eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Przebudowa dróg w m. Budzyń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w m. Budzyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313;

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w m. Budzyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-419b86ed-dbb1-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025032/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa dróg w m. Budzyń

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-419b86ed-dbb1-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
-stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
-komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
-zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 lub Google Chrome wersji 71.0.3 lub Firefox od wersji 65.0.1 lub Safari od wersji 12.0.2,
-włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum Pomocy Platformy pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.272.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 475325,48

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót dla części Nr 1
Zadanie nr 1:
Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr 864, przy ul. Chodzieskiej w m. Budzyń
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej na dz. nr 864, przy ul. Chodzieskiej, w m. Budzyń, od km 0+004,0 do km. 0+053,0 na części działek o nr 864 i 960/1, jednostka ewidencyjna – Budzyń, obręb – Budzyń Miasto.
Parametry techniczne zaprojektowanej drogi:
• długość drogi – 49,0 m,
• szerokość podstawowa jezdni – 5,0 m,
• spadek poprzeczny jezdni – dwustronny - 2,0 % w kierunku do ścieku liniowego,
• spadek podłużny jezdni – od 0,5 % do 2, 0 % (dostosowany do przyległych posesji),
• szerokość zieleńców – dostosowana do granicy przyległych posesji.
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi. Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.

Zadanie nr 2:
Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego przy ul. Łokietka w Budzyniu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ciągu pieszo – jezdnego przy drodze gminnej nr 201564P, ul. Łokietka, w m. Budzyń, od km. 0+000,0 do km. 0+069,6 na części działek o nr: 941/3, 941/4, 944/1 oraz 945 , jednostka ewidencyjna – Budzyń - obszar miejski
Projektuje się wykonanie nowej nawierzchni z prefabrykowanej kostki betonowej na ciągu pieszo – jezdni, którego początkiem jest skrzyż. w km. 0+298,5 strona lewa:
• klasa drogi – D,
• kategoria ruchu – KR-1,
• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
• droga jedno jezdniowe z dwoma pasami ruchu,
• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
• grupa nośności podłoża gruntowego – G2.
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.
Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.
Rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.
Po wykonaniu przebudowy w/w drogi w poprzez ułożenie nakładki bitumicznej na
całej długości i szerokości przedmiotowej drogi projektuje się uporządkowanie ruchu
samochodowego poprzez wprowadzenie na niej ruchu jednokierunkowego wraz z
odpowiednim oznakowaniem pionowym i poziomym i wprowadzeniu nowej organizacji
ruchu.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- plan zagospodarowania terenu,
- projekt techniczny (branża drogowa,)
- projekt organizacji ruchu,
- opracowanie odwodnienia jezdni i przyległego terenu (opis, plan orientacyjny, szkic)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
- przedmiar robót (kosztorys ofertowy),
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót dla części Nr 2
Budowa drogi gminnej nr 201574P (ul. gen. Stanisława Taczaka)

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 201574P – ul. gen. St. Taczaka – od km 0+013,00 do km 0+173,40 o długości 160,40 m poprzez wykonanie utwardzenia pasa terenu pod jezdnię, zjazdy i chodnik betonową kostką brukową z odpowiednim obramowaniem betonowym krawężnikiem lub betonowym obrzeżem, pozostały teren pasa drogowego będzie stanowił teren zielony.

Stan istniejący
Obecnie tereny po których planuje się poprowadzenie drogi mają powierzchnię naturalną gruntową i nie są wykorzystywane do upraw leśnych lub rolniczych.
Szerokość pasa drogowego 10,00 – 28,30 m.

Zestawienie powierzchni
- jezdnia 1 266,37 m2,
- chodniki 258,10 m2,
- zjazdy 80,75 m2,
- zieleń 862,80

Dane wyjściowe:
o klasa drogi (ulicy) – D; Vp=30 km/h; KR 1;
jezdnia:
- jedna jezdnia, dwa pasy ruchu po 2,50 m,
- imax. = 12%; imin. = 0,3%,
- na skrzyżowaniu imax. = 3% na dł. 20,0 m,
- Rmin. = 20,0 m (wyj. przy kącie ~90o – 12,00 m),
- Rpion. = 300 m,
- r = 6,0 m,
- spadek poprzeczny – 2%,
chodnik:
- szerokość – 1,80 m (wyj. 1,00 m),
- pochylenie podłużne – ≤6%,
- pochylenie poprzeczne – 1% do 3%,
zjazdy:
· szerokość jezdni min. 3,0 m,
· przecięcie krawędzi nawierzchni drogi i zjazdu wyokrąglone promieniem
min. 3,00 m, na terenie zabudowy (przekroj drogi uliczny) skos 1,50:1,50 m,
· pochylenie podłużne – max. 5% (5,0 m od krawędzi), na dalszym odcinku 15%.

Projektowane parametry:
Jezdnia
Projektuje się nawierzchnię z betonowej kostki o szerokości 5,00 m z poszerzeniem na łuku poziomym obramowanej betonowym krawężnikiem.
Chodnik
Zaprojektowano umocnienie terenu ruchu pieszych o szerokości 1,80 m betonową kostką obramowaną obrzeżem niskim.
Zjazdy
Zaprojektowano umocnienie, na szerokości 5,00 m, istniejących zjazdów na
działki przyległe do pasa drogowego betonową kostką obramowaną obrzeżem wysokim.
Roboty ziemne
Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym terenie z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą w większości na niewielkich korektach profilu podłużnego celem uzyskania spadków poza teren parkingu. Roboty ziemne to w większości wykopy (usunięcie ziemi roślinnej oraz gruntu niebudowlanego) oraz dowóz gruntu (nasypy) w miejsce usuniętej ziemi roślinnej. Uzyskane masy z wykopów należy przeznaczyć na wykonanie niewielkich nasypów oraz uzupełnienie w najbliższym sąsiedztwie projektowanych
zieleńców. Po wykonaniu robot ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie
podłoża gruntowego do Wz=0,98.
Odwodnienie jezdni i przyległego terenu.
Projektowana nawierzchnia zostanie odwodniona powierzchniowo poprzez takie wyprofilowanie jej przekroju poprzecznego i podłużnego, który
spowoduje odprowadzenie wód opadowych na przyległy teren i następnie wzdłuż korpusu drogi do istniejącego cieku wodnego.
Zieleń
W celu uzyskania natychmiastowej poprawy walorów estetycznych projektowanych elementów, planowane jest wykonanie zieleńców, które będą wykonane na poboczach gruntowych. Do zabudowania górnych warstw zieleńcow należy przeznaczyć humus w wyniku jego usunięcia z miejsc projektowanych robot ziemnych. Po rozplantowaniu humusu należy te tereny obsiać dodatkowo trawą.

Konstrukcje nawierzchni:
Konstrukcje nawierzchni według katalogu nawierzchni półsztywnych i podatnych
z 2014 r.:
warstwy jezdne:
· 20 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw związanych
cementem C3/4 ≤6MPa,
· 3 cm – podsypka – cementowo-piaskowa 1:4,
· 8 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa typu „starodruk”, wibroprasowana I gat.,
chodnik:
· 10 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw związanych cementem C3/4 ≤6MPa,
· 3 cm – podsypka – cementowo-piaskowa 1:4,
· 6 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa, wibroprasowana I gat., kl. I,
zjazdy na posesje:
· 20 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw związanych
cementem C3/4 ≤6MPa,
· 3 cm – podsypka – cementowo-piaskowa 1:4,
· 8 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa, wibroprasowana I gat., kl. I,

Oznakowanie pionowe i poziome
· w ciągu drogi nr 201539P – istniejący znaki D-1 „droga z pierwszeństwem” ustawiony przed skrzyżowanie z ul. Powstańców Wlkp. należy przestawić przed skrzyżowanie z drogą nr 201574P;
· w ciągu drogi nr 201574P – znak ostrzegawczy A-7 „ustąp pierwszeństwa”;
· w osi drogi nr 201539P należy wykonać znaki poziome:
P-4 „linia podwójna ciągła” na dojazdach do skrzyżowania i P-1e „linia pojedyńcza przerywana –
prowadząca szeroka” w obrębie skrzyżowania;
· dodatkowo w ciągu drogi nr 201539P ustawić dwa znaki D-4b „wjazd na drogę bez przejazdu”.
W ciągu planowanego chodnika w ciągu drogi nr 201574P planuje się go połączyć z chodnikiem przy drodze nr 201539P (ul. Leśna) wyznaczając na tej ulicy przejście dla pieszych, które będzie następująco oznakowane:
· znaki pionowe – D-6 „przejście dla pieszych”;
· znaki poziome – P-10 „przejście dla pieszych” i P-14 „linia warunkowego zatrzymania złożona z
prostokątów.
Wszystkie znaki z grupy znaków małych z wyjątkiem znaku A-7, który musi być średni. Tarcze znaków ustawione na wysokości min. 2,00 m (2,50 m tam gdzie ruch pieszy). Odległość
ustawienia znaków od miejsc występowania zdarzenia:
· znaki: D-6 – do 0,50 m od krawędzi przejścia,
· znaki: D-4b – bezpośrednio przed skrzyżowaniem z drogą bez przejazdu,
· znak: A-7 i D-1 – nie dalej niż 50 m od skrzyżowania.

Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego, przygotuje niezbędne dokumenty do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Chodzieży, wynikające z decyzji pozwolenia na budowę.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
-projekt budowlany,
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt techniczny (branża drogowa,)
- projekt organizacji ruchu,
- przedmiar robót (kosztorys ofertowy),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej t.j.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową
w wysokości co najmniej:
a) na część nr 1: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
b) na część nr 2: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
UWAGA: WYKONAWCA SŁADAJĄC OFERTĘ NA DWIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKU POPRZEZ POSIADANIE ŚRODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ W WYSOKOŚCI CO NAJMNIJE 200.000 ZŁ (DWIEŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH)
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz informacji banku złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
3) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie : tj.:
a) Doświadczenia:
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni jezdni Z PREFABRYKOWANEJ KOSTKI BETONOWEJ, w wartości robót minimum 150. 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/00), co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;
WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA DWIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKU JAK DLA JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę potwierdzających należyte wykonanie robót - na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.

b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
-Kierownik budowy- (1 osoba) posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia i w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia (wg załącznika Nr 5).
WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA DWIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKU JAK DLA JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Wymaga się kierownika budowy dla każdej części przedmiotu zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia złożonego przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
2) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm).
3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
(wg załącznika nr 7),
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 1 – 2) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
( wg załącznika Nr 4 ),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3) Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
Wzór zobowiązania określa załącznik Nr 3.
Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
5) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.). Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenie określa załącznik Nr 8.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia :
1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm)
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich dokonania zawarto w Projekcie umowy – załącznik Nr 6.1 oraz 6.2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na adres : https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-26 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.