eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Kompleksowe opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego, projektu wykonawczego dla zamierzenia pn. "Projekt segmentu B dla ZSS Mikołów wraz z obsługą komunikacyjną i lokalizacją parkingu.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego, projektu wykonawczego dla zamierzenia pn. „Projekt segmentu B dla ZSS Mikołów wraz z obsługą komunikacyjną i lokalizacją parkingu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.mikolowski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego, projektu wykonawczego dla zamierzenia pn. „Projekt segmentu B dla ZSS Mikołów wraz z obsługą komunikacyjną i lokalizacją parkingu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6343c913-d0fe-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016167/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Projekt budowy segmentu B ZSS w Mikolowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152975/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowe opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego dla zamierzenia budowlanego pn. Projekt segmentu B Zespołu Szkół Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Mikołowie przy ul. Pokoju 4a” wraz z obsługą komunikacyjną i lokalizacją parkingu.
Projektowane przedsięwzięcie budowlane będzie realizowane na terenie stanowiącym własność Powiatu Mikołowskiego na działkach o numerach ewidencyjnych 300/13, 297/14, 429/14, 294/14 oraz 493/11 w Mikołowie. Dokumentacja Projektowa powinna zostać sporządzona na podstawie przedstawionej i zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji rozbudowy szkoły o nowy segment .
1.3 Opis stanu istniejącego.
Istniejący budynek szkoły to budynek opisany na kształcie znaku „+” z dobudowaną salą gimnastyczną połączoną ze szkołą zamkniętym łącznikiem. Budynek szkoły posiada od jednej do trzech kondygnacji, jest murowany z dachem niskim o konstrukcji betonowej. W budynku znajdują się 2 klatki schodowe zlokalizowane w części dwu i trzykondygnacyjnej. Budynek nie posiada windy, a przy klatce trzykondygnacyjnej jest platforma schodowa do transportu osób na wózkach. W budynku znajdują się pomieszczenia spełniające różne funkcje, w których uczą się uczniowie niepełnosprawni szkoły podstawowej i ponadpodstawowej. Budynek nie jest podpiwniczony. Budynek posiada swój węzeł cieplny. Ciepła woda użytkowa oraz centralnego ogrzewania jest podgrzewana w kotłach opalanych paliwem gazowym. W budynku znajduje się kompletna kuchnia, w której przygotowywane są posiłki dla 130 uczniów. Istnieje również mała stołówka na 40 osób. Do głównego wejścia prowadzą 4 schody, natomiast wejście boczne (ewakuacyjne) znajduje się na poziomie parteru. Dodatkowe dwa wyjścia ewakuacyjne znajduje się w korytarzu obok sali gimnastycznej oraz bezpośrednio z sali gimnastycznej.

1.4 Wymagania funkcjonalne i użytkowe dotyczące rozbudowy szkoły o nowy segment dla uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim oraz ze sprężeniami.
1.4.1 Po przeanalizowaniu w istniejącym budynku szkoły układu funkcjonalnego i użytkowego, należy zaproponować najbardziej optymalne rozwiązanie rozbudowy szkoły oraz przebudowy w zakresie wszystkich istniejących instalacji.
Projektowany segment przeznaczony ma być dla:
- ok. 20 oddziałów edukacyjnych (100 uczniów) + ok. 45-50 nauczycieli oraz ok. 20 po-mocy nauczyciela,
- 4 oddziałów przedszkolnych (20 przedszkolaków) + 5 nauczycieli oraz 5 pomocy nauczyciela.
1.4.2 W projektowanym Segmencie muszą zostać wygospodarowane następujące pomieszczenia:
1) 7 sal dydaktycznych z aneksem kuchennym – każda po ok. 25-30 m2,
2) 12 sal dydaktycznych wyposażonych w umywalkę – każda po ok. 25-30 m2,
3) 1 sala specjalistyczna wyposażona w umywalkę – ok. 20 m2,
(pracownia plastyczna/ceramiczna)
4) 1 sala specjalistyczna – ok. 6-10 m2
(pracownia Biofeedback),
5) 1 sala specjalistyczna – ok. 15-20 m2
(sala do integracji sensorycznej),
6) 1 sala specjalistyczna – ok. 20 m2
(sala doświadczania świata),
7) 5 sal specjalistycznych wyposażonych w umywalkę – każda po ok. 6-10 m2
(sala logopedyczna, terapia ręki, terapia psychologiczna, muzykoterapia, AAC),
8) 1 mieszkanie tzw. treningowe – ok. 30-35 m2
(pokój z aneksem kuchennym 25 m2 oraz łazienka dostosowana dla osób niepełno-
sprawnych),
9) 1 sala większa – ok. 100 m2
(przeznaczona na zajęcia świetlicowe, spotkania integracyjne, zajęcia w-f),
10) 1 szatnia – ok. 10-15 m2,
11) 1 toaleta z prysznicem dla chłopców – ok. 4-6 m2,
12) 1 toaleta z prysznicem dla dziewczyn – ok. 4-6 m2,
13) 1 szatnia dla uczniów – ok. 30 m2
(lub szerszy korytarz mieszczący min. 100 szafek),
14) 1 pokój socjalny wyposażony w umywalkę – ok. 30-40 m2 (z możliwością zamontowania szaf na ubrania dla pracowników obsługi),
15) 1 pokój nauczycielski – ok. 40 m2 (z możliwością zamontowania szaf na ubrania i szafek na pomoce indywidualne nauczycieli – tylko dla nieposiadających wychowawstwa),
16) 1 gabinet dla wicedyrektora – ok. 15 m2,
17) 1 magazyn – ok. 40 m2 (lub 2 mniejsze po ok. 10-30 m2 – w sumie ok. 40 m2),
18) toalety dla pracowników (damskie i męskie – ilość i wielkość zgodna w wymogami prawa),
19) toalety dla uczniów niepełnosprawnych (damskie i męskie – ilość i wielkość zgodna w wymogami prawa),
20) 1 kotłownia gazowa – ok. 10 m2,
21) 1-2 winda/y i/lub platforma/y wewnątrz budynku,
22) kuchnia z pełnym zapleczem z możliwością przygotowania 250 posiłków dziennie,
23) 1 stołówka zdolna obsłużyć jednorazowo ok. 100 uczniów,
24) 4 sale przedszkolne – każda po ok. 25-30 m2,
25) 1 szatnia dla 20-25 przedszkolaków,
26) 1 magazynek – ok. 6-10 m2,
27) 1 pokój socjalny/nauczycielski wyposażony w umywalkę – ok. 15-20 m2 (z możliwością zamontowania szaf na ubrania),
28) 1 gabinet dla szefa przedszkola – ok. 15 m2,
29) toaleta/toalety dla przedszkolaków (ilość i wielkość zgodna w wymogami prawa),
30) pomieszczenia gospodarczo-socjalne dla sprzątaczek,
31) pomieszczenie dla ochrony/woźnego,
1.4.3 Projektowany Segment musi być połączony z istniejącym budynkiem ciągiem komunikacyjnym zamkniętym.
1.4.4 Obiekt powinien być nowoczesny i energooszczędny pod względem zużycia ciepła do ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz energii elektrycznej.
1.4.5 Oświetlenie wszystkich możliwych pomieszczeń t.j. szatnie, magazyny, pomieszczenia socjalne powinno być włączane i wyłączane automatycznie po wejściu i wyjściu osoby.
1.4.6 Zastosować oświetlenie wykonane w technologii typu LED.
1.4.7 Materiały użyte w pomieszczeniach sanitarnych, toaletach, łazienkach, powinny być trwałe, odporne na dewastację i łatwe w utrzymaniu czystości.
1.4.8 Stolarkę okienną wykonać z PCV.
1.4.9 Zastosować system wentylacji sal i pozostałych pomieszczeń odpowiednio wydajny i do-brany odpowiednio do rodzaju i przeznaczenia pomieszczeń i sal.

1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności::
1.5.1 Opracowanie koncepcji rozbudowy szkoły o nowy segment wraz z jego wizualizacją;
1.5.2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zawierającej:
a) Projekt zagospodarowania terenu;
b) Projekt architektoniczno-budowlany;
c) Projekt techniczny;
g) Projekt wykonawczy;
1.5.3 Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich osobno dla poszczególnych zakresów oraz branż;
1.5.4 Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB);
1.5.5 Opracowanie planu BIOZ;
1.5.6 Przeprowadzenie badań geotechnicznych gruntu i sporządzenie na ich podstawie opinii o geotechnicznych warunkach posadowienia obiektów budowlanych;

1.6 Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Uzyskania aktualnej mapy do celów projektowych ;
b) Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień wymaganych prawem w zakresie projektowym, sprawdzeń rozwiązań projektowych oraz dokumentów w zakresie wynikającym z przepisów prawa lub wymagań uprawnionych podmiotów uzgadniających projektu (uzgodnienie p.poż ,bhp, pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych i.t.p);
c) niezwłocznego udzielania odpowiedzi na pytania wykonawców, ewentualne modyfikacje dokumentacji projektowej, a także ustosunkowywania się do twierdzeń i uwag wykonawców robót budowlanych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych, aż do zawarcia umowy z wykonawcą robót, bez dodatkowego wynagrodzenia;
d)nieodpłatnego pełnienia usług doradczych na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem, w szczególności w zakresie podmiotów dostarczających wyposażenie techniczne, technologiczne i funkcjonalne, w tym w szczególności współpraca z Zamawiającym podczas przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie merytorycznym, wraz z załącznikami oraz jeżeli będzie taka konieczność - udział wraz z Zamawiającym w posiedzeniach Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych instancjach odwoławczych;
e) Uzyskanie, jeżeli będzie taka konieczność, wymaganych uzgodnień z rzeczoznawcami,
f) Uzgadnianie z Zamawiającym rozwiązań koncepcyjnych i projektowych;
g) Sporządzenie projektu budowlanego spełniającego wymogi uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę ((Projekt techniczny, Projekt architektoniczno-budowlany, Projekt zagospodarowania terenu),
h) Przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosków o wydanie decyzji, warunków, odstępstw i uzgodnień wymaganych przepisami szczegółowymi wraz z ich uzyskaniem.
i) Przeprowadzenie ewentualnych badań i ekspertyz potrzebnych do opracowania dokumentacji projektowej.
j) Pozostałe inne opracowania niezbędne w celu wykonania zamówienia wynikające z wymagań jednostek opiniujących i uzgadniających, bądź wynikłe z przyjętych rozwiązań projektowych.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 9 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy , z tym że termin opracowania koncepcji rozbudowy szkoły o nowy segment wraz z jego wizualizacją, wynosi 2 miesiące licząc od dnia zawarcia umowy .

4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 795000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bernard Łopacz prowadzacy działalnośc pod firmą: Łopacz Bernard "Archidom"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6390009867

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.