eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Budowa drogi gminnej ul. Jarzębinowa w m. Pęgów



Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej ul. Jarzębinowa w m. Pęgów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=fabf9f8e-e115-462a-ad04-17611e9c0160

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej ul. Jarzębinowa w m. Pęgów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b16db51-b6ba-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037957/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa drogi gminnej ul. Jarzębinowa w Pęgowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00052641

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie projektu budowlanego pn.:
"Budowa drogi gminnej ul. Jarzębinowa w m. Pęgów"
OPIS ZADANIA:
Lokalizacja inwestycji:
Teren planowanej inwestycji mieści się w całości na terenie należącym do Gminy Oborniki Śląskie, na działkach o numerze ewidencyjnym nr 301/4, 736/13, 736/1, 737/2, 737/11, 682, 683/1, 685/6, 685/3, 681, 317/5, 685/12 AM-1 obręb Pęgów.
Projektowane rozwiązanie techniczne:
Opracowanie obejmuje wybudowanie jezdni drogi gminnej w ramach zadania pn: Budowa drogi gminnej ul. Jarzębinowa w m. Pęgów o długości 903m.
Początek opracowania znajduje się na granicy w pasie drogi gminnej dz. nr 301/4 AM-1 ul. Betonowa. Koniec opracowania znajduje się w obrębie skrzyżowania ul. Jarzębinowej
z ul. Słoneczną w m. Pęgów.
Na odcinku od km 0+000 do km 0+903 projektowana jezdnia ma szerokości 5,5m.
Na odcinku od km 0+000 do km 0+363 projektuje się po lewej stronie ulicy jednostronnych chodnik o szerokości 2m.
Od km 0+363 do km 0+682 projektuje się po prawej stronie ulicy jednostronny chodnik
o szerokości 2m.
Od km 0+628 projektuje się chodnik o szerokości 1,8m oddalony od jezdni w związku
z istniejącymi słupami sieci energetycznej.
Od km 0+770 do km 0+903 projektuje się po lewej stronie ulicy chodnik oddalony od jezdni
o szerokości 1,8m i przy krawędzi jezdni o szerokości 2m.
Na odcinku od km 0+000 do km 0+681 projektuje się jednostronne obustronne pobocze gruntowe wzmocnione kruszywem łamanym szerokości 0,75m.
Na odcinku od km 0+000 do km 0+206 budowanej drogi projektuje się przekrój poprzeczny wklęsły o wartości 2%. Na odcinku od km 0+206 do końca odcinka drogi projektuje się przekrój jednostronny o wartości 2% oraz 3% w kierunku projektowanych wpustów deszczowych.

Rozwiązania konstrukcyjne:
Przekrój konstrukcyjny jezdni drogi gminnej zaprojektowano jako jednostronny
i daszkowy wklęsły o nachyleniu 2% .

Projektowana nawierzchnia jezdni, skrzyżowań i zjazdów:
4cm - warstwa ścieralna z AC11S gr 4cm
0,4 do 0,6 kg/m2 - skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową
5cm - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, grubości 5 cm
0,4 do 0,6 kg/m2 - skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową
20cm - warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3
15cm - warstwa stabilizacji gruntu cementem o Rm=1,5-2,5MPa

Projektowana nawierzchnia chodnika:
8 cm - warstwa z kostki betonowej kolor szary
3 cm - podsypka z miału
15 cm - warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3
10 cm - warstwa z piasku

Projektowana nawierzchnia poboczy:
10cm - warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3

Krawędzie jezdni od strony chodnika należy ograniczyć krawężnikiem betonowych wystającym na wysokość 12cm o wymiarach 15x30x100cm posadowionym na ławie betonowej z oporem
z betonu C12/15 grubości 15cm
Po prawej stronie jezdni na odcinku od km 0+000 do km 0+771 projektuje się krawężnik betonowy ułożony na płask 15x30x100cm posadowionym na ławie betonowej z oporem
z betonu C12/15 grubości 15cm.
Na zjazdach i na przejściach dla pieszych projektuje się krawężnik betonowy najazdowy (wtopiony na wysokość 2cm) o wymiarach 15x22x100cm posadowionym na ławie betonowej
z oporem z betonu C12/15 grubości 15cm.
Krawędzie chodnika należy ograniczyć obrzeżem betonowych o wymiarach 8x30x100cm posadowionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 grubości 10cm.
Od km 0+000 do km 0+340 projektuje się ściek z dwóch rzędów kostki betonowej o wymiarach 16x16x16cm posadowiony na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 grubości 15cm
Zgodnie z Projektem docelowej organizacji ruchu rys nr 2 oraz przedmiarem robót należy
wykonać cztery progi zwalniające wyniesione i jedno wyniesione przejście dla pieszych.

Odwodnienie:
Odwodnienie jezdni odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne i podłużne do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej poprzez wpusty deszczowe do istniejącego przepustu zlokalizowanej na działce nr 736/1 AM-1.
3.4.1 Kanalizacja deszczowa
Projektuje się sieć kanalizacji deszczowej z rur PP dwuścienne SN8 klasy S o średnicy fi400 na odcinku od km 0+000 do km 0+751.
Na odcinku projektowanej kanalizacji deszczowej projektuje się studnie betonowe
o średnicy fi 1000 posadowione na ławie z betonu C8/10 grubości 10cm. Na istniejącym przepuście fi 600 projektuje się studnię betonową o średnicy fi1200 posadowioną na ławie z betonu C8/10 grubości 10cm.

Katalog nakładów rzeczowych nr KNR-W 2-18 0513-01 określa wybudowanie studni
o głębokości 3m. Natomiast katalog nakładów rzeczowych nr KNR-W 2-18 0513-02 określa
różniące głębokości od projektowanych studni. Projektowane studnie kanalizacji deszczowej
mają głębokość do 2m.

Istniejący przepust fi600 nie wchodzi w zakres zadania. Jednocześnie Zamawiający informuje,
iż jeżeli w ramach Wykonywania robót Wykonawca uszkodzi przepust wszelkie koszty naprawy
przepustu ponosi Wykonawca.

Projektuje się wpusty deszczowe betonowe z osadnikiem o średnicy fi500 wraz
z przykanalikami z rur PVC SN8 klasy S Lite o średnicy fi160.

Informacja o płatnościach:
Zamawiający zastrzega, iż przeznaczył na wykonanie niniejszego zadania w budżecie na 2024 rok 400 tysięcy zł, pozostałe wynagrodzenie zostanie wypłacone wykonawcy dopiero w 2025 r.

Informacje dodatkowe:
1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki
a) zapewnienia nadzorów:
- geodezyjnego,
- archeologicznego,
- geologicznego i geotechnicznego,
wraz z wykonaniem opracowań z tych badań;
b) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania.
c) załatwienie w imieniu zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, rejestracji dziennika budowy, zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, zgłoszenia wprowadzenia do użytkowania tymczasowej oraz docelowej organizacji ruchu, oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane przepisami prawa budowlanego z przygotowaniem wszelkimi niezbędnymi załączników.
d) odnalezienia we własnym zakresie wszystkich ukrytych pod warstwami konstrukcyjnymi dróg zasuw wodociągowych, jak i gazowych, studni kanalizacyjnych i wykonania ich regulacji z wyprowadzeniem do powstałej niwelety drogi.

2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę i byli obecni na budowie w trakcie całego procesu realizacji inwestycji.

Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty.

Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem.

Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP
i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku
z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.

Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami
i nastąpi po dostarczeniu operatu powykonawczego w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i atestów wszystkich zastosowanych materiałów.

Koszty utylizacji powstałych odpadów z przebudowy/remontu dróg oraz uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3399116,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4078771,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3399116,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 786-13-95-883

7.3.3) Ulica: Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Polędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca oświadczył w formularzu oferty:
Następujący zakres zamówienia zamierzamy zlecić podwykonawcom: wszystkie części zamówienia z wyłączeniem wykonania robót bitumicznych, nazwa podwykonawcy nie jest jeszcze znana.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3399116,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.