eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Usługa pełnienia funkcji opiekuna (tutora) w podmiocie leczniczym - w miejscu pracy Uczestników projektu Program Rozwojowy dla studentów Pielęgniarstwa PWSZ w Suwałkach nr POWR.05.05.00-00-0014/18



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pełnienia funkcji opiekuna (tutora) w podmiocie leczniczym – w miejscu pracy Uczestników projektu Program Rozwojowy dla studentów Pielęgniarstwa PWSZ w Suwałkach nr POWR.05.05.00-00-0014/18

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA UCZELNIA ZAWODOWA IM. PROF. EDWARDA F. SZCZEPANIKA W SUWAŁKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200026507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875628432

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puz.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puz.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://bip.puz.suwalki.pl/zamowienia-publiczne/powyzej130tys/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pełnienia funkcji opiekuna (tutora) w podmiocie leczniczym – w miejscu pracy Uczestników projektu Program Rozwojowy dla studentów Pielęgniarstwa PWSZ w Suwałkach nr POWR.05.05.00-00-0014/18

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5f94dda-ee0a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012695/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wynagrodzenie tutorów w podmiocie leczniczym- miejscu pracy Uczestników w ramach projektu Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr POWR.05.05.00-00-0014/18

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwojowy dla Studentów Pielęgniarstwa w PWSZ w Suwałkach nr. POWR.05.05.00-00-0014/18.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128872/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KO-120.3730.06.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273170,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest Szpital Wojewódzki im. L Rydygiera w Suwałkach. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności
pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury
etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia
swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest Szpital Wojewódzki im. L Rydygiera w Suwałkach. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności
pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury
etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia
swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 3 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest Szpital Wojewódzki im. L Rydygiera w Suwałkach. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności
pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury
etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia
swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 4 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest Szpital Wojewódzki im. L Rydygiera w Suwałkach. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności
pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury
etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia
swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 5 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest Szpital Wojewódzki im. L Rydygiera w Suwałkach. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności
pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury
etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia
swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 6 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest Szpital Wojewódzki im. L Rydygiera w Suwałkach. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności
pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury
etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia
swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 7 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest Szpital Wojewódzki im. L Rydygiera w Suwałkach. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności
pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury
etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia
swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 8 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest Samodzielny Publicznych Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 9 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest PRO - Medica w Ełku Sp z.o.o. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 10 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest PRO - Medica w Ełku Sp z.o.o. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 11 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ w Lublinie - Filia w Ełku. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 12 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ w Lublinie - Filia w Ełku. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 13 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest Olmedica w Olecku Sp. z o.o. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 14 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki w Olecku. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 15 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki w Olecku. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 16 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki w Olecku. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 17 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie Szpital im. E. Bernackiego. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 18 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest Wojewódzki Szpital Zespolony im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 19 jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna (tutora) w bezpośrednim miejscu zatrudnienia 1 Uczestnika projektu. Zadaniem opiekuna będzie zapewnienie opieki/wsparcia w bezpośrednim miejscu zatrudnienia Uczestnika w wybranym podmiocie leczniczym na terenie kraju. Funkcją opiekuna będzie pokierowanie integralnym rozwojem Uczestnika. Opiekun powinien trafnie rozpoznać potencjał Uczestnika wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy. Miejscem realizacji usługi jest Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej SZKOLMED w Łodzi. Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do max. 30.04.2023 r. z zastrzeżeniem sytuacji gdy Uczestnik zmieni miejsce zatrudnienia lub jego umowa o pracę w danej placówce wygaśnie. W takich przypadkach umowa z tutorem przestanie obowiązywać. Czas wykonywania zadań w 1 miesiącu: 8 godzin/miesiąc, płatność na podstawie rachunków/faktur miesięcznych wraz z przedstawieniem ewidencji godzin wykonywanych zadań oraz protokołem odbioru. Ze względu na specyfikę projektu łączne wynagrodzenie miesięczne z tytułu pełnienia funkcji opiekuna nie może być wyższe niż 40% miesięcznego podstawowego wynagrodzenia pielęgniarki. Do głównych zadań wykonawcy należy : 1) Budowanie osobistej relacji z podopiecznym.2) Wprowadzenie do zasad funkcjonowania danej placówki medycznej oraz pomoc w sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza. 3) Pomoc w budowaniu relacji w zespole terapeutycznym.4) Wsparcie w zakresie przezwyciężenia trudności pojawiających się w okresie pracy.5) Stymulowanie absolwenta do samodzielnego myślenia, zachęcanie do przejmowania inicjatywy.6) Pomoc w rozwiązywaniu problemów natury etycznej.7) Pomoc w rozwiązywaniu problemów interpersonalnych.8) Wydobywanie ukrytego potencjału absolwenta.9) Motywowanie do systematycznego pogłębiania wiedzy i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w kształceniu podyplomowym.10) Analiza zaobserwowanych postaw, zachowań absolwenta. Propozycja adekwatnych form pomocy.11) Prowadzenie półrocznej i końcowej oceny pracy uczestnika projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13658,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Góral

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 75012518409

7.3.3) Ulica: Krzywólka

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamila Barszczewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 93111001781

7.3.3) Ulica: Cimochy, ul. Polna 4

7.3.4) Miejscowość: Wieliczki

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 05.08.2021 r. do godz. 10:00 na część 3 postępowania wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy Marzena Jadwiga Ludorf , Berżałowce 28, 16-500 Sejny podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 3 na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 05.08.2021 r. do godz. 10:00 na część 4 postępowania wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy Marzena Jadwiga Ludorf , Berżałowce 28, 16-500 Sejny podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 4 na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 05.08.2021 r. do godz. 10:00 na część 5 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 5 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Zawadzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 61090908285

7.3.3) Ulica: Al. Zwycięstwa 39B/39

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Zawadzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 61090908285

7.3.3) Ulica: Al. Zwycięstwa 39B/39

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 05.08.2021 r. do godz. 10:00 na część 8 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 8 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 05.08.2021 r. do godz. 10:00 na część 9 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 9 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 05.08.2021 r. do godz. 10:00 na część 10 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 10 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 05.08.2021 r. do godz. 10:00 na część 11 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 11 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 05.08.2021 r. do godz. 10:00 na część 12 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 12 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 05.08.2021 r. do godz. 10:00 na część 13 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 13 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Weisbrod

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 65012707646

7.3.3) Ulica: Os. Siejnik I 10/1

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 05.08.2021 r. do godz. 10:00 na część 15 postępowania wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy Przemysław Boużyk Osiedle Lesk 7/17, 19-400 Olecko podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 15 na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 05.08.2021 r. do godz. 10:00 na część 16 postępowania wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy Przemysław Boużyk Osiedle Lesk 7/17, 19-400 Olecko podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 16 na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 05.08.2021 r. do godz. 10:00 na część 17 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 17 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 05.08.2021 r. do godz. 10:00 na część 18 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 18 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do końcowego terminu składania ofert tj. do 05.08.2021 r. do godz. 10:00 na część 19 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 19 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.