Og³oszenie z dnia 2023-05-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00268549/01 - Wynik z dnia 2023-06-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i adaptacja budynku Collegium Medicum, po³o¿onego w Nysie przy ul. Ujejskiego 12
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pañstwowa Akademia Nauk Stosowanych w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532192677
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774484715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pans.nysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pans.nysa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i adaptacja budynku Collegium Medicum, po³o¿onego w Nysie przy ul. Ujejskiego 12
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-84e0a1dd-fad7-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00234256
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.pans.nysa.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy ProPublico dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl/ (zwanej dalej Platforma).
2. Postêpowanie prowadzone jest na Platformie pod nazw±: „Przebudowa i adaptacja budynku Collegium Medicum, po³o¿onego w Nysie przy ul. Ujejskiego 12” - znak postêpowania: ZP 2/2023.
3. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
4. Instrukcja korzystania z Platformy dotycz±ca rejestracji, logowania, procedury przesy³ania i wycofania dokumentów znajduje siê na stronie internetowej https://e-propublico.pl/, pod zak³adk± Instrukcja Wykonawcy.
5. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest zobowi±zany do zapoznania siê z Instrukcj± Wykonawcy.
6. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl/ oraz uznaje go za wi±¿±cy.
7. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.
8. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
9. Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t. j. Dz.U. 2020 poz. 346);
b) podpisie osobistym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t. j. Dz.U. 2020 poz. 332). .... UWAGA: ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków mo¿liwych do wpisania w niniejszym polu, pe³ny zakres wymagañ technicznych i organizacyjnych dotycz±cych korespondencji elektronicznej jest szczegó³owo opisany w Rozdziale 8 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pañstwowa Akademia Nauk Stosowanych w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa,
administrator wyznaczy³ osobê pe³ni±c± zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i mo¿na siê z nim skontaktowaæ poprzez adres e-mail: iod@pans.nysa.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej Ustawa),
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy,
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ pod-staw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 Ustawy Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 Ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 2 Ustawy skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustaw±.
− Na mocy art. 19 ust. 3 Ustawy wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP2/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 – Roboty elektryczne i ogólnobudowlane.
Przedmiot zamówienia Czê¶ci 1 jest szczegó³owo opisany w za³±czniku nr 3 do SWZ, w sk³ad którego wchodz±:
A) Projekt techniczny remontu instalacji elektrycznej.
B) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – czê¶æ elektryczna.
C) Przedmiar robót – czê¶æ elektryczna.
D) Przedmiar robót – czê¶æ ogólnobudowlana.
E) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – czê¶æ ogólnobudowlana.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owo okre¶lono w Rozdziale 17 SWZ - Opis kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udzielonej gwarancji (rêkojmi)
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Roboty renowacyjne i malowanie elewacji.
Przedmiot zamówienia Czê¶ci 2 jest szczegó³owo opisany w za³±czniku nr 3a do SWZ, w sk³ad którego wchodz±:
A) Projekt budowlany.
B) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
C) Pozwolenie na budowê – Decyzja nr 14/22 z 11.01.2022 r.
D) Dokumentacja badañ konserwatorskich elewacji.
E) Przedmiar robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owo okre¶lono w Rozdziale 17 SWZ - Opis kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udzielonej gwarancji (rêkojmi)
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Minimalny poziom zdolno¶ci:
A) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe (do¶wiadczenie) zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
Czê¶æ 1 – Roboty elektryczne i ogólnobudowlane
nie wcze¶niej ni¿ w okresie w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ minimum 1 robotê budowlan± obejmuj±c± swym za-kresem przebudowê, remont lub modernizacjê pomieszczeñ wraz z instalacj± elektryczn±, w obiekcie wpisanym do w³a¶ciwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840) lub w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równowa¿nych, pro-wadzonych na podstawie przepisów obowi±zuj±cych ze wzglêdu na miejsce po³o¿enia zabytku, o warto¶ci roboty minimum 400 000,00 z³ (brutto) oraz udokumentuje, ¿e robota ta zosta³a wykonana nale¿ycie.
Czê¶æ 2 – Roboty renowacyjne i malowanie elewacji
nie wcze¶niej ni¿ w okresie w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ minimum 1 robotê budowlan± obejmuj±ce swym zakresem malowanie elewacji obiektu wpisanego do w³a¶ciwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami – t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840) lub w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równowa¿nych, prowadzonych na podstawie przepisów obowi±zuj±cych ze wzglêdu na miejsce po³o¿enia zabytku, o warto¶ci roboty minimum 150 000,00 z³ (brutto) oraz udokumentuje, ¿e robota ta zosta³a wykonana nale¿ycie.
B) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe (potencja³ osobowy) zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje odpowiednimi osobami, gwarantuj±cymi w³a¶ciwe wykonanie zamówienia i tak, ¿e: Wykonawca dysponuje/bêdzie dysponowa³ dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1 – Roboty elektryczne i ogólnobudowlane
kierownikiem budowy:
- posiadaj±cym uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
- mog±cym kierowaæ robotami budowlanymi przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków – stosownie do wymagañ okre¶lonych w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami – to jest osob± która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru.
Czê¶æ 2 – Roboty renowacyjne i malowanie elewacji
a) kierownikiem budowy:
- posiadaj±cym uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
- mog±cym kierowaæ robotami budowlanymi przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków – stosownie do wymagañ okre¶lonych w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami – to jest osob± która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru.
b) kierownikiem prac restauratorskich, tj. osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi lub restauratorskimi, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy wezwie
Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj.:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokument(y), o których mowa powy¿ej, powinny byæ sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj.:
a) Wykazu robót budowlanych (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ), w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku do¶wiadczenia opisanego w Rozdziale 20 pkt 1 ppkt A), wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) Wykazu osób (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ), w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku posiadania potencja³u osobowego opisanego w Rozdziale 20 pkt 1, ppkt B), skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, i pracami restauratorskimi (dotyczy Czê¶ci 2) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo do reprezentowania ww.Wykonawców, które powinno byæ przez nich udzielone (podpisane). Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy
siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (za³±cznik nr 2a do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce zmiany postanowieñ zawartej umowy:1) zmiany strony umowy w przypadku nastêpstwa prawnego wynikaj±cego z odrêbnych przepisów,
2) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:
a) wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej – o czas trwania przeszkody; w rozumieniu niniejszej umowy „si³a wy¿sza” jest to zdarzenie nadzwyczajne, zewnêtrzne wobec stron i niemo¿liwe do zapobie¿enia, którego nie uda³o siê unikn±æ nawet w wypadku maksymalnej staranno¶ci stron; strona powo³uj±ca siê na stan si³y wy¿szej jest zobowi±zana do niezw³ocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a nastêpnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu; obie strony bêd± zwolnione od odpowiedzialno¶ci za niewykonanie umowy w takim zakresie, w jakim nast±pi³o to na skutek zdarzeñ si³y wy¿szej,
b) wyst±pienia robót zamiennych lub dodatkowych, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym,
c) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych – o czas trwania przeszkody; wyd³u¿enie terminu wykonania umowy mo¿e nast±piæ maksymalnie o tyle dni, ile by³o dni, w których wyst±pi³y niekorzystne warunki atmosferyczne wraz z czasem potrzebnym na usuniêcie skutków zaistnienia niekorzystnych warunków i dotyczy wy³±cznie robót, co do których wyst±pi³a konieczno¶æ wstrzymania spowodowana danymi warunkami. Niekorzystne warunki atmosferyczne oznaczaj± warunki, w których niemo¿liwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod wzglêdem przepisów i zasad BHP, w sposób prawid³owy, zgodny z umówion± technologi± lub zasadami sztuki budowlanej. Jako niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie siê miêdzy innymi nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawa³nice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry – uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych w ogóle, b±d¼ bez niewspó³miernych nak³adów.
W przypadku prowadzenia robót budowlanych wymagaj±cych zachowania okre¶lonego re¿imu temperaturowego, warto¶æ (lub warto¶ci) dziennej temperatury, która uznana bêdzie za niekorzystne warunki atmosferyczne ustalana bêdzie indywidualnie na podstawie dokumentów technicznych dla realizowanej technologii robót. Wykazanie zaistnienia okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych prowadzenia prac, a tym samym umo¿liwiaj±cych zmianê terminu realizacji umowy le¿y po stronie Wykonawcy. W okresie wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, Wykonawca zobowi±zany jest do udokumentowania ich zaistnienia poprzez przed³o¿enie Zamawiaj±cemu danych publikowanych na stronie IMGW.
O wyst±pieniu zjawiska uznanego za niekorzystne warunki atmosferyczne Wykonawca niezw³ocznie poinformuje Zamawiaj±cego i dokona wpisu w dzienniku budowy. Zamawiaj±cy ma prawo weryfikacji ustaleñ nt. zjawisk uznanych za niekorzystne warunki atmosferyczne na podstawie danych z IMGW (w³a¶ciwych dla miejsca budowy), w szczególno¶ci ¶redniej temperatury dziennej,
d) wydania decyzji przez s³u¿by konserwatorskie lub nadzoru budowlanego, maj±ce wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy,
e) wycofania z rynku lub zakoñczenia produkcji materia³ów lub urz±dzeñ, których u¿ycie przewidziano w toku realizacji przedmiotu umowy i konieczno¶ci zast±pienia ich innymi, o ile maj± wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy,
f) wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego lub niezawinionych przez Wykonawcê, uniemo¿liwiaj±cych rozpoczêcie, wykonanie w terminie lub kontynuowanie wykonywania przedmiotu umowy,
3) zmiany w kolejno¶ci i terminach p³atno¶ci, w przypadku zmian w harmonogramie prowadzonych prac,
4) zmiany materia³ów i urz±dzeñ, których u¿ycie przewidziano w toku realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wycofania ich z rynku lub zakoñczenia ich produkcji, jak równie¿ w przypadku mo¿liwo¶ci zast±pienia tych materia³ów i urz±dzeñ, innymi o lepszych parametrach technicznych i wy¿ej zaawansowanych technicznie i technologicznie,
UWAGA: pe³ny zakres zmian umowy jest podany w paragrafie 12 ust. 3 Projektu umowy (za³±cznik nr 4 do SWZ)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-12 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-11
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Remont pomieszczeñ piwnicznych w budynkach przy ulicy Armii Krajowej nr 19 i 21 - usuwanie skutków powodzi.
- Remont drogi powiatowej w miejscowo¶ci Koperniki oraz dróg powiatowych w miejscowo¶ciach Kubice- Domaszkowice, Prusinowice- Pakos³awice, oraz Meszno-Ratnowice
wiêcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. Kiliñskiego 94, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie ¯nin: Czê¶æ I S³êbowo 17 Czê¶æ II Pary¿ 26 Czê¶æ III Podgórzyn 5 Czê¶æ IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. Kiliñskiego 90, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Le¶nictwie Warblewo - Nadle¶nictwo Polanów_etap II
- REMONT £AZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzêdach Skarbowych podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.