eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabratówkaDoposażenie techniczne OSP Zabratówka w niezbędne pojazdy i sprzęt ratowniczy



Ogłoszenie z dnia 2025-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie techniczne OSP Zabratówka w niezbędne pojazdy i sprzęt ratowniczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Zabratówce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691533592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 41

1.5.2.) Miejscowość: Zabratówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-017

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osp.zabratowka@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ospzabratowka.ostnet.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chmielnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie techniczne OSP Zabratówka w niezbędne pojazdy i sprzęt ratowniczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eac8433f-a89f-4c89-becf-57ce2ccf399e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035327/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie techniczne OSP Zabratówka w niezbędne pojazdy i sprzęt ratowniczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie dofinansowane jest ze środków Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027, priorytet FEPK.02 Energia i środowisko, działanie FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179849

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RD.271-1.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z wyposażeniem dla OSP Zabratówka.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego wraz z niezbędnym wyposażeniem. Lekki samochód terenowy z napędem 4x4, typu pickup z hardtopem. Pojazd jak i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji – nie starszy niż 2024).
Odbiór przedmiotu dostawy oraz szkolenie z obsługi nastąpi w siedzibie Wykonawcy. W przypadku gdy siedziba Wykonawcy znajduje się poza granicami RP, odbiór odbędzie się w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie RP.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

Lekki samochód ratowniczo - gaśniczy, będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania:
a) polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (Dz.U. z 2021 r., poz. 450 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy;
b) Rozporządzenia Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 22 marca 2019 r. w sprawie pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Służby Ochrony Państwa, Krajowej Administracji Skarbowej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. z 2019 r., poz. 594);
c) w przypadku przekroczenia maksymalnej masy rzeczywistej (MMR) powyżej 3000 kg, pojazd musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia
tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, ze zm.);
d) sprzęt dostarczony z pojazdem, jeżeli jest dla niego wymagane świadectwo dopuszczenia, musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, ze zm.);
e) podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji typu wydane przez właściwego ministra lub świadectwo zgodności WE (COC), potwierdzające deklarowane wartości rejestracyjne przez producenta pojazdu;
f) pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z zarządzeniem nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej. Pojazd musi być oznaczony logo jednostki OSP i informacją o dofinansowaniu. Dane dotyczące oznaczenia zostaną przekazane w trakcie realizacji zamówienia;
g) kolor nadwozia: srebrny lub czerwony, powłoka lakiernicza fabryczna;
h) wyposażenie dodatkowe będzie transportowane zamiennie z zachowaniem maksymalnej masy rzeczywistej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

34113300-5 - Pojazdy terenowe

4.5.5.) Wartość części: 473700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Dostawa quada z przyczepą przeznaczonego dla OSP Zabratówka
Przedmiotem zamówienia jest dostawa quada z wyposażeniem i przyczepą (do transportu). Pojazd z wyposażeniem i przyczepa będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji nie starszy niż 2024).
Odbiór przedmiotu dostawy oraz szkolenie z obsługi nastąpi w siedzibie Wykonawcy. W przypadku gdy siedziba Wykonawcy znajduje się poza granicami RP, odbiór odbędzie się w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie RP.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

Quad, będący przedmiotem zamówienia musi:
a) spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 54) wraz z przepisami wykonawczymi.
b) posiadać świadectwo homologacji zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 54).
c) być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z zarządzeniem nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej. Pojazd musi być oznaczony logo jednostki OSP i informacją o dofinansowaniu. Dane dotyczące
oznaczenia zostaną przekazane w trakcie realizacji zamówienia.
d) Kolor pojazdu - czerwony

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

34113300-5 - Pojazdy terenowe

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części I została złożona tylko jedna oferta, która została odrzucona, ponieważ jej treść była niezgodna z warunkami zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82211,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arpapol 2 Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386411592

7.3.3) Ulica: Borowa 8B

7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw

7.3.5) Kod pocztowy: 22-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.