Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00247475/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00359023/01 - Wynik z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odzieży medycznej na potrzeby pracowników UCK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębinki 7
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży medycznej na potrzeby pracowników UCK
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c779ffd7-fafb-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk/public/postepowanie?postepowanie=475848433.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk/public/postepowanie?postepowanie=47584843
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Wykonawca winien umieścić próbki w zamkniętej kopercie/kartonie zaadresowanej na adres:
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Smoluchowskiego 17
80-952 Gdańsk, budynek CMN-KANCELARIA, piętro V.
Na kopercie należy umieścić:
1) nazwę i adres Wykonawcy,
2) napis: „Postępowanie nr 135/TP/2023 Próbki do postępowania na dostawę odzieży medycznej na potrzeby pracowników UCK”.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 135/TP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odzieży medycznej na potrzeby pracowników UCK.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Aktualny Certyfikat zgodności z PN-P 84252:1998 "Odzież robocza. Ubrania robocze" wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji - dotyczy tkanin;2. "Aktualny Certyfikat zgodności z EVN 14237:2015 "" Tekstylia w ochronie zdrowia"" wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji lub równoważny lub
Aktualny certyfikat OEKO-Tex - dotyczy tkanin lub równoważny
3. Dokładna tabela rozmiarów oferowanej odzieży
4. Karta katalogowa z kolorową fotografią wyrobu
5. Fizyczny wzornik kolorów materiałów , zawierajacy między innymi kolor granatowy, niebieski, szary , grafit, różowy, fuksja, pomarańczowy, biały
6. Po 2 próbki z każdego asortymentu opisanego w formularzu asortymentowo - cenowym, w różnych kolorach tkanin. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia będą podlegały ocenie jakościowej i zostaną poddane testom pralniczym (zgodnie z wytycznymi ujętymi w iniejszym formularzu) jako potwierdzenie spełnienia parametrów z formularza asortymentowo-cenowego
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Aktualny Certyfikat zgodności z PN-P 84252:1998 "Odzież robocza. Ubrania robocze" wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji - dotyczy tkanin;2. "Aktualny Certyfikat zgodności z EVN 14237:2015 "" Tekstylia w ochronie zdrowia"" wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji lub równoważny lub
Aktualny certyfikat OEKO-Tex - dotyczy tkanin lub równoważny
3. Dokładna tabela rozmiarów oferowanej odzieży
4. Karta katalogowa z kolorową fotografią wyrobu
5. Fizyczny wzornik kolorów materiałów , zawierajacy między innymi kolor granatowy, niebieski, szary , grafit, różowy, fuksja, pomarańczowy, biały
6. Po 2 próbki z każdego asortymentu opisanego w formularzu asortymentowo - cenowym, w różnych kolorach tkanin. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia będą podlegały ocenie jakościowej i zostaną poddane testom pralniczym (zgodnie z wytycznymi ujętymi w niniejszym formularzu) jako potwierdzenie spełnienia parametrów z formularza asortymentowo-cenowego
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Szczegółowe warunki wskazano w SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegóły w treści SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-06 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk/public/postepowanie?postepowanie=47584843
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szczegółowe zapisy w SWZINNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Dostawa kosiarki bijakowej dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
- Modernizacja Sali Senatu znajdującej się na parterze budynku "Czerwonego" Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Dostawa i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Świadczenie usług poligraficznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
- 2024. Wykonanie przeglądów obiektów inżynierskich
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy bielizny i odzieży ochronnej
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku
- Sukcesywne dostawy sprzętu, wyrobów medycznych oraz odzieży ochronnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
- Dostawa rękawic, odzieży i zestawów ochronnych
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.