eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZelówBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ, SIECI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z WYPROWADZENIAMI I PRZYKANALIKAMI W OBRĘBIE PASA DROGOWEGO UL. LEŚNEJ



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ, SIECI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z WYPROWADZENIAMI I PRZYKANALIKAMI W OBRĘBIE PASA DROGOWEGO UL. LEŚNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Zelów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 634-10-00

1.5.8.) Numer faksu: 44 634-13-41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.zelow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ, SIECI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z WYPROWADZENIAMI I PRZYKANALIKAMI W OBRĘBIE PASA DROGOWEGO UL. LEŚNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3263618e-0afd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002410/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej wraz z wyprowadzeniami i przykanalikami w obrębie pasa drogowego ul. Leśnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167290/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.38.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2255905,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej wraz z wyprowadzeniami i przykanalikami w obrębie pasa drogowego ulicy Leśnej.
2. W ramach zadania wykonawca wykona:
a) sieć wodociągową z rur o średnicy 160 mm – około 750,00 m oraz rur o średnicy 90 mm około 3,80 m, przyłącza wodociągowe z rur o średnicy 40 mm – około 121,00 m
b) kanalizację deszczową z rur o średnicy 500 mm o długości około 645,50 m, rur o średnicy 200 mm około 18m oraz przykanaliki zgodnie z dokumentacją,
c) kanalizację sanitarną z rur śr. 200 mm o długości około 599,50 m, rur o średnicy 160 mm o długości około 135,50 m oraz przykanaliki zgodnie z dokumentacją,
d) wod-kan z rur polietylenowych o śr. 63 mm o długości około 127,05 m
e) odtworzenie nawierzchni drogi i chodników w tłuczniu w ul. Leśnej.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy, stanowiącymi Załączniki do SWZ (Zamawiający udostępnia szerzej opracowaną dokumentację projektową, w zakres prac wchodzą sieci w ul. Leśnej oraz odtworzenie drogi w tłuczniu). Zamawiający wymaga do budowy sieci użycia rur z rdzeniem litym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 5 do SWZ. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
5. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie w przedmiarze, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.
6. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po przekazaniu placu budowy rozpocząć roboty budowlane, z zastrzeżeniem, że prace nie mogą uniemożliwiać dojazdu mieszkańców do posesji.
7. Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu harmonogram robót, który zostanie ustalony przez strony po podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający na zgodny wniosek stron umowy dopuszcza zmiany harmonogramu. Zmiany nie mogą obejmować wydłużenia terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy. Zmiany harmonogramu nie wymagają dokonywania zmian umowy.
8. Wykonawca zobowiązany jest również, po zakończeniu realizacji zadania, do sporządzenia rozliczenia rzeczowo-finansowego w zakresie ustalonym z Zamawiającym, a w przypadku zaistnienia takiej konieczności, sporządzenie kosztorysów powykonawczych.
9. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji technicznej projektowej, kosztorysach i przedmiarach oraz STWiOR (Szczegółowej Specyfikacji Technicznej) stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
10. Wykonawca przygotuje wszelkie niezbędne dokumenty do zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego oraz przedłoży je organowi. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca oraz uzyska decyzję/pozwolenie na użytkowanie wybudowanych sieci.
11. Wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót należy do obowiązków wykonawcy.
12. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż wymienione w SWZ
i załącznikach o parametrach nie gorszych niż określone w SWZ i załącznikach.
13. Wszelkie nazwy produktów i producentów, jeżeli występują w SWZ i załącznikach (w tym dokumentacji projektowej) mają jedynie charakter przykładowy.
14. Zamawiający dopuszcza normy równoważne do wymienionych w dokumentacji i SWZ.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego
i poniesie koszty związane z zajęciem pasa, w tym również koszty za umieszczenie urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem pasa drogowego do czasu odbioru końcowego zadania.
16. Zamawiający informuje, że sieci w obrębie skrzyżowań należy wyprowadzić poza skrzyżowanie i zakorkować. W przypadku istniejących sieci w obrębie skrzyżowania należy je połączyć.
17. Zadanie realizowane przy współudziale środków z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
18. Warunki płatności, Zamawiający przewiduje płatności częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia:
1) I płatność w 2021 r. w wysokości 590.000,00 zł brutto w terminie do 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiającego, nie wcześniej jednak niż po dokonaniu odbioru częściowego robót bez zastrzeżeń. Zgłoszenie do odbioru częściowego etapu I winno nastąpić do 30.XI .2021 r.
2) II płatność: pozostała kwota w terminie do 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiającego, nie wcześniej jednak niż po dokonaniu końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń. Zgłoszenie zakończenia zadania do odbioru końcowego powinno nastąpić wraz z uzyskaniem decyzji/pozwolenia na użytkowanie w terminie 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.


19. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot:
45000000-7 Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2779800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2779800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2779800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "SANEL" Zaniewicz Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7690500728

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 18

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2779800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.