Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00178359/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Zgorzelcu w roku szkolnym 2021/2022”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgliniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Węgliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-940
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wegliniec@wegliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.wegliniec.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Zgorzelcu w roku szkolnym 2021/2022”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b7bedbf-146f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003998/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Zgorzelcu w roku szkolnym 2021/2022.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178359/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.15.2021.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz 11 uczniów niepełnosprawnych (w tym jednego ucznia na wózku inwalidzkim), do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu na trasie: Ruszów (ul. Łużycka, ul. Dworcowa, ul. Sobieskiego i ul. Szklana) – Jagodzin 53 - Stary Węgliniec (przystanek PKS „na żądanie”) – Zielonka 10 - Węgliniec (ul. Kochanowskiego, ul. Kolejowa, ul. Piłsudskiego) - Zgorzelec (ul. Armii Krajowej 10-10a). Kurs poranny – godz. 7.00 wyjazd Ruszów. Kurs popołudniowy: godz. 15.00 wyjazd Zgorzelec.
2. Dowóz uczniów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej, w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017r. poz. 1603 z późn. zm.), w okresie od 2 listopada 2021r. do 24 czerwca 2022r. z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz innych dni wolnych od zajęć. W razie ustalenia dodatkowych dni nauki szkolnej lub w przypadku zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach Wykonawca zobowiązany będzie do ich realizacji, w ramach niniejszej umowy.
3. Usługa nie obejmuje dowozu uczniów na inne zajęcia niż obowiązkowe zajęcia szkolne organizowane i prowadzone przez daną szkołę, tzn. nie obejmuje zajęć dodatkowych nie należących do zadań szkoły w których dziecko bierze udział na skutek decyzji rodzica/opiekuna prawnego (np. zajęcia rehabilitacyjne).
4. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w czasie wsiadania i wysiadania oraz podczas jazdy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację przedmiotu niniejszej umowy przez osoby posiadające odpowiednio stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz kursy/szkolenia wymagane przepisami obowiązującego prawa.
6. Wykonawca zapewnia opiekuna w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu oraz doprowadzenia uczniów z pojazdu do szkoły i ze szkoły do pojazdu.
7. Do obowiązków opiekuna należy w szczególności:
1) opieka, nadzór i zapewnienie bezpieczeństwa podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do odpowiedniej szkoły oraz w drodze powrotnej, podczas każdego kursu;
2) zapewnienie pomocy dzieciom przy bezpiecznym wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu;
3) odbieranie dzieci od rodziców/opiekunów prawnych sprzed domów i zaprowadzenie do pojazdu, a następnie z pojazdu do szkoły, gdzie dziecko należy przekazać pod opiekę nauczyciela lub innej osoby wyznaczonej przez daną szkołę;
4) po zakończonych zajęciach - odbiór dzieci z danej szkoły, zaprowadzenie do pojazdu oraz po odwiezieniu przed dom przekazanie pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci osobom nieupoważnionym,
5) w przypadku dzieci niepełnosprawnych ruchowo – umieszczenie dzieci oraz ich wózków inwalidzkich w pojeździe.
8. Zamawiający zastrzega, iż obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.
9. Zamawiający zastrzega, że liczba dzieci uprawnionych do dowozu w ramach przedmiotu niniejszej umowy, w ciągu roku szkolnego może ulec zmianie, tj. może się zmniejszyć lub zwiększyć, na co Zamawiający nie ma wpływu.
10. Niedopuszczalne jest aby w trakcie dowozu i odwozu uczniów jechała większa liczba dzieci niż liczba miejsc przeznaczonych dla pasażerów (według dowodu rejestracyjnego pojazdu).
11. Szacunkowa maksymalna liczba kilometrów dot. realizacji usługi stanowiącej przedmiot niniejszej umowy wynosi ok. 122 km/dzień. Liczba dni nauki szkolnej w okresie od 02.11.2021 do 24.06.2022 – 144.
12. Zamawiający przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu niniejszej umowy przekaże Wykonawcy imienny wykaz uczniów wraz z ich adresami zamieszkania. W celu udostępnienia danych takich jak: imiona i nazwiska oraz adresy zamieszkania dzieci objętych usługą dowozu, Wykonawca zobowiązany będzie podpisać umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.
13. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie i środki umożliwiające realizację przedmiotu niniejszej umowy i zobowiązuje się zapewnić realizację przedmiotu niniejszej umowy przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
14. Zamawiający i Wykonawca obowiązani są współdziałać przy wykonaniu niniejszej umowy, w celu należytej jej realizacji.
15. Kierowca rozpoczyna jazdę po uzyskaniu zgody opiekuna uczniów.
16. Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny.
17. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy.
18. Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz opiekę nad tymi uczniami.
19. W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z sytuacji awaryjnej Zamawiający zapewni środki transportu na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTEL - PRZEWÓZ OSÓB Andrzej Steleżuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151065029
7.3.3) Ulica: ul.Wilcza 35
7.3.4) Miejscowość: Zawidów
7.3.5) Kod pocztowy: 59-970
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASTEL - Przewóz osób Andrzej Steleżuk
jakie przetargi wygrała firma
ASTEL - Przewóz osób Andrzej Steleżuk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 144 dni
INNE PRZETARGI WĘGLINIEC
- Remont nawierzchni drogi ul. Górna 17-18 w Czerwonej Wodzie dz. nr 2419
- Dostawa paliw płynnych dla Nadleśnictwa Węgliniec w 2026r.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Węgliniec
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, miasto Węgliniec"
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną, Nowogrodziec-Miasto.
więcej: przetargi WĘGLINIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportuUczestników projektu-w tym osób niesamodzielnych w wieku min. 60lat(seniorzy), z miejsca zamieszkania na terenie m. Łodzi do siedzibyDDOMwramachProjektu"PogodnaJesieńżycia
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie i poza jej obszarem
- Dowóz niepełnosprawnych dzieci [...] wraz z opieką do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie oraz Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka w Lesznie
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Pacjentów Bielskiego Centrum Psychiatrii- Olszówka w Bielsku-Białej.
- Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów i dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Mstów do szkół i placówek oświatowych w roku 2026
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





