eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działoszyce › Dostawa wyposażenia do dwóch świetlic środowiskowych w Dzierążni i Dziekanowicach, dla potrzeb projektu pn. "Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do dwóch świetlic środowiskowych w Dzierążni i Dziekanowicach, dla potrzeb projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIAŁOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009768

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5

1.5.2.) Miejscowość: Działoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 35 26 010

1.5.8.) Numer faksu: 41 35 26 900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dzialoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do dwóch świetlic środowiskowych w Dzierążni i Dziekanowicach, dla potrzeb projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91f96c48-e9ef-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007003/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia do dwóch świetlic środowiskowych w Dzierążni i Dziekanowicach, dla potrzeb projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122195/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.ZP.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131951,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Wyposażenie do PWD – świetlicy w Dzierążni: wieża/boombox
Wyposażenie do PWD – świetlicy w Dziekanowicach: wieża/boombox
1. Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

4.5.5.) Wartość części: 487,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - Zakup tabletów dla 40 uczniów na warsztaty z zakresu kompetencji cyfrowych (przekazane na własność dla 40 UP z Dzierążni)
Zakup tabletów dla 10 uczniów na warsztaty z zakresu kompetencji cyfrowych (przekazane na własność dla 10 UP z Dziekanowic)

1. Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.
Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet

4.5.5.) Wartość części: 18292,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - Wyposażenie dla PWD z Dzierążni: aparat fotograficzny (lustrzanka, aparat z wymiennym obiektywem): 1 sztuka, oraz wyposażenie PWD: rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci: koszt zakupu oprogramowania do projektowania fotografii
Wyposażenie do PWD z Dziekanowic: aparat fotograficzny (lustrzanka, aparat z wymiennym obiektywem): 1 sztuka oraz zakup oprogramowania do projektowania fotografii
1. Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38651000-3 - Aparaty fotograficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów

4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 - Wyposażenie dla PWD z Dzierążni: organizacja dzieciom czasu wolnego: koszt zakupu drukarki laserowej z zestawem tonerów: 1 kpl. zawiera (drukarka + 2 x kpl. Tonerów: + laminator (1 sztuka)
Wyposażenie dla PWD z Dziekanowic: koszt zakupu drukarki laserowej z zestawem tonerów 2 kpl. + laminator na folię 1 sztuka)
Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42994230-1 - Laminatory

4.5.5.) Wartość części: 5853,66 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 - Wyposażenie do PWD z Dzierążni: koszt zakupu laptopa z systemem operacyjnym, program antywirusowy, oprogramowanie office;
Wyposażenie do PWD z Dziekanowic: koszt zakupu laptopa z systemem operacyjnym, program antywirusowy, oprogramowanie office

1.Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 - Wyposażenie do PWD Z Dzierążni: komputer (20 sztuk) wykorzystywany do prowadzenia zajęć z kompetencji cyfrowych
Wyposażenie do PWD z Dziekanowic: komputer (10 sztuk) wykorzystywany do prowadzenia zajęć z kompetencji cyfrowych

1. Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7 - Wyposażenie do PWD z Dzierążni: 1 kpl. interaktywny zawiera (tablica interaktywna z oprogramowaniem i osprzętem, montaż) + projektor)
Wyposażenie do PWD z Dziekanowic: zestaw interaktywny (tablica interaktywna z oprogramowaniem i osprzętem, montaż + projektor)

1. Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 23577,24 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8 - Wyposażenie do PWD z Dzierążni: (nagłośnienie = 2 kpl. do 2 pomieszczeń)
Koszt zakupu na wyposażenie do PWD z Dziekanowic – poprawa sprawności fizycznej i organizacja czasu wolnego, zestaw nagłośnieniowy ( 1 kpl.) do prowadzenia zajęć muzycznych

1. Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia dla potrzeb Projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Dziekanowice” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do świetlic środowiskowych, mieszczących się w dwóch lokalizacjach, tj.:
- Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce
- Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce.
Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt komputerowy i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła oraz zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek okazać dowód zakupu.
2) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych.
5) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotowego sprzętu, jego wniesienie do pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (w miejsce wskazane przez Zamawiającego), montaż, instalację uruchomienie oraz zabranie przez Dostawcę (Wykonawcę) pudełek, opakowań.
6) Wykonawca o terminie dostawy zawiadomi Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zawiadomienie, o którym mowa w niniejszym ustępie winno zostać dokonane mailowo. Wykonawca przed przystąpieniem do dostawy musi uzyskać akceptację Zamawiającego co do wskazanego uprzednio terminu dostawy. Akceptacja Zamawiającego zostanie dokonana w formie mailowej.
7) Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-15.00 do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1191,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5040,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1191,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751656615

7.3.4) Miejscowość: KUTNO

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1191,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32779,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751656615

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Zadanie nr 3 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na Zadanie nr 3 unieważniono

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż w Zadaniu nr 4 błędnie opisano urządzenie, które w obecnej formie nie będzie spełniać oczekiwań i wymagań niezbędnych dla Zamawiającego przy eksploatacji i użytkowaniu
W związku z powyższym wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zadanie nr 4 postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 6 ustawy postępowanie na Zadanie nr 4 unieważniono.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Zadanie nr 5 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na Zadanie nr 5 unieważniono.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Zadanie nr 6 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na Zadanie nr 6 unieważniono.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż w Zadaniu nr 7 Zamawiający tworząc opis przedmiotu zamówienia, użył znaków towarowych produktów, co mogło utrudniać uczciwą konkurencję i zawęzić liczbę potencjalnych Wykonawców.
W związku z powyższym wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zadanie nr 7 postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 6 ustawy postępowanie na Zadanie nr 7 unieważniono.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2357,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2357,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2357,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751656615

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2357,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.