eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa odczynników chemicznych specjalistycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 26 części.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 26 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001896

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 13

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@up.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uplublin.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 26 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccc632af-2e54-479d-b6a5-53e66f5cb1ff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083077/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Odczynniki chemiczne specjalistyczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115245

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZ-p.26.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 22667,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 88425,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 16253,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 46454,64 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 48362,37 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 376745,55 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 157257,96 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696600-1 - Odczynniki do elektroforezy

4.5.5.) Wartość części: 42229,59 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696600-1 - Odczynniki do elektroforezy

4.5.5.) Wartość części: 20388,48 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 2629,74 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 113312,52 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 12 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696600-1 - Odczynniki do elektroforezy

4.5.5.) Wartość części: 53748,54 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 13 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696600-1 - Odczynniki do elektroforezy

4.5.5.) Wartość części: 10462,38 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 14 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 8030,40 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 15 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 15 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696600-1 - Odczynniki do elektroforezy

4.5.5.) Wartość części: 3859,74 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 16 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 16 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 7717,02 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 17 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 17 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 26793,09 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 18 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 18 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 2460,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 19 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 19 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 3690,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 20 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 20 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 2546,10 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 21 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 21 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 2953,23 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 22 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 22 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 6924,90 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 23 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 23 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 1448,94 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 24 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 24 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 24666,42 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 25 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 25 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 3844,98 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 26 – Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 26 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 2104,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12759,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20794,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12759,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idalia Ludwikowscy Sp.jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960101318

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12759,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15495,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18482,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15495,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idalia Ludwikowscy Sp.jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960101318

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15495,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w części 10 została złożona jedna oferta, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12).

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7221,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9920,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7221,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LGC Standards Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-000-44-77

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7221,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4241,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7193,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4241,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syngen Biotech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942573243

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4241,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5520,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2952,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROSPECTA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 010 39 05

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2952,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1143,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1143,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Life Technologies Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-00-39-931

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1143,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1931,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4981,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1931,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idalia Ludwikowscy Sp.jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960101318

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1931,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2706,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2706,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROSPECTA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 010 39 05

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2706,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2201,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3210,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2201,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOLIM Paulina Lemańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8832879057

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2201,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.