eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › "II część Usługi transportowe - dowozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy "Mozaika", ul. Zbożowa 22A, os. z niepełnosprawnością na trasie dom-ośrodek; ośrodek-dom z opieką podczas przewozu".



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„II część Usługi transportowe - dowozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy „Mozaika”, ul. Zbożowa 22A, os. z niepełnosprawnością na trasie dom-ośrodek; ośrodek–dom z opieką podczas przewozu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY „MOZAIKA"

1.3.) Oddział zamawiającego: ŚDS MOZAIKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383148183

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ZBOŻOWA 22A

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-827

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814665566

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mozaika@mozaika.lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mozaika.lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://biuletyn.lublin.eu/sdsmozaika/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„II część Usługi transportowe - dowozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy „Mozaika”, ul. Zbożowa 22A, os. z niepełnosprawnością na trasie dom-ośrodek; ośrodek–dom z opieką podczas przewozu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e432b9ae-1c7a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00167412/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 II część - Usługa transportowa - dowóz uczestników tj. osób z niepełnosprawnością do ośrodka Środowiskowego Domu Samopomocy „Mozaika”, ul. Zbożowa 22A w Lublinie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191567/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ŚDSM.DA.332.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 134200,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125699,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„II część Usługi transportowe - dowozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy „Mozaika” zwanego dalej „Ośrodkiem” tj. osób z niepełnosprawnością do Środowiskowego Domu Samopomocy „Mozaika” przy ul. Zbożowej 22A, zamieszkałych na terenie Lublina, na trasie dom-ośrodek; ośrodek–dom z zapewnieniem opieki podczas przewozu”.
Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający wymaga by osoby posiadające uprawnienia do kierowania pojazdem i będące opiekunami nie były skazane prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko dzieciom.
2. Opieka nad przewożonymi uczestnikami winna odbywać się przez osobę pełnoletnią, gdzie obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.
3. Opieka nad przewożonymi uczestnikami powinna być sprawowana podczas trwania każdego kursu.
4. W okresach zimowych pojazdy dowożące uczestników muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do pojazdów nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Ze względów bezpieczeństwa szczególną uwagę i asekurację należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania uczestników.
5. Uczestnicy na zajęcia do Środowiskowego Domu Samopomocy „Mozaika”, ul. Zbożowa 22A w Lublinie muszą być dowiezieni w godzinach od 7.30 do 8.30 (jest to przedział czasowy dowiezienia uczestnika do ośrodka). Odwiezienie uczestników do domu ze Środowiskowego Domu Samopomocy „Mozaika” ul. Zbożowej 22A w Lublinie odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 15.30 (jest to przedział czasowy wyjazdu uczestnika z ośrodka).
6. Czas pobytu uczestnika w ośrodku nie może być krótszy niż 6 godzin dziennie.
7. Czas przebywania uczestnika w podróży powinien trwać nie dłużej jak 90 minut.
8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę przewożonym uczestnikom według następujących zasad:
a) opiekun będzie odbierał uczestników od rodziców/opiekunów prawnych spod domu celem dowiezienia do ośrodka przed rozpoczęciem zajęć,
b) po dowiezieniu do ośrodka, w hallu głównym na parterze budynku, opiekun przekazuje uczestnika pod opiekę wyznaczonego pracownika ośrodka,
c) opiekun będzie odbierał uczestnika od pracownika ośrodka po zakończeniu zajęć w ośrodku w miejscu jak wyżej. Po odwiezieniu uczestników pod dom opiekun przekazuje uczestników pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywanie uczestnika w drodze powrotnej z ośrodka do domu osobom nieuprawnionym.
d) pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę zachowają szczególną dbałość o dobro uczestnika w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu do samochodu i wysiadaniu. Podczas przewozu pracownicy zapewniają uczestnikom w szczególności bezpieczny dla ich zdrowia przejazd.
9. Pracownicy merytoryczni wykonują swoje obowiązki w Środowiskowym Domu Samopomocy „Mozaika” od poniedziałku do piątku w godzinach pracy od 7.30 do 15.30

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132201,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132201,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132201,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDTRANSMAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461551518

7.3.3) Ulica: Nasturcjowa 85

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-225

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132201,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-27 do 2022-09-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

całkowita wartość netto umowy : 122.409,00 zł
całkowita wartość brutto umowy : 132.201,72 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.