Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00190034/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ogrodzenia panelowego uszkodzonego w wyniku powodzi z dnia 15.09.2024 – Ogrodzenie siedziby Nadleśnictwa Lądek Zdrój nr inwentarzowy 291/01431
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Lądek Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strachocin 42
1.5.2.) Miejscowość: Stronie Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-550
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ladek@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ladek.wroclaw.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://epropublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=b66be684-1f3a-4e91-aa34-8eec8d1b50e21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ogrodzenia panelowego uszkodzonego w wyniku powodzi z dnia 15.09.2024 – Ogrodzenie siedziby Nadleśnictwa Lądek Zdrój nr inwentarzowy 291/014312.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-666afbbf-c91c-46f6-a0f4-ba451e24d365
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190034
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137871,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Siedziba Nadleśnictwa położonego w Strachocinie 42 we wrześniu 2024 została zalana uszkodzeniu uległo między innymi ogrodzenie nieruchomości .
Ogrodzenie o różnych parametrach zostało w przedmiarze podzielone na trzy odcinki : 206, 161, 102
Do tego zadania przewidziano remont bramy i furtki poprzez wymianę elementów jezdnych i sterujących.
Remont odtworzeniowy polega na wykonaniu :
1. Remontu istniejącej bramy i furtki przesuwnej oznaczonej symbolem B1,
2. Wykonaniu nowego ogrodzenia wysokości 123cm z podstawami i osadzeniem na cokole z piaskowca (poprawka cokołu w 3 punktach)- 102mb,
3.Wykonaniu od nowa bramy B2 automatycznej z furtką (z demontażem starej),
4.Wykonaniu od nowa ogrodzenia z podmurówką ozdobną o panelach 2500x1530 - 206mb,oraz bramą rozwierną na zapleczu nieruchomości,
5.Remoncie ogrodzenia istniejącego długości 97 i 64 mb=161mb z wykorzystaniem istniejących elementów w postaci słupków , paneli.
(usytuowanie poszczególnych elementów ogrodzenia przedstawia zał. nr 8A do SWZ -mapa).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134070 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188805 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134070 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sowiogórska Palarnia Kawy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831712575
7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 10
7.3.4) Miejscowość: Ludwikowice Kłodzkie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-450
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sowiogórska Palarnia Kawy Justyna Ziemianek
jakie przetargi wygrała firma
Sowiogórska Palarnia Kawy Justyna Ziemianek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134070 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31INNE PRZETARGI STRONIE ŚLĄSKIE
- Dostawa produktów farmaceutycznych (na 12 miesięcy)
- Przebudowa pomieszczeń wraz ze zmiana sposobu użytkowania na placówkę wsparcia dziennego przy Szkole Podstawowej przy ul. Kościuszki 57 w Stroniu Śląskim.
więcej: przetargi STRONIE ŚLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- "Przebudowa drogi gminnej w Starym Polichnie nr 004626F (ul. Wodna)"
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Bobrówka i Tarnawa wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu na dz. nr 7120/12 obręb 00075 Wystok, jednostka ewidencyjna 055 Torzym
- Dostosowanie do wymogów ppoż. Budynku A WS SP ZOZw Nowej Soli przy ul. Chałubińskiego 7 wraz z budową schodów zewnętrznych przy budynku A"
- Budowa szatni na boisku sportowym na os. Borek w ramach 8 edycji Programu "Szatnia na Medal"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.