eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont dwóch sprężarek tłokowych typu N8L poprzez ich zakup i wymianę, zabudowanych w kontenerowym agregacie chłodniczym na Stadionie Zimowym w Tychach



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Remont dwóch sprężarek tłokowych typu N8L poprzez ich zakup
i wymianę, zabudowanych w kontenerowym agregacie chłodniczym na Stadionie Zimowym w Tychach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569183

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marszałka Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 661 16 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mosirtychy.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dwóch sprężarek tłokowych typu N8L poprzez ich zakup
i wymianę, zabudowanych w kontenerowym agregacie chłodniczym na Stadionie Zimowym w Tychach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45e94737-d828-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019009/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Remont Stadionu Zimowego w Tychach poprzez zakup i wymianę dwóch sprężarek w kontenerowym agregacie wody lodowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173740/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOSIR.DZP.TP.231.01.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 322080,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem dwóch sprężarek w kontenerowym agregacie chłodniczym typu N8L. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
a) Dostawa sprężarek amoniakalnych - R717,
b) Demontaż istniejących sprężarek,
c) Montaż i instalacje sprężarek nowych typu N8L,
d) Dostawa oleju spełniającego wymogi producenta sprężarek zgodnie z pojemnością urządzeń
e) Dostawa i montaż 2 nowych zaworów bezpieczeństwa z zaworem trójdrożnym do każdej sprężarki,
f) Prace spawalnicze – dostosowanie instalacji wydmuchu z zaworów bezpieczeństwa
do nowego przyłącza,
g) Dostawa i montaż kompletu nowych oryginalnych łożysk głównych do dwóch silników elektrycznych napędzających sprężarki typu N8L,
h) Uzupełnienie amoniaku i glikolu utraconego podczas wymiany urządzeń,
i) Utylizację pozostałych zużytych płynów eksploatacyjnych,
j) Inne (w tym pierwszy uruchomienie sprężarek, przeszkolenie pracowników, w przypadku zastosowania urządzeń innego typu należy uzyskać dopuszczenie Urzędu Dozoru Technicznego),
k) Dostarczenie kompletnej dokumentacji technicznej w języku polskim.
l) uruchomienie i zestrojenie parametrów nowych sprężarek z dotychczasową infrastrukturą.
m) Zgodnie z zaleceniem producenta sprężarek sprawdzenie i ewentualną wymianę oleju po przepracowaniu fazy rozruchowej
n) Udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenia i wykonane prace zgodnie z formularzem ofertowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42123300-0 - Sprężarki do urządzeń chłodzących

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331231-4 - Instalowanie urządzeń mrożących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396158,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396158,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396158,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAYEKAWA POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7860005561

7.3.3) Ulica: Druskienicka 8/10

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-476

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395158,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.