eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostroróg › REMONT ULICY JANA OSTROROGA W OSTROROGU



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT ULICY JANA OSTROROGA W OSTROROGU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRORÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wroniecka 14

1.5.2.) Miejscowość: Ostroróg

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-560

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 29 31 710

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 29 31 712

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ostrorog.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrorog.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ostrorog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT ULICY JANA OSTROROGA W OSTROROGU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03a593b3-d2b1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025814/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont ulicy Jana Ostroroga w Ostrorogu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158567/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Jana Ostroroga na działce ewid. 186, 118/1, 118/2, 104/2, 102/2, 162 w miejscowości Ostroróg.
Zakres inwestycji obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:
 rozbiórka elementów betonowych,
 rozbiórka nawierzchni zjazdów z kostki betonowej "trylinki",
 rozbiórka nawierzchni chodników z płytek chodnikowych,
 frezowanie profilujące nawierzchni gr.0-3cm śr 1cm, frezowanie na połączeniu nawierzchni 0-3cm,
 rozbiórka ist. oznakowania i ponowny montaż bo robotach remontowych.
b) wykonanie elementów betonowych:
 ułożenie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej (C12/15),
 ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22cm na ławie betonowej (C12/15),
 ułożenie obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej (C12/15),
c) roboty ziemne i podbudowy:
 wykonacie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodników, zjazdów, elementów betonowych,
 profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod zjazdy,
 wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa związanej cementem pod zjazdy i chodniki i
nawierzchnię drogi,

d) roboty nawierzchniowe:
 wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
 wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej
 wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr 8cm na podsypce cementowo - piaskowej
e) roboty wykończeniowe
 profilowanie terenu przyległego
 humusowanie gr, 10cm z obsianiem trawą
 wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu


Szczegółowy opis zadania zawarty został w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ oraz w Załączniku nr 7 do SWZ – Przedmiar robót
Uwaga: zadanie nie obejmuje remontu nawierzchni przy Ochotniczej Straży Pożarnej (działka nr ewid. 93 i 94) !


Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469415,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 543278,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469415,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENOMEX Sp. z o.o. Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773236524

7.3.3) Ulica: Młynkowska 1C

7.3.4) Miejscowość: Duszniki

7.3.5) Kod pocztowy: 64-550

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469415,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.