Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00217219/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
 - 2021/BZP 00229114/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Najem infrastruktury do przeprowadzenia zajęć w warunkach specjalnych    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471696235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Józefów 52
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-406
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426373196
1.5.8.) Numer faksu: 426781037
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@word.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wordlodz.ssdip.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/wyszukaj/advanced:1/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem infrastruktury do przeprowadzenia zajęć w warunkach specjalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b1c88d8-2694-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003250/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Najem infrastruktury do prowadzenia zajęć w warunkach specjalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00217219/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WORD/DO/2300/9/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia jest najem infrastruktury technicznej do prowadzenia zajęć w warunkach specjalnych, o której mowa w:
a)	Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2018 r. w sprawie doskonalenia techniki jazdy (Dz. U. z 2019r. poz. 163), zwanym dalej Rozporządzeniem 1
b)	Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (t. j. Dz. U. z 2017 r.  poz. 151.), zwanym dalej Rozporządzeniem 2. 
c)	Ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami(t. j. Dz. U. z 2021 r.  poz. 1212)
2. Wynajem infrastruktury technicznej dotyczy:
a)	płyty poślizgowej będącej wycinkiem pierścienia
b)	płyty poślizgowej prostokątnej
c)	toru szkoleniowego
d)	punktu ratownictwa
e)	toru ziemnego
f)	przeszkód stałych (np. pachołków, tyczek, makiet itp.)
spełniających wymagania Rozporządzenia 1 w zakresie ośrodka doskonalenia techniki jazdy stopnia wyższego.
3. Na wniosek Zamawiającego  Wykonawca udostępni:
	a) pojazdy, o których mowa w § 4 Rozporządzenia 2.
	b) instruktorów techniki jazdy 
4. Infrastruktura techniczna powinna znajdować się w odległości nie większej niż 300 km od siedziby Zamawiającego. 
5. Wykonawca  oświadcza, że na dzień składania oferty:
a)	jest Ośrodkiem Doskonalenia Techniki Jazdy Stopnia Wyższego,
b)	na wniosek Zamawiającego może zapewnić do prowadzenia zajęć własnych instruktorów techniki jazdy oraz pojazdy, o których mowa w § 4 Rozporządzenia 2.
6. Wykonawca przedstawi dokumenty (kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzające powyższe oświadczenia, w tym:
a)	zaświadczenie wydane przez właściwego wojewodę o wpisie Wykonawcy do rejestru Ośrodków Doskonalenia Techniki Jazdy. 
b)	oświadczenie Wykonawcy, z którego wynika, że dysponuje instruktorami techniki jazdy w zakresie wszystkich kategorii prawa jazdy,
c)	oświadczenie Wykonawcy, z którego wynika, iż pojazdy udostępniane Zamawiającemu do przeprowadzenia szkolenia, spełniają. wymagania określone w § 4 Rozporządzenia 2.
7. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w zakresie dokumentów wskazanych w pkt. 6.
8. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ważności dokumentów wymienionych w pkt 6 przez cały okres obowiązywania umowy.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 70321000-7 - Usługi wynajmu gruntów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 18.10.2021r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup i dostawa oprogramowania biurowego na potrzeby Urzędu Statystycznego w Łodzi.
 - Usunięcie usterek - przekazanie Inwestycji do użytkownika przy ul. Wschodniej nr 45 w Łodzi
 - 56/ZP/2025 Dostawa wytłaczarki do filamentu wraz z zestawem konserwującym
 - Dostawa licencji oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym oraz przedłużenie subskrypcji i wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania
 - Zakup i dostawa 20 zestawów składających się z krzeseł ewakuacyjnych (1 szt.) i transportowych (5 szt.) oraz mat (2 szt.) i materaców (3 szt.) ewakuacyjnych dla potrzeb MOPS w Łodzi
 - Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach przez pierwsze 8 miesięcy 2026 r. z opcją przedłużenia
 
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





