eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawierciePrzebudowa dróg powiatowych nr 1767S i 1776S w miejscowościach Wólka Ołudzka, Jeziorowice, Otola, Wola Libertowska i Żarnowiec



Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych nr 1767S i 1776S w miejscowościach Wólka Ołudzka, Jeziorowice, Otola, Wola Libertowska i Żarnowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/860392

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg powiatowych nr 1767S i 1776S w miejscowościach Wólka Ołudzka, Jeziorowice, Otola, Wola Libertowska i Żarnowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35f219ff-98e7-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050433/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg powiatowych nr 1767 S i 1776 S w miejscowościach Wólka Ołudzka, Jeziorowice, Otola, Wola Libertowska i Żarnowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548982

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0059/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja (wykonanie) robót budowlanych związanych z przebudową odcinków dróg powiatowych o nr 1767S i 1776S przebiegających od północy w miejscowościach: Wólka Ołudzka, Jeziorowice, Otola, Wola Libertowska i Żarnowiec zlokalizowanych w województwie Śląskim, powiecie Zawierciańskim na terenie gmin Szczekociny i Żarnowiec, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa dróg powiatowych nr 1767S i 1776S w miejscowościach Wólka Ołudzka, Jeziorowice, Otola, Wola Libertowska i Żarnowiec”.
2. Stan istniejący: Wszystkie odcinki objęte przebudową drogi posiadają nawierzchnię bitumiczną oraz pobocza, których stan techniczny jest zły. Na powierzchni bitumicznej występują liczne wyboje, zaniżenia i nierówności oraz uszkodzenia warstwy bitumicznej spowodowane oddziaływaniem warunków atmosferycznych oraz ruchem pojazdów. Istniejące pobocza nie są należycie utwardzone przez co są one rozmywane przez opady atmosferyczne, które powodują napływ humusu na krawędzie jezdni. Odcinki dróg powiatowych nr 1767S i 1776S przebiegają w terenie zabudowanym i niezabudowanym. Na całym odcinku droga posiada nawierzchnię z betonu asfaltowego. Szerokość istniejącej drogi w zależności od jej przebiegu wynosi od 5,30 do 6,0m. W istniejącym przebiegu dróg powiatowych nr 1767S i 1776S występuje również nawierzchnia w dobrym stanie technicznym, która nie została objęta przebudową.
3. Zakres wykonywanych robót budowlanych:
1/ Opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych robót;
2/ Wyfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej o średniej grubości 8cm i powierzchni 78 617,90m²;
3/ Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej jako warstwy wiążącej AC 16W o grubości 5cm po zagęszczeniu w ilości 77 617,90m²;
4/ Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej jako warstwy ścieralnej AC 11S o grubości 4cm po zagęszczeniu w ilości 78 617,90m²;
5/ Wykonanie utwardzonego pobocza z pozyskanego destruktu asfaltowego o grubości 30cm i szerokości 0,75m na długości 20 502,00mb;
6/ Wykonanie utwardzonego pobocza z kostki betonowej o gr.8cm na podbudowie tłuczniowej o grubości 18cm i długości 1500,00mb;
7/ Wykonanie ścieków betonowych odwadniających o gr.15cm ułożonych w poprzek utwardzonego pobocza z kostki o długości 72,00m;
8/ Regulacja pozioma zwieńczeń studzienek kanalizacyjnych, teletechnicznych, zasuw wodnych i gazowych;
9/ Długość remontowanego odcinka drogi powiatowej nr 1776S od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1777S do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1767S wynosi 9827,0m;
10/ Długość remontowanego odcinka drogi powiatowej nr 1767S od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1776S do ronda w miejscowości Żarnowiec wynosi 4002,0m;
11/ Wymianę nawierzchni należy wykonać zgodnie z istniejącym przebiegiem bez zmiany geometrii i szerokości dróg powiatowych nr 1767S i 1776S.
4. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany również do:
1/ Zapewnienia dostępu ruchu pieszego i kołowego do posesji prywatnych w okresie realizacji inwestycji, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót;
2/ Urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp;
3/ Prowadzenia robót w taki sposób aby umożliwić zachowanie nieprzerwanego ruchu na drogach lokalnych oraz dostęp do terenów przyległych, a w tym do każdej działki sąsiadującej z przebudowywaną nawierzchnią;
4/ Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektora nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót;
5/ W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich na własny koszt i doprowadzenie do stanu pierwotnego;
6/ Zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających;
7/ W przypadku niezgłoszenia do odbioru tych robót, Inspektor nadzoru będzie uprawniony do skierowania do Wykonawcy nakazu odkrycia wykonanych robót w celu dokonania ich odbioru. Wykonawca pokryje koszt przywrócenia stanu poprzedniego;
8/ Usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
9/ Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego;
10/ Przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika inny zakres odtworzenia);
11/ Zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Do dnia odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu podpisanej przez geodetę mapy inwentaryzacyjnej z kompletnie naniesionymi obiektami wraz z dowodem złożenia tej mapy w Powiatowym Ośrodku (pismo przewodnie z pieczątką wpływu lub oświadczenie geodety). Po otrzymaniu zatwierdzonej przez Ośrodek inwentaryzacji, Wykonawca przekaże ją Zamawiającemu w terminie ustalonym w Protokole odbioru końcowego.
5. Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz opis i wymagania dotyczące kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1/ Uproszczonej dokumentacji projektowej na zgłoszenie – stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ;
2/ Przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ;
3/ Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ;
4/ w PPPU, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
6. Ubezpieczenie: Wykonawca w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego) musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100) wyrażoną w złotych polskich [PLN] lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia stosownego dokumentu w tym zakresie, najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z zapisami Rozdz. XXI ust. 3 pkt 1 SWZ.
7. Rozwiązania równoważne:
1/ jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2/ Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3/ W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 u s t. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji na roboty budowlane stanowiące przedmiotu umowy (w tym materiały), który rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania Protokołu końcowego odbioru robót. Uwaga: Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, stanowi w niniejszym postępowaniu pozacenowe kryterium oceny ofert. Wykonawca deklaruje okres gwarancji w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Sposób oceny ofert w kryterium „Okres udzielonej gwarancji” (G), opisano szczegółowo w rozdziale XX SWZ.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje, że oferta podlegać będzie odrzuceniu.
11. Elektromobilność: Zamawiający wymaga od Wykonawcy także Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy zapewnienia do realizacji przedmiotowego zamówienia pojazdów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Wymóg ten będzie podlegał uprawnieniu Zamawiającego do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy. Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o dostosowaniu floty pojazdów samochodowych użytkowanych do realizacji niniejszego zamówienia do ww. Ustawy. (Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem Załącznika nr 3 do Projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ). Powyższe oświadczenie Wykonawca będzie zobowiązany złożyć również wraz z fakturą końcową oraz w każdym przypadku konieczności aktualizacji informacji przekazanych Zamawiającemu w oświadczeniu wstępnym (przed przekazaniem placu budowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9950221,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12694886,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9950221,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7861395883

7.3.3) Ulica: Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9950221,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.