Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00179773/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa krzeseł ergonomicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 451202740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 14
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pwsip.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pwsip-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa krzeseł ergonomicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f3077b6-1536-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005852/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Meble biurowe, hotelowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „PWSIiP w Łomży dostępna i bez barier" nr. POWR.03.05.00-00-A068/20 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179773/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZp.2730.22.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89460 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 sztuk krzeseł ergonomicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z ww. przepisem postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.Uzasadnienie:
1. nie wykluczono żadnego z Wykonawców;
2. odrzucono następujące oferty:
a) TRONUS Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa - na podstawie art. 224 ust. 6 ustawy Pzp;
b) Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" Sp. z o.o., Aleja Solidarności 15,
15-751 Białystok - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ppkt b)
ustawy Pzp.
3. Uzasadnienie odrzucenia ofert
a) TRONUS Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa
Oferta Wykonawcy TRONUS Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa została odrzucona jako oferta z rażąco niską ceną, na podstawie art. 224 ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi: Odrzuceniu jako oferta z rażącą niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.
Uzasadnienie: Zamawiający pismem z dnia 24.09.2021 r wezwał wykonawcę do złożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny, ponieważ cena całkowita oferty złożonej przez Wykonawcę była niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększanej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania jak również średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 i 10 ustawy Pzp, Zamawiający. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie udzielił żadnych wyjaśnień.
Mając na uwadze powyższe postanowiono jak w sentencji.
b) Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" Sp. z o.o., Aleja Solidarności 15,
15-751 Białystok
Oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" Sp. z o.o., Aleja Solidarności 15, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ppkt b) ustawy Pzp, który stanowi: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
Uzasadnienie: Działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zmianami) Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia dokumentów, wymaganych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot spełnia wymagania, Zamawiający wymagał złożenia formularza jakościowego wymaganych parametrów. Z dokumentu złożonego przez Wykonawcę wynika, że oferowane krzesła nie spełnią wymagań Zamawiającego w zakresie dotyczącym zarejestrowania jako wyrób medyczny, przeznaczenia dla osób z chorobami kręgosłupa oraz innymi niepełnosprawnościami ruchowymi np. dyskopatia, protruzja dyskowa, kręgozmyk, zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa, skrzywienie kręgosłupa (lordoza, kifoza, skolioza), przeznaczenia dla osób z innym rodzajem niepełnosprawności ruchowej.
Mając na uwadze powyższe postanowiono jak w sentencji
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem przebudowy remontu Sali gimnastycznej Szp.Woj. w Łomży, Przedsięwzięcie "Rozwój infrastruktury diagnostyki i leczenia onkologicznego (...)"
- Zakup licencji do urządzeń FortiNET w ramach projektu ,,Rozwój i poprawa dostępności usług cyfrowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży"
- Świadczenie usług psychologa z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Łomży z podziałem na poszczególne części ...
- Przebudowa sięgaczy ul. Nowogrodzkiej w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- Dostawa 200 sztuk foteli obrotowych.
- Dostawa mebli na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (IV)
- "Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku na terenie powiatu bełchatowskiego w zakresie zadań własnych" - II postępowanie.
- Budowa pergoli na terenie Cmentarza Komunalnego Wartogłowiec w Tychach - III postępowanie
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





