Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00157008/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
- 2025/BZP 00169571/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część IV - jodek potasu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część IV - jodek potasu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f33569c-ced4-4c07-8ffc-794f36d4537f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157008
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2025/EZM/30
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), na zasadach określonych w punkcie 4 jodek potasu w ilości 350 kg (gatunek czysty CZDA) zwany dalej „przedmiotem zamówienia”
o następujących parametrach:
wygląd zewnętrzny bezbarwne kryształy lub biały proszek
zawartość jodku potasu w preparacie wysuszonym min. 99,5% m/m,
odczyn pH (5%, 25°C) w granicach 6 ÷ 8,
zawartość azotu max. 0,001% m/m,
zawartość chlorków i bromków (jako Cl) max. 0,01% m/m,
zawartość fosforanów max. 0,001% m/m,
zawartość jodanów i jodu max. 0,002% m/m,
zawartość siarczanów max. 0,005% m/m,
zawartość metali ciężkich (jako Pb2+) max. 0,0005% m/m
zawartość arsenu max. 0,00001% m/m,
zawartość magnezu max. 0,001% m/m,
zawartość sodu max. 0,05% m/m,
zawartość wapnia max. 0,001% m/m
zawartość żelaza max. 0,0003% m/m
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120109,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139352,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120109,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO HANNDLOWE STANLAB Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312268448
7.3.3) Ulica: Karola Olszewskiego 13
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-481
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO HANDLOWE STANLAB SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO HANDLOWE STANLAB SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120109,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa środków czystości: część 7 - środki BHP (pasta BHP, mydło, środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
- "Dostawa sprzętu komputerowego (stacje robocze, monitory, akcesoria)"
- "Sporządzenie projektu technicznego oraz wykonanie uzupełniających prac zabezpieczających w komorze Lill Górna poz. IIn-III Kazanów"
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego - malowanie poziome dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w roku 2025r.
- "Usługi transportu ciężarowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
- "Zabezpieczenie podłużni Hauer, podłużni Plener, poprzeczni Karol Marek - etap 3"
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.