Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00171801/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej – budynek Auli Wydziału Ekonomii i Finansów Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego przy ul. Chrobrego 31a
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000805181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malczewskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@urad.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniwersytetradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df24aaea-72cf-49e2-a5b2-07e5bff748911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej – budynek Auli Wydziału Ekonomii i Finansów Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego przy ul. Chrobrego 31a2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df24aaea-72cf-49e2-a5b2-07e5bff74891
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029944/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej - Budynek Auli WEiF
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171801
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP-26-4b/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej – budynek Auli Wydziału Ekonomii i Finansów.
Prace budowlane związane z modernizacją instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej będą prowadzone na dachu budynku, w pomieszczeniach I piętra oraz w pomieszczeniu rozdzielaczy c.o. i c.t.
2. Zakres prac przedmiotu zamówienia obejmuje:
Demontaż istniejących trzech central wentylacyjnych na dach budynku, montaż nowych trzech central na nowej podkonstrukcji, montaż nowych trzech pomp ciepła na podkonstrukcji, montaż na dachu nowego układu kanałów wentylacyjnych na podkonstrukcjach systemowych, montaż instalacji freonowej zasilającej chłodnico- nagrzewnice w centralach wentylacyjnych, podłączenie instalacji ciepła technologicznego do nagrzewnicy w centralach wentylacyjnych, montaż układu glikolowego w pomieszczeniu rozdzielaczy c.o. i c.t., ułożenie nowej warstwy papy na istniejącym dachu, demontaż i montaż nowych obróbek blacharskich , demontaż istniejącego świetlika dachowego a także przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi wbudowanych urządzeń i systemów. Szczegółowy opis znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia („SWZ”) w szczególności w załączonych do SWZ: dokumentacji projektowej (branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) dla każdej branży.
Prze złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia.
3. Szczegółowy zakres robot opisany został w dokumentacji projektowej branży sanitarnej, budowlanej i elektrycznej, a także w branżowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach stanowiących załącznik nr 7do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1591856,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2038459,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1591856,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sentta Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311718452
7.3.3) Ulica: Baśniowa 5
7.3.4) Miejscowość: Stare Pieścirogi
7.3.5) Kod pocztowy: 05-191
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1591856,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup i dostawa aktualizacji licencji oprogramowania dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - dla zadania nr 1, 2 i 3
- Sukcesywne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom uprawnionym na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Radomia.
- zakup i dostawę sprzętu i wyposażenia w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I -2025"
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawę sprzętu medycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta w Kościerzynie
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





