eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów"ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004043590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767276500

1.5.8.) Numer faksu: 767276501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@cus-glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cusglogow.bipstrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e85727c-c11b-474d-90e9-1ae7be9b17a7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e85727c-c11b-474d-90e9-1ae7be9b17a7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092803/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usługi asystenckiej w miejscu zamieszkania dla uczestników Projektu Centrum Usług społecznych w Głogowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Gmina Miejska Głogów dla mieszkańców – tworzenie Centrum Usług Społecznych w Głogowie” nr FEDS.07.07-IP.02-0002/24-00 w ramach Priorytetu nr 7 „Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku”, Działania nr 7.7 „Rozwój usług społecznych i zdrowotnych” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206414

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS.DA.082.7.2025.P.Sz.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1575000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: ,,Świadczenie usługi asystenckiej w miejscu zamieszkania dla uczestników projektu Centrum Usług Społecznych w Głogowie".
2.2 Usługi asystenckie będą świadczone zgodnie z indywidualnymi potrzebami Uczestnika projektu.
Usługi będą świadczone w trakcie trwania całego okresu realizacji projektu. Wsparciem w postaci usług asystenckich w miejscu zamieszkania objętych zostanie co najmniej 70 osób (w tym dla 60 kobiet i 10 mężczyzn), pełnoletnich mieszkańców Głogowa, posiadających orzeczenie
o niepełnosprawności.
Planowany termin realizacji zamówienia to czerwiec 2025 roku – kwiecień 2027 roku, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wprowadzenia zmian do umowy o dofinansowanie i wydłużenia terminu realizacji dofinansowanego projektu nr FEDS.07.07-IP.02-0002/24-00.
Oferowana usługa powinna być świadczona zgodnie z terminem realizacji projektu, tj. od miesiąca czerwca 2025r. do 30 kwietnia 2027r. w łącznej ilości do 35 000 godzin zegarowych.
W okresie od miesiąca czerwca 2025r. do 30 kwietnia 2027r., z miesięczną przerwą w świadczeniu usługi w marcu 2026r., w tym:
- w okresie od czerwca 2025r. do 28 lutego 2026r. – do 16 800 godzin zegarowych,
- w okresie od 1 kwietnia 2026r. do 30 kwietnia 2027r. – do 18 200 godzin.
Czas realizacji usługi asystenckiej będzie liczony w godzinach. Jedna jednostka (1 godzina) oznacza 1 godzinę zegarową (60 minut) usługi asystenckiej.
Wsparcie w postaci usługi asystenckiej w miejscu zamieszkania dla uczestników Projektu będzie udzielane zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem każdej z osób, a łączna ilość godzin
w miesiącu, przewidziana dla jednego uczestnika projektu wynosi średnio 20 godzin.
Uczestnik Projektu nie ponosi odpłatności za usługi asystenckie.
Usługi asystenckie realizowane przez asystenta mogą być świadczone przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przy czym przez tego samego asystenta maksymalnie do 12 godzin na dobę:
a) przez dobę należy rozumieć 24 kolejne godziny, poczynając od godziny, w której asystent rozpoczyna realizację usługi asystenckiej,
b) do czasu realizacji usług nie wlicza się czasu dojazdu przed rozpoczęciem i po zakończeniu realizacji usług.
W godzinach realizacji usług asystenckich nie mogą być świadczone usługi opiekuńcze lub specjalistyczne usługi opiekuńcze, o których mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 ze zm.), i/lub usługi obejmujące analogiczne wsparcie finansowane ze środków publicznych (np. Fundusz Solidarnościowy, PFRON).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 08.05.2025r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia
w wysokości 1 575 000 złotych brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę:
Kontraktor Sp. z o.o., ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań
Łączna cena brutto przedmiotu zamówienia: 2 240 000 złotych

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2240000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2240000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że na podstawie z art. 262 Pzp Wykonawca, który ubiegał się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostanie niezwłocznie powiadomiony o wszczęciu kolejnego postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.