eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiązówZakup koparko-ładowarki



Ogłoszenie z dnia 2025-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparko-ładowarki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 37

1.5.2.) Miejscowość: Wiązów

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713931136

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wiazow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup koparko-ładowarki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d61ca6b-745c-41ff-8888-3c78ad676222

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00673788/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup koparko-ładowarki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem o parametrach:

1) charakterystyka techniczna:
a) maszyna używana: nie starsza niż 2017, gotowa do pracy,
b) masa eksploatacyjna maszyny min 8000 kg,
c) silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej zgodnej z normą ISO,
minimum 105 KM, 4400 L spełniający normę emisji spalin minimum euro 3.
d) napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś,
e) koła jezdne: przednie o rozmiarze minimum R20 i tylne o rozmiarze minimum R26” opony nadające się do poruszania po drogach publicznych, jednego producenta na każdej z osi, zużyte nie więcej jak w 25 %.
f) skrzynia biegów maszyny typu AutoShift lub równoważna, przełączalna pod obciążeniem, minimum cztery biegi w przód i minimum 4 biegi w tył ,
g) 2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się,
h) system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania,
i) układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 150 litrów/min. i ciśnieniu roboczym minimum 250 bar,
j) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie,
k) linia do młota na ramieniu koparkowym,
l) błotniki kół przednich i tylnych,
ł) kabina operatora ogrzewana, drzwi z obu stron, 2 lusterka zewnętrzne,
m) sygnał cofania;
n) światło sygnalizacyjne (kolor pomarańczowy) zlokalizowane na dachu kabiny;
o) światła robocze,
p) oświetlenie drogowe,
r) oferowana maszyna musi być wyposażona w radio z CD z wejściem AUX, immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z: gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego, apteczki, skrzynki
narzędziowej oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim;
s) zbiornik paliwa o pojemności minimum 140 litrów;

2) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:
a) sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą dźwigni,
b) posiadający system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej,
c) posiadający układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania,
d) łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki,
e) widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej,
f) pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3, szerokość łyżki 2,5 m,
g) wysokość załadunku minimum 2,9m
h) udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3 000 kg,

3) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:
a) sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą dźwigni,
b) posiadający możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego,
c) zamontowane szybkozłącze koparkowe mechaniczne,
d) łyżka koparkowa montowana na szybkozłącze koparkowe o szerokości min 600 mm z zębami,
e) łyżka koparkowa skarpowa do odmulania montowana na szybkozłącze koparkowe o szerokości minimum 1500 mm± 20 mm,
f) młot hydrauliczny waga 200-400 kg klasa energii min 600 J;
g) ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe),
h) głębokość kopania ze standardową łyżką minimum 5,80 m,
i) wysokość załadunku przy maksymalnym wysuwie teleskopowym minimum 4,2 m,
j) udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 1200 kg,

4) wymagania dodatkowe:
a) przed dostawą maszyny muszą być wyeliminowane luzy na sworzniach, wykonanie tych prac musi być potwierdzone pisemnie przez zakład specjalizujący się w owych naprawach;
b) zamawiający wymaga, aby dostawca sprzętu dysponował na Polskę serwisem stacjonarnym i mobilnym oraz posiadał sklep części zamiennych,
c) instrukcja obsługi w języku polskim,
d) zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki,
e) gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić minimum 3 miesiące z limitem 150 m-g,
f) czas reakcji serwisu obowiązujący w dni robocze od chwili zgłoszenia – max. 48h,
g) czas przystąpienia serwisu obowiązujący w dni robocze do naprawy po zgłoszeniu – max. 48h, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia,
h) odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 150 km od siedziby Zamawiającego,
i) dostawa koparko-ładowarki wraz z całym osprzętem w tym jej rozładunek do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Wiązów, ul. Daszyńskiego 35;
j) dostawca w ramach zamówienia przeszkoli dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki.

Ponadto:
1) pojazd kompletny wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich;
2) pojazd posiadający wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu;
3) pojazd dopuszczony do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988, ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz.2022, ze zm.);
4) dostawa do Zamawiającego w cenie zakupu;
5) w dniu dostawy należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim, książki gwarancyjne oraz wyposażenia, itp;
6) przeszkolenie operatorów w miejscu siedziby Zamawiającego;
7) dostawca zobowiązany jest do przeprowadzenia obsługi serwisowej pojazdu tzn. wymiana oleju silnikowego, filtru oleju, filtru paliwa, filtru kabinowego, obsługa klimatyzacji.

Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310698,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310698,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310698,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMAR M. Szydłowski T. Maj Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211841395

7.3.3) Ulica: Perzyce 42i

7.3.4) Miejscowość: Zduny

7.3.5) Kod pocztowy: 63-760

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310698,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.