Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00146519/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa produktów spożywczych do świetlic środowiskowych w Dzierążni i Dziekanowicach” w ramach projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIAŁOSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009768
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5
1.5.2.) Miejscowość: Działoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 35 26 010
1.5.8.) Numer faksu: 41 35 26 900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dzialoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dzialoszyce/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa produktów spożywczych do świetlic środowiskowych w Dzierążni i Dziekanowicach” w ramach projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d50a3df-fb37-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007003/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów spożywczych do świetlic środowiskowych w Dzierążni i Dziekanowicach” w ramach projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146519/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.ZP.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 98130,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych do dwóch świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce. W/w dostawa odbędzie się w ramach dwóch zadań, tj.Zadanie 1: Dostawa produktów spożywczych do Świetlicy środowiskowej w Dzierążni, zlokalizowanej pod adresem: Dzierążnia 77, 28-440 Działoszyce, gdzie:
zadanie obejmie zakup art. spożywczych na przygotowanie drobnego poczęstunku dla dzieci na zajęciach grupowych (1 kpl. dla dziecka na 1 spotkanie zawiera np. sok z owoców i warzyw (300 ml, butelka plastikowa), woda mineralna (0,5 litra, butelka plastikowa), paluszki, batonik lub paczka ciastek różnych naprzemiennie lub wafle ryżowe w świetlicy Dzierążni (224 spotkania x śr. 40 UP/dzieci w świetlicy Dzierążni).
Placówki Wsparcia Dziennego w Dzierążni są czynne w godzinach od 15 do 18, średnio 4 razy
w tygodniu.
W roku 2021 liczba poczęstunków/ spotkań wynosi: 25 spotkań x śr. 40 UP/osób.
W roku 2022 liczba poczęstunków/spotkań wyniesie 199 spotkań x śr. 40 UP/osób.
RAZEM: szacunkowa liczba spotkań wynosi 224 x śr. 40 UP/dzieci w świetlicy Dzierążni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 72845,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych do dwóch świetlic środowiskowych na terenie Gminy Działoszyce. W/w dostawa odbędzie się w ramach dwóch zadań, tj.Dostawa produktów spożywczych do Świetlicy środowiskowej
w Dziekanowicach, zlokalizowanej pod adresem: Dziekanowice 68/A, 28-440 Działoszyce, gdzie:
zadanie obejmie zakup art. spożywczych na przygotowanie drobnego poczęstunku dla dzieci na zajęciach grupowych (1 kpl. dla dziecka na 1 spotkanie zawiera np. sok z owoców i warzyw (300 ml, butelka plastikowa), woda mineralna (0,5 litra, butelka plastikowa), paluszki, batonik lub paczka różnych ciastek naprzemiennie lub wafle ryżowe) wystarczające na zaopatrzenie 311 spotkań x śr. 10 uczestników projektu w świetlicy w Dziekanowicach.
W roku 2021 liczba poczęstunku (liczba spotkań) wyniesie: 120 spotkań x śr. 10 UP/osób.
W roku 2022 wyniesie 191 spotkań x śr. 10 UP/osób.
RAZEM: szacunkowa liczba spotkań wynosi 311 x śr. 10 UP w świetlicy w Dziekanowicach.
Zamawiający na 7 dni określi terminy dostawy art. spożywczych do Placówki Wsparcia Dziennego, (zamiennie art. spożywcze będą dostarczane) częściami/w partiach. W dniu świadczenia usług w Placówkach Wsparcia Dziennego Zamawiający określi faktyczną liczbę kompletów poczęstunkowych, przewidzianych do dostawy na podstawie liczby obecnych dzieci na spotkaniach grupowych w danym dniu.
Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę dostarczonych kpl. artykułów spożywczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 25284,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że cena złożonej oferty na przedmiot zamówienia na Zadanie nr 1 przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie na Zadanie nr 1 unieważniono.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103936,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37254,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37254,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37254,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „PAWEŁ” PAWEŁ GĄTKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621822859
7.3.4) Miejscowość: DZIAŁOSZYCE
7.3.5) Kod pocztowy: 28-440
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37254,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nabiału oraz wody butelkowanej dla SPZZOZ w Gryficach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 18 w Chorzowie, ul. Gałeczki 17 - I/2024
- Dostawa artykułów piekarniczych i produktów cukierniczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Sukcesywna dostawa soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wody mineralnej
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
więcej: Soki owocowe i warzywne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.