eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekUsługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311022966

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łąkowa

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632892406

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.turek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.turek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27b71303-3044-47e5-b373-d57088a11b9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Piecza zastępcza, pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27b71303-3044-47e5-b373-d57088a11b9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068481/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunow usamodzielnienia, rodziców biologicznych, ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest dofinansowane z projektu pn. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim” ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski na lata 2021 – 2027, Priorytet VI, Działanie 6.15 – Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105350

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR.OP.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 68400 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Usługa psychologa wspierająca rodziny zastępcze, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenie na terenie powiatu tureckiego”.
Ilość osób skierowanych do psychologa w 2025r. – do 20 osób, przy czym Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, zastrzega sobie prawo
do zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników o 5 osób.
Ilość godzin: do 240 godzin (realizacja do południa, popołudniami, soboty).
Forma prowadzonych zajęć: indywidualne poradnictwo, konsultacje, wsparcie.
Usługę może realizować psycholog, posiadający niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz kwalifikacje do wykonywania zamówienia, potwierdzone stosownymi dokumentami – spełniający poniższe wymagania:
- ukończone jednolite studia magisterskie lub pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku psychologia,
- minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi, osobami dorosłymi, młodzieżą jako psycholog, potwierdzone stosownymi dokumentami.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 52800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Usługa superwizora wspierająca rodziny zastępcze, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenie na terenie powiatu tureckiego”.
Ilość osób skierowanych do superwizora w 2025r. – do 12 osób, przy czym Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, zastrzega sobie prawo
do zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników o 2 osoby w każdej grupie.
Ilość godzin: 16 godzin (realizacja do południa, popołudniami, soboty).
Forma prowadzonych zajęć: zajęcia grupowe.
Specyfika zamówienia:
I grupa do 5 osób; spotkania raz na kwartał po 2 godziny zegarowe = 4 kwartały x 2 godziny = 8 godzin na jedną grupę w 2025r.
II grupa do 8 osób; spotkania raz na kwartał po 2 godziny zegarowe = 4 kwartały x 2 godziny = 8 godzin na jedną grupę w 2025r.
Usługę może realizować superwizor posiadający niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz kwalifikacje do wykonywania zamówienia, potwierdzone stosownymi dokumentami – spełniający poniższe wymagania:
- ukończone studia magisterskie na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia i nauki społeczne, polityka społeczna, praca socjalna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie;
- minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia superwizji rozumiane jako minimum 100 godzin przeprowadzonych superwizji w przedziale od 1 stycznia 2023r. do dnia upływu terminu składania ofert, potwierdzone stosownymi dokumentami.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4800 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Usługa szkoleniowa wspierająca rodziny zastępcze, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenie na terenie powiatu tureckiego”.
Ilość osób skierowanych na szkolenie w 2025r. – do 30 osób (3 grupy po 10 osób), przy czym Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników o 2 osoby w każdej grupie.
Ilość godzin: 36 godzin (realizacja do południa, popołudniami, soboty).
Forma prowadzonych zajęć: zajęcia grupowe.
Specyfika zamówienia:
I grupa do 10 osób; 2 szkolenia po 12 godzin – dwa dni szkoleniowe po 6 godzin.
II grupa do 10 osób; 2 szkolenia po 12 godzin – dwa dni szkoleniowe po 6 godzin.
III grupa do 10 osób; 2 szkolenia po 12 godzin – dwa dni szkoleniowe po 6 godzin.
Szkolenie nr 1 (I półrocze 2025r.) – 18 godzin (3 grupy od 6 godzin)
o tematyce: „Jak reagować na trudne zachowania dzieci w szczególności
z FAS/FASD, ADHD, ASPERGER oraz po traumie, co się pod nimi kryje”.

Szkolenie nr 2 (II półrocze 2025r.) – 18 godzin (3 grupy od 6 godzin)
o tematyce: „Tak dla dziecka – nie dla używek”.
Zagadnienia:
1) wzmacnianie dziecka w radzeniu sobie z wyzwaniami wieku dorastania,
2) ochrona przed sięgnięciem po używki, czyli wartość wspierających relacji,
3) zasoby rodziny (w tym również samego nastolatka, takie jak
np. zainteresowania, talenty, ambicje) – jak je spożytkować, by służyły bezpieczeństwu dziecka?,
4) jak rozmawiać, aby dotrzeć do nastolatka? – dialog zamiast monologu,
5) jak radzić sobie z własnymi emocjami w czasie trudnych rozmów - przykłady komunikatów, które pomogą mówić wspólnym językiem,
6) właściwe stawianie granic,
7) wskazówki pomocne w inspirowaniu dziecka do zdrowego stylu życia,
8) osoby dorosłe a używki, czyli jak być dobrym wzorem dla dziecka?,
9) nowe towarzystwo, prośby o pieniądze, zmiany w wyglądzie – czy to już powody do zmartwień?,
10) co warto wiedzieć o używkach, tj. alkohol, nikotyna, e-papierosy, energetyki, narkotyki, dopalacze?,
11) jak rozpoznać, że dziecko ma styczność z używkami?,
12) rodzicielskie interwencje: gdzie szukać pomocy w trudnych sytuacjach
i w czym pomoże specjalista?.
Usługę może realizować trener posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz kwalifikacje do wykonywania zamówienia, potwierdzone stosownymi dokumentami – spełniający poniższe wymagania:
- ukończone studia magisterskie na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia i nauki społeczne, polityka społeczna, praca socjalna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie;
- minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń grupowych o tematyce podobnej w przedmiocie szkoleń wskazanych w niniejszej SWZ, rozumiane jako minimum 100 godzin przeprowadzonych szkoleń w przedziale od 1 stycznia 2023r. do dnia upływu terminu składania ofert, potwierdzone stosownymi dokumentami.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Psychocenter

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182143204

7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 3

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.