eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PŁOCKI ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611416590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 28

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@plockizoz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f3c247b-fb91-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzoz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzoz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr sprawy PZOZ/DZP/382/15TP/23
2. Dokumenty elektroniczne, oferta, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, wnioski, informacje, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://pzoz.ezamawiajacy.pl.
3. Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://pzoz.ezamawiajacy.pl
4. Wymagania techniczne i organizacyjne: sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie Marketplanet.
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie:
https://pzoz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=pzoz&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
6. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych jak również sposób ich sporządzenia określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).
7. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
8. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w języku polskim.
9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
10. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono SWZ.
11. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia PEiR (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016,str. 1) zwanego dalej RODO, uprzejmie informujemy że: a.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Płocki
Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 – 402 Płock.Kontakt email: sekretariat@plockizoz.pl, tel. 24/364-51-24; b.
w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z IODO, z którym można się kontaktować za pośrednictwem
poczty elektronicznej: iod-pzoz@plockizoz.pl lub listownie na adres siedziby administratora; c.Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania
sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym; d.odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74
ustawy PZP; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/Pana jest wymogiem
określonym w przepisach ustawy PZP,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy PZP; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 2. Posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących: a)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych
osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników); b)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; c) prawo do wniesienia
skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana naruszają przepisy RODO. 3. Nie
przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
4. Jednocześnie Zamawiając przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art.
14RODOwzględem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem
i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZOZ/DZP/382/15TP/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 14

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urządzenia do sterylizacji

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
lp Kryterium Waga [%] Sposób oceny wg wzoru
1. Cena 90% C = Najniższa cena /
cena badanej oferty x 100 pkt x 80% ranga kryterium
2. Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego 10% R = Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę / największa uzyskana ilość punktów x 100 pkt x 20% ranga kryterium

2. Ocena końcowa zostanie przeprowadzona na podstawie wzoru:
K = (C) + (R)
Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.

Ad.2. Ocena kryterium „Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego” odbędzie się na podstawie zaoferowanej wartości w formularzu cenowym – zał. nr 5 do swz i po przyznaniu punktów:

24 godz. – 100 pkt
48 godz. – 85 pkt
72 godz. – 1 pkt

oraz po podstawieniu punktów do wzoru z powyższej tabeli.
Zamawiający wymaga, aby oferowany czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego wynosił nie dłużej niż 72h z wyłączeniem sobót, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania dłuższego czasu oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

różne urządzenia medyczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
lp Kryterium Waga [%] Sposób oceny wg wzoru
1. Cena 90% C = Najniższa cena /
cena badanej oferty x 100 pkt x 80% ranga kryterium
2. Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego 10% R = Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę / największa uzyskana ilość punktów x 100 pkt x 20% ranga kryterium

2. Ocena końcowa zostanie przeprowadzona na podstawie wzoru:
K = (C) + (R)
Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.

Ad.2. Ocena kryterium „Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego” odbędzie się na podstawie zaoferowanej wartości w formularzu cenowym – zał. nr 5 do swz i po przyznaniu punktów:

24 godz. – 100 pkt
48 godz. – 85 pkt
72 godz. – 1 pkt

oraz po podstawieniu punktów do wzoru z powyższej tabeli.
Zamawiający wymaga, aby oferowany czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego wynosił nie dłużej niż 72h z wyłączeniem sobót, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania dłuższego czasu oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

urządzenia stomatologiczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
lp Kryterium Waga [%] Sposób oceny wg wzoru
1. Cena 90% C = Najniższa cena /
cena badanej oferty x 100 pkt x 80% ranga kryterium
2. Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego 10% R = Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę / największa uzyskana ilość punktów x 100 pkt x 20% ranga kryterium

2. Ocena końcowa zostanie przeprowadzona na podstawie wzoru:
K = (C) + (R)
Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.

Ad.2. Ocena kryterium „Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego” odbędzie się na podstawie zaoferowanej wartości w formularzu cenowym – zał. nr 5 do swz i po przyznaniu punktów:

24 godz. – 100 pkt
48 godz. – 85 pkt
72 godz. – 1 pkt

oraz po podstawieniu punktów do wzoru z powyższej tabeli.
Zamawiający wymaga, aby oferowany czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego wynosił nie dłużej niż 72h z wyłączeniem sobót, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania dłuższego czasu oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

kolumna laparoskopowa i histeroskopowa

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
lp Kryterium Waga [%] Sposób oceny wg wzoru
1. Cena 90% C = Najniższa cena /
cena badanej oferty x 100 pkt x 80% ranga kryterium
2. Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego 10% R = Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę / największa uzyskana ilość punktów x 100 pkt x 20% ranga kryterium

2. Ocena końcowa zostanie przeprowadzona na podstawie wzoru:
K = (C) + (R)
Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.

Ad.2. Ocena kryterium „Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego” odbędzie się na podstawie zaoferowanej wartości w formularzu cenowym – zał. nr 5 do swz i po przyznaniu punktów:

24 godz. – 100 pkt
48 godz. – 85 pkt
72 godz. – 1 pkt

oraz po podstawieniu punktów do wzoru z powyższej tabeli.
Zamawiający wymaga, aby oferowany czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego wynosił nie dłużej niż 72h z wyłączeniem sobót, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania dłuższego czasu oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

komputerowy podoskop do fotogametrii

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
lp Kryterium Waga [%] Sposób oceny wg wzoru
1. Cena 90% C = Najniższa cena /
cena badanej oferty x 100 pkt x 80% ranga kryterium
2. Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego 10% R = Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę / największa uzyskana ilość punktów x 100 pkt x 20% ranga kryterium

2. Ocena końcowa zostanie przeprowadzona na podstawie wzoru:
K = (C) + (R)
Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.

Ad.2. Ocena kryterium „Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego” odbędzie się na podstawie zaoferowanej wartości w formularzu cenowym – zał. nr 5 do swz i po przyznaniu punktów:

24 godz. – 100 pkt
48 godz. – 85 pkt
72 godz. – 1 pkt

oraz po podstawieniu punktów do wzoru z powyższej tabeli.
Zamawiający wymaga, aby oferowany czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego wynosił nie dłużej niż 72h z wyłączeniem sobót, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania dłuższego czasu oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

kolumna artroskopowa

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
lp Kryterium Waga [%] Sposób oceny wg wzoru
1. Cena 90% C = Najniższa cena /
cena badanej oferty x 100 pkt x 80% ranga kryterium
2. Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego 10% R = Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę / największa uzyskana ilość punktów x 100 pkt x 20% ranga kryterium

2. Ocena końcowa zostanie przeprowadzona na podstawie wzoru:
K = (C) + (R)
Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.

Ad.2. Ocena kryterium „Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego” odbędzie się na podstawie zaoferowanej wartości w formularzu cenowym – zał. nr 5 do swz i po przyznaniu punktów:

24 godz. – 100 pkt
48 godz. – 85 pkt
72 godz. – 1 pkt

oraz po podstawieniu punktów do wzoru z powyższej tabeli.
Zamawiający wymaga, aby oferowany czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego wynosił nie dłużej niż 72h z wyłączeniem sobót, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania dłuższego czasu oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

prowadnica światłowodowa

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
lp Kryterium Waga [%] Sposób oceny wg wzoru
1. Cena 90% C = Najniższa cena /
cena badanej oferty x 100 pkt x 80% ranga kryterium
2. Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego 10% R = Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę / największa uzyskana ilość punktów x 100 pkt x 20% ranga kryterium

2. Ocena końcowa zostanie przeprowadzona na podstawie wzoru:
K = (C) + (R)
Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.

Ad.2. Ocena kryterium „Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego” odbędzie się na podstawie zaoferowanej wartości w formularzu cenowym – zał. nr 5 do swz i po przyznaniu punktów:

24 godz. – 100 pkt
48 godz. – 85 pkt
72 godz. – 1 pkt

oraz po podstawieniu punktów do wzoru z powyższej tabeli.
Zamawiający wymaga, aby oferowany czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego wynosił nie dłużej niż 72h z wyłączeniem sobót, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania dłuższego czasu oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

aparaty RTG

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
lp Kryterium Waga [%] Sposób oceny wg wzoru
1. Cena 90% C = Najniższa cena /
cena badanej oferty x 100 pkt x 80% ranga kryterium
2. Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego 10% R = Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę / największa uzyskana ilość punktów x 100 pkt x 20% ranga kryterium

2. Ocena końcowa zostanie przeprowadzona na podstawie wzoru:
K = (C) + (R)
Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.

Ad.2. Ocena kryterium „Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego” odbędzie się na podstawie zaoferowanej wartości w formularzu cenowym – zał. nr 5 do swz i po przyznaniu punktów:

24 godz. – 100 pkt
48 godz. – 85 pkt
72 godz. – 1 pkt

oraz po podstawieniu punktów do wzoru z powyższej tabeli.
Zamawiający wymaga, aby oferowany czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego wynosił nie dłużej niż 72h z wyłączeniem sobót, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania dłuższego czasu oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

różne urządzenia medyczne II

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
lp Kryterium Waga [%] Sposób oceny wg wzoru
1. Cena 90% C = Najniższa cena /
cena badanej oferty x 100 pkt x 80% ranga kryterium
2. Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego 10% R = Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę / największa uzyskana ilość punktów x 100 pkt x 20% ranga kryterium

2. Ocena końcowa zostanie przeprowadzona na podstawie wzoru:
K = (C) + (R)
Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.

Ad.2. Ocena kryterium „Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego” odbędzie się na podstawie zaoferowanej wartości w formularzu cenowym – zał. nr 5 do swz i po przyznaniu punktów:

24 godz. – 100 pkt
48 godz. – 85 pkt
72 godz. – 1 pkt

oraz po podstawieniu punktów do wzoru z powyższej tabeli.
Zamawiający wymaga, aby oferowany czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego wynosił nie dłużej niż 72h z wyłączeniem sobót, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania dłuższego czasu oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

różne urządzenia medyczne III , system nadzoru okołoporodowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
lp Kryterium Waga [%] Sposób oceny wg wzoru
1. Cena 90% C = Najniższa cena /
cena badanej oferty x 100 pkt x 80% ranga kryterium
2. Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego 10% R = Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę / największa uzyskana ilość punktów x 100 pkt x 20% ranga kryterium

2. Ocena końcowa zostanie przeprowadzona na podstawie wzoru:
K = (C) + (R)
Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.

Ad.2. Ocena kryterium „Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego” odbędzie się na podstawie zaoferowanej wartości w formularzu cenowym – zał. nr 5 do swz i po przyznaniu punktów:

24 godz. – 100 pkt
48 godz. – 85 pkt
72 godz. – 1 pkt

oraz po podstawieniu punktów do wzoru z powyższej tabeli.
Zamawiający wymaga, aby oferowany czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego wynosił nie dłużej niż 72h z wyłączeniem sobót, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania dłuższego czasu oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

różne urządzenia medyczne IV,

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
lp Kryterium Waga [%] Sposób oceny wg wzoru
1. Cena 90% C = Najniższa cena /
cena badanej oferty x 100 pkt x 80% ranga kryterium
2. Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego 10% R = Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę / największa uzyskana ilość punktów x 100 pkt x 20% ranga kryterium

2. Ocena końcowa zostanie przeprowadzona na podstawie wzoru:
K = (C) + (R)
Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.

Ad.2. Ocena kryterium „Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego” odbędzie się na podstawie zaoferowanej wartości w formularzu cenowym – zał. nr 5 do swz i po przyznaniu punktów:

24 godz. – 100 pkt
48 godz. – 85 pkt
72 godz. – 1 pkt

oraz po podstawieniu punktów do wzoru z powyższej tabeli.
Zamawiający wymaga, aby oferowany czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego wynosił nie dłużej niż 72h z wyłączeniem sobót, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania dłuższego czasu oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

systemy i sprzęt do

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
lp Kryterium Waga [%] Sposób oceny wg wzoru
1. Cena 90% C = Najniższa cena /
cena badanej oferty x 100 pkt x 80% ranga kryterium
2. Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego 10% R = Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę / największa uzyskana ilość punktów x 100 pkt x 20% ranga kryterium

2. Ocena końcowa zostanie przeprowadzona na podstawie wzoru:
K = (C) + (R)
Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.

Ad.2. Ocena kryterium „Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego” odbędzie się na podstawie zaoferowanej wartości w formularzu cenowym – zał. nr 5 do swz i po przyznaniu punktów:

24 godz. – 100 pkt
48 godz. – 85 pkt
72 godz. – 1 pkt

oraz po podstawieniu punktów do wzoru z powyższej tabeli.
Zamawiający wymaga, aby oferowany czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego wynosił nie dłużej niż 72h z wyłączeniem sobót, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania dłuższego czasu oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

aparat RTG

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
lp Kryterium Waga [%] Sposób oceny wg wzoru
1. Cena 90% C = Najniższa cena /
cena badanej oferty x 100 pkt x 80% ranga kryterium
2. Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego 10% R = Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę / największa uzyskana ilość punktów x 100 pkt x 20% ranga kryterium

2. Ocena końcowa zostanie przeprowadzona na podstawie wzoru:
K = (C) + (R)
Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.

Ad.2. Ocena kryterium „Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego” odbędzie się na podstawie zaoferowanej wartości w formularzu cenowym – zał. nr 5 do swz i po przyznaniu punktów:

24 godz. – 100 pkt
48 godz. – 85 pkt
72 godz. – 1 pkt

oraz po podstawieniu punktów do wzoru z powyższej tabeli.
Zamawiający wymaga, aby oferowany czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego wynosił nie dłużej niż 72h z wyłączeniem sobót, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania dłuższego czasu oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

aparaty okulistyczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
lp Kryterium Waga [%] Sposób oceny wg wzoru
1. Cena 90% C = Najniższa cena /
cena badanej oferty x 100 pkt x 80% ranga kryterium
2. Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego 10% R = Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę / największa uzyskana ilość punktów x 100 pkt x 20% ranga kryterium

2. Ocena końcowa zostanie przeprowadzona na podstawie wzoru:
K = (C) + (R)
Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.

Ad.2. Ocena kryterium „Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego” odbędzie się na podstawie zaoferowanej wartości w formularzu cenowym – zał. nr 5 do swz i po przyznaniu punktów:

24 godz. – 100 pkt
48 godz. – 85 pkt
72 godz. – 1 pkt

oraz po podstawieniu punktów do wzoru z powyższej tabeli.
Zamawiający wymaga, aby oferowany czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego wynosił nie dłużej niż 72h z wyłączeniem sobót, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania dłuższego czasu oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli skieruje do realizacji zamówienia:

A) w zakresie Pakietu nr 1 - minimum 1 osobę
a) posiadającą świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem instalacji i sieci zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra klimatu i środowiska w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392)
w grupie 1:
1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne, wytwarzające, przetwarzające i zużywające energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
2. Elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym,
3. Aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej.
oraz w grupie 2:
1. kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50kW,
2. sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW,
3. przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50kW,
4. aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej.
oraz
b) posiadającą imienny certyfikat/zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta z obsługi serwisowej aparatury medycznej wymienionej w Załączniku nr 5.1 do SWZ.

B) w zakresie Pakietów nr 3, 5, 7, 10, 12, 14 - minimum 2 osoby posiadające minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych wymienionych w Załączniku nr 5.3; 5.5; 5.7; 5.10; 5.12; 5.14 do SWZ.

C) w zakresie Pakietów nr 2, 8, 9 - minimum 4 osoby posiadające minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych wymienionych w Załącznikach nr 5.2; 5.8; 5.9 do SWZ.

D) w zakresie Pakietów nr 4, 6, 11, 13 - minimum 2 osoby posiadające imienny certyfikat/zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta z obsługi serwisowej aparatury medycznej wymienionej w Załącznikach nr 5.4; 5.6; 5.11; 5.13 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg Załącznika nr 6 (a-c) do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z pkt II a formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 3 do SWZ.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług wykonanych, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty:
a. zmiana przepisów prawa lub istotnych i korzystnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych;
b. konieczność wprowadzenia zmian wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
c. gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności polegające na obniżeniu ceny
d. niewykorzystania wartości umowy (w zakresie poszczególnych pakietów) określonej w § 3 ust. 1, w terminie o którym mowa w § 6 ust. 1, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów,
e. wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia o czas spowodowany niemożliwością wykonania umowy z powodu siły wyższej, ograniczeniami eksportowymi lub importowymi dotyczącymi wyrobów medycznych, opóźnień w dostawach, braku produktów, braku dostępu do miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, przerwania łańcucha dostaw, brakiem lub zmniejszeniem personelu, który może wykonać usługę serwisową lub innymi okolicznościami niezależnymi od stron.
f. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku zmniejszenia ilości urządzeń objętych przedmiotową usługą w związku z wycofaniem danego sprzętu z eksploatacji. W takim przypadku wartość umowy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do pozostałej do wykonania wartości usługi skalkulowanej dla danego sprzętu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy Marketplanet: pod adresem: https://pzoz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.