Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00151503/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00152850/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Naprawa rozmyć zapory bocznej zbiornik Kozielno strona lewa na odcinku 100 mb”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystyna.jedrasik@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r15837,Naprawa-rozmyc-zapory-bocznej-zbiornik-Kozielno-strona-lewa-na-odcinku-100-mb.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Naprawa rozmyć zapory bocznej zbiornik Kozielno strona lewa na odcinku 100 mb”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48b6720a-cc66-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.145 Naprawa rozmyć zapory bocznej zbiornik Kozielno strona lewa na odcinku 100 mb.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151503
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2710.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154190,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa rozmyć zapory bocznej zbiornik Kozielno strona lewa na odcinku 100 mb.
Przedmiotowe zadanie ma na celu stabilizację skarpy odwodnej ziemnego korpusu zapory bocznej zbiornika wodnego Kozielno, tak aby powstrzymane zostały zjawiska erozyjne. Erozja nie ubezpieczonej skarpy zapory ziemnej zbiornika zagraża bezpieczeństwu obiektu i ma charakter długofalowy, a chociaż pogłębianie się erozji nie jest w tym przypadku procesem szybkim, to postępuje od czasu wystąpienia uszkodzeń w czasie wezbrania w roku 2020 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik Nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia;
Załącznik nr 13 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
Załącznik nr 14 – Mapa;
Zamawiający przewiduje konieczność przeprowadzenia wizji lokalnej w obrębie przedmiotu zamówienia dla Wykonawców zainteresowanych złożeniem oferty.
Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Panem Wiktorem Filipem - Kierownikiem Zbiornika Wodnego Kozielno tel. kontaktowy 603 804 210.
Wizja lokalna może odbyć się wyłącznie przed przewidzianym terminem składania ofert.
Dowodem przeprowadzenia wizji lokalnej stanowi dołączenie potwierdzonego dokumentu zgodnego w treści z Załącznikiem nr 12 do SWZ.
Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 189 653,70 zł brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45247211-2 - Roboty budowlane w zakresie zapór
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168780,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184340,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169617,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTECHPOLSKA.PL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366699864
7.3.3) Ulica: Kożuchowska 20A/3
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-364
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELTECHPOLSKA.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ELTECHPOLSKA.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169617,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-02 do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenia usług z zakresu mediacji w związku z realizacją procesów inwestycyjnych w spółce Polskie Elektrownie Jądrowe
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w branży ogólnobudowlanej.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.