Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00215774/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług psychologicznych dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu „Senior+” w ramach projektu
„Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy (...)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRODNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382558849
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ustronie 2B
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564982742
1.5.8.) Numer faksu: 564984933 wew. 223
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.brodnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.brodnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9060e41f-d1c7-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług psychologicznych dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu „Senior+” w ramach projektu„Brodnickie Centrum Usług Społecznych – realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy (...)"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9060e41f-d1c7-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028479/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług psychologicznych dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu „Senior+”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215774
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych dla 30 osób dorosłych, korzystających z usług
Dziennego Domu Pobytu „Senior+” (dalej zwany „DDP”) w ramach projektu pn. „Brodnickie Centrum Usług Społecznych –
realizacja usług społecznych dla mieszkańców Gminy Miasta Brodnicy”.
2. Usługi będą świadczone dla podopiecznych DDP w wymiarze po 20 godzin miesięcznie przez okres trwania projektu, z
zastrzeżeniem m.in. zapisów niniejszej SWZ dotyczących wznowień i opcji.
3. Zamawiający informuje, że w pierwszym okresie realizacji umowy zawartej z Wykonawcą, dopuszcza zwiększenie
miesięcznej liczby godzin ponad wskazany w ust. 2 wymiar 20 h, w celu wykonania całego limitu godzin wskazanego w
realizowanym przez Zamawiającego projekcie. Zwiększony miesięczny wymiar nie przekroczy 40 godzin miesięcznie.
4. Przez godzinę świadczenia usługi, każdorazowo należy rozumieć pełną godzinę zegarową, tj. 60 minut.
5. W uzasadnionych przypadkach, w porozumieniu z Wykonawcą, Zamawiający może zmniejszyć ilość zleconych godzin w
danym miesiącu z jednoczesnym zwiększeniem ilości zleconych godzin w kolejnym/kolejnych miesiącach, w zależności od
potrzeb Zamawiającego.
6. W ramach zamówienia podstawowego, planuje się zlecić Wykonawcy realizację maksymalnie 720 godzin usług przez
cały okres realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, z zastrzeżeniem prawa do
zmniejszenia liczby godzin do gwarantowanej ilości 300 godzin w ramach prawa opcji o której mowa w ust. 32-34 rozdziału
III SWZ.
7. Świadczenie usług będzie się odbywało, w formie stacjonarnej w obiekcie Dziennego Domu Pobytu „Senior+”, pod
adresem ul. Tatrzańska 8, 87-300 Brodnica, w godzinach jego pracy, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do
15.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w
realizowanych usługach.
8. Usługa obejmuje realizację zamówienia polegającą w szczególności na:
1) doradztwie psychologicznym grupowym i indywidualnym,
2) udzielanie wsparcia i pomocy psychologicznej, w ramach prowadzonych indywidualnych i grupowych konsultacji,
3) zapewnieniu profesjonalnej pomocy psychologicznej, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych i wymagających fachowej
pomocy,
4) świadczenie poradnictwa psychologicznego, według zgłaszanych bieżących potrzeb Zamawiającego,
5) sporządzanie diagnoz i opinii psychologicznych dla podopiecznych DDP. Sporządzanie diagnoz i opinii nie podlega
dodatkowemu wynagrodzeniu, a czas przeznaczony na ich sporządzenie należy uwzględnić w czasie pracy na rzecz
Zamawiającego,
6) prowadzeniu dokumentacji osób objętych wsparciem. Zamawiający dopuszcza prowadzenie dokumentacji na
formularzach opracowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W dniu 01 marca 2024 r. zamawiający poinformował wykonawców, że na realizację ww. zamówienia podstawowego zamierza przeznaczyć kwotę 76.116,00 zł brutto. Jedyna oferta, która wpłynęła do zamawiającego w wyznaczonym terminie, opiewa na kwotę 114.768,00 zł brutto.
W związku z powyższym, z uwagi na brak możliwości zwiększenia limitu środków finansowych przeznaczonych na realizację ww. zamówienia, przedmiotowe postępowanie należy unieważnić.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114768 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114768 PLN
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów na potrzeby SP w Brodnicy w r. 2026
- Dostawa materiałów opatrunkowych i innych materiałów medycznych dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
- Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku między ulicami Korczaka i Kochanowskiego
- Dostawa organów piszczałkowych dla PSM I stopnia w Brodnicy
- Budowa parkingu przy ul. Zamkowej, budowa odcinka drogi dla pieszych ul. Nowa oraz budowa drogi dla pieszych ul. Jana Pawła II w Brodnicy
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców miasta Puszczykowa - Świadczenie usług w zakresie konsultacji, porad psychologa/psychoterapeuty dziecięcego
- "Świadczenie usług zdrowotnych ponadpodstawowej terapii leczenia uzależnień i współuzależnienia"
- Przeprowadzenie diagnozy dzieci narażonych prenatalnie na alkohol, będących pod opieką rodzin zastępczych - pod kątem FASD (płodowy zespół alkoholowy)
- "Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego celem przeprowadzenia indywidualnej diagnozy potrzeb w celu opracowania ścieżki reintegracji dla uczestników projektu pn. Każdy inny - wszyscy równi"
- Usługa organizacji spotkań psychoedukacyjnych oraz świadczenie usług psychologicznych dla kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz rodziców adopcyjnych z podziałem na 9 części
- Przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego dla uczestników Usługi Wsparcia dla osób starszych oraz integracji międzypokoleniowej - Klub Międzypokoleniowy w r-ch projektu "CUS w Gminie Wojcieszków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





