eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójPrzeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie



Ogłoszenie z dnia 2025-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272790824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 7

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@wss2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wss2.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wss2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8300b52-4863-49a4-a364-9ee6eb247ba9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001942/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeglądy okresowe sprzętu i aparatury medycznej-powtórzenie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113251

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.38.382-10.25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 4104,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 4066,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 30348,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 10357,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 13392,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 39925,70 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 6281,28 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 9720,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 3218,40 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2786,40 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 13068,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2518,56 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 26883,36 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2592,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 4838,40 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 3888,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1296,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1522,80 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 7047,65 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 80308,80 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 5313,60 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 4374,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 3024,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 12960,00 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 4276,80 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 13608,00 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 6912,00 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 8640,00 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1476,00 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 7184,00 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 7776,00 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 13035,60 PLN

Część 33

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 37584,00 PLN

Część 34

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 12960,00 PLN

Część 35

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 453,60 PLN

Część 36

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 6328,80 PLN

Część 37

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 3240,00 PLN

Część 38

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2160,00 PLN

Część 39

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 864,00 PLN

Część 40

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 4536,00 PLN

Część 41

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 6111,00 PLN

Część 42

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 15552,00 PLN

Część 43

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju - powtórzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący
Załącznik nr 1 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 2592,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28261,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28261,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28261,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Varimed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990202964

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28261,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-29 do 2027-02-28

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OXIVENT Grzegorz Żelezik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771723130

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-29 do 2027-02-28

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erbe Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210085040

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-24 do 2027-02-28

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80308,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80308,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80308,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medima Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222709842

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80308,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-24 do 2027-02-28

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stiegelmeyer Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8750003001

7.3.4) Miejscowość: Stolno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-15 do 2027-02-28

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13608,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13608,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13608,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medela Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242713433

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13608,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-24 do 2027-02-28

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 30

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 31

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19699,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19699,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19699,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 31)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paramedica Polska Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070017638

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 31)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19699,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-24 do 2027-02-28

Część 32

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 32)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15116,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15116,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15116,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 32)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konkret Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751524191

7.3.4) Miejscowość: Chełmno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 32)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15116,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-24 do 2027-02-28

Część 33

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 33)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33696,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33696,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33696,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 33)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ArjoHuntleigh Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792281537

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 33)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33696,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-24 do 2027-02-28

Część 34

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 35

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 35)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 35)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Empireum Piotr Dopieralski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561697598

7.3.4) Miejscowość: Jabłonna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 35)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-24 do 2027-02-28

Część 36

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 37

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 38

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 38)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 39

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 39)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 40

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 40)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 40)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4536,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4536,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4536,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 40)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMED S.C. Krzysztof Pilarski, Wojciech Grunwald

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692526370

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 40)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4536,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-24 do 2027-02-28

Część 41

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 41)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 42

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 42)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 43

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 43)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia na powyższy pakiet w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.