Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122728/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i realizację szkoleń
dla nauczycieli z zakresu kompetencji cyfrowych w kontekście prowadzenia zajęć
z zakresu robotyki i programowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Podlaskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-888
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 66 54 551
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsk Podlaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432066155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Białostocka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451683713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Solidarności 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechanowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221627540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Białostocka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661771733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Torowa 14a
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Białostocka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Grajewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7190004305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 6a
1.5.2.) Miejscowość: Grajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Hajnówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6030006341
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A. Zina 1
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedwabne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181279422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 3
1.5.2.) Miejscowość: Jedwabne
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-420
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kolno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2910225234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662106860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Wł. Sikorskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mońki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5461379796
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5a
1.5.2.) Miejscowość: Mońki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661844107
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Białostocka 25
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodzisk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441445567
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-315
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasionówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5461303439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Jasionówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-122
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mielnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441438389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaskowa 38
1.5.2.) Miejscowość: Mielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-307
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Narewka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6030006370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Białowieska 1
1.5.2.) Miejscowość: Narewka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-220
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Perlejewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441484627
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Perlejewo 14
1.5.2.) Miejscowość: Perlejewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-322
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poświętne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661949154
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poświętne 1
1.5.2.) Miejscowość: Poświętne
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-112
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 19
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rutki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231629730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 7
1.5.2.) Miejscowość: Rutki
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-312
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 20
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sidra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451001926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 5
1.5.2.) Miejscowość: Sidra
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-124
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
Zamawiający 21
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokoły
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221519193
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Mickiewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Sokoły
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-218
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i realizację szkoleńdla nauczycieli z zakresu kompetencji cyfrowych w kontekście prowadzenia zajęć
z zakresu robotyki i programowania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc289623-ea0b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001750/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.46 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli w zakresie korzystania z TIK oraz włączania TIK do nauczania przedmiotowego - w kontekście prowadzenia zajęć z zakresu robotyki i programowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 (RPOWP 2014-2020): Tytuł projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych wśród uczniów i nauczycieli województwa podlaskiego”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122728/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 49241,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i realizację szkoleń dla nauczycieli z zakresu kompetencji cyfrowych w kontekście prowadzenia zajęć z zakresu robotyki i programowania w ramach projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych wśród uczniów
i nauczycieli województwa podlaskiego”. W skład usługi szkoleniowej wchodzi: przygotowanie materiałów szkoleniowych, przygotowanie i realizacja 175 godzin szkoleń, w tym 100 godzin w formie stacjonarnej i 75 godzin w formie zdalnej, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, ewaluacja, bieżący kontakt z Zamawiającym.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19974,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133854,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19974,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JMC Consulting Jacek Marek Chmielewski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Akademia Biznesu i Innowacji Małgorzata Chmielewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451827656
7.3.3) Ulica: Ks. Tadeusza Borkowskiego 5 lok. 8
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-087
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JMC Consulting Jacek Chmielewski
jakie przetargi wygrała firma
JMC Consulting Jacek Chmielewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19974,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Przebudowa budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku - budowa węzła ciepłowniczego
- Szkolenie dla pracowników medycznych z Polski i Ukrainy w zakresie: USG jamy brzusznej, USG narządów szyi, USG klatki piersiowej
- Adaptacja pomieszczenia biurowego na magazyn broni na drogowym przejściu granicznym Bobrowniki - Bierestowica
- Opracowanie studium wykonalności i wniosku o dofinansowanie dla projektu pn. "Kolej na rozwój - inwestycje w infrastrukturę Zespołu Szkół Technicznych w Białymstoku"
- Zakup wraz z dostawą elementów i podzespołów elektronicznych na potrzeby Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.55.2025
- Obsługa portierni obiektu Filharmonii położonego w Białymstoku przy ulicy podleśnej w okresie 2025 - 2026
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa, konfiguracja i wdrożenie infrastruktury serwerowej, sieciowej i backupowej wraz z oprogramowaniem oraz szkoleniami w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna Gmina Otyń"
- Wybór osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych i indywidualnych superwizji w podziale na 2 części realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
- Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia pn. "Tworzenie i dostosowanie dokumentów cyfrowych pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel)" dla pracowników UMWL w Lublinie.
- "Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach z zakresu: "Doradztwo zawodowe z wykorzystaniem gier szkoleniowych".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Obsługa kas fiskalnych" dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.