przy zachowaniu obecnych warunków powierzchniowego odprowadzenia wód opadowych na teren przyległy do drogi.
5.8. Zieleń
Przebudowa drogi gminnej nie wymaga wycinki drzew. W związku z tym, że teren inwestycji jest zlokalizowany na obszarach rolnych nie projektuje się zieleni.
5.9. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego
5.9.1 Organizacje ruchu.
• Stała organizacja – w oddzielnym opracowaniu.
Należy ustawić znaki pionowe w ilości 18 sztuk i 2 tablice informacyjne.
• Organizacja ruchu w czasie realizacji robót.
Niezbędnym będzie opracowanie przez wykonawcę projektu organizacji ruchu w czasie prowadzenia robót.
Wszystkie znaki muszą posiadać wymiary zgodne z grupą znaków – średnie, lica znaków – odblaskowe.
Odległości ustawienia znaków zgodne ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych ustalonymi w załącznikach do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku (Dz.U. nr 220, poz.2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.).

6. Zestawienie poszczególnych powierzchni zagospodarowania terenu
 jezdnia -1206,31 m2
 zjazdy bitumiczne- 29,00 m2
 proj. pobocze utwardzone - 486,60 m2
 proj. umocnienie skarpy płytami bet.ażurowymi- 92,00 m2
 odmulenie istn. rowów przy drodze gminnej - 28,20 mb
 proj. przepust pod zjazdem fi 600mm, - 10mb
 istn. bariera U-14a do wymiany - 26mb

7. Uzbrojenie terenu
W obszarze projektowanej przebudowy występujące uzbrojenie zostało przedstawione na mapie zasadniczej. Powierzchniowy charakter robót nie wymaga konieczności przebudowy istniejącego wodociągu i linii telekomunikacyjnej.
W przypadku stwierdzenia urządzeń obcych nie wykazanych na mapie „matrycy” należy roboty przerwać i ich kontynuację rozpocząć po uzgodnieniu z ich właścicielem.

8. Opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 8, na który składają się:
1) dokumentacja projektowa;
2) przedmiar robót (element pomocniczy);
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych).

2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Jeżeli wadium jest wnoszone w formach gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jako Beneficjenta należy wskazać Zamawiającego – Gminę Świecie nad Osą.

3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 21 9500 0008 0000 0752 2000 0070. z dopiskiem „wadium w postępowaniu na wykonanie zadania: „Przebudowa nawierzchni części drogi gminnej nr 041520C w miejscowości Kitnówko w km 0+000 do km 0+338” (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-25 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.