eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi szkoleniowe z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki



Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 032/359-13-34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

dzp.us.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkoleniowe z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed9fbb80-b684-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119924

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.6.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 867859,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80289,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia , w zakresie części A, są usługi szkoleniowe „Wyjaśnić świat poprzez media”, polegające na przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników kadry dydaktycznej, badawczo – dydaktycznej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki.
.
2.Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia oraz wystawienie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalny zakres tematyczny szkolenia, stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
.
4. Ilość godzin szkolenia, liczba grup i uczestników szkolenia:
-Wykonawca przeprowadzi szkolenie w wymiarze max. 12h (tj. 6h dla 1 grupy);
-Liczba grup: min. 1, max 2;
-Liczba uczestników w grupie: min. 7 osób, max. 20 osób;
-Liczba dni szkolenia na grupę: 1;
-1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut;
.
5. Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2023 r. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Szkolenie, powinno odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w przedziale pomiędzy godz. 0800 - 2000;
.
6. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający na potrzeby przeprowadzanie szkolenia, udostępni salę wyposażoną w rzutnik, ekran, tablicę mieszącą się w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany formy prowadzenia szkolenia lub jego części w formie on-line.
W przypadku gdy realizacja szkolenia w wyznaczonych miejscach nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkolenia w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Wykonawcą, po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem). Wykonawca musi dysponować platformą szkoleniową.
.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia , w zakresie części B , są usługi szkoleniowe „Jak dobrze zrobić zdjęcie swoich badań naukowych, korzystając ze smartfona”, polegające na przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników kadry dydaktycznej, badawczo – dydaktycznej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki.
.
2.Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia oraz wystawienie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalny zakres tematyczny szkolenia, stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
.
4. Ilość godzin szkolenia, liczba grup i uczestników szkolenia:
-Wykonawca przeprowadzi szkolenie w wymiarze max: 6h;
-Liczba grup: 1;
-Liczba uczestników w grupie: min 7 osób, max 20 osób;
-Liczba dni szkolenia na grupę: 1;
-1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut;
.
5. Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2023 r. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Szkolenie, powinno odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w przedziale pomiędzy godz. 0800 - 2000;
.
6. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający na potrzeby przeprowadzanie szkolenia, udostępni salę wyposażoną w rzutnik, ekran, tablicę mieszącą się w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany formy prowadzenia szkolenia lub jego części w formie on-line.
W przypadku gdy realizacja szkolenia w wyznaczonych miejscach nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkolenia w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Wykonawcą, po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem). Wykonawca musi dysponować platformą szkoleniową.
.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia , w zakresie części C , są usługi szkoleniowe „Sztuka wystąpień publicznych w popularyzacji nauki”, polegające na przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników kadry dydaktycznej, badawczo – dydaktycznej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki.
.
2.Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia oraz wystawienie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalny zakres tematyczny szkolenia, stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
.
4. Ilość godzin szkolenia, liczba grup i uczestników szkolenia:
-Wykonawca przeprowadzi szkolenie w wymiarze max. 12h (tj. 6h dla 1 grupy);
-Liczba grup: min. 1, max 2;
-Liczba uczestników w grupie: min 7 osób, max 20 osób;
-Liczba dni szkolenia na grupę: 1;
-1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut;
.
5. Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2023 r. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Szkolenie, powinno odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w przedziale pomiędzy godz. 08:00 - 20:00;
.
6. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający na potrzeby przeprowadzanie szkolenia, udostępni salę wyposażoną w rzutnik, ekran, tablicę mieszącą się w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany formy prowadzenia szkolenia lub jego części w formie on-line.
W przypadku gdy realizacja szkolenia w wyznaczonych miejscach nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkolenia w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Wykonawcą, po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem). Wykonawca musi dysponować platformą szkoleniową.
.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia , w zakresie części D , są usługi szkoleniowe „Jak występować przed kamerą”, polegające na przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników kadry dydaktycznej, badawczo – dydaktycznej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki.
.
2.Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia oraz wystawienie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalny zakres tematyczny szkolenia, stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
.
4. Ilość godzin szkolenia, liczba grup i uczestników szkolenia:
-Wykonawca przeprowadzi szkolenie w wymiarze max. 12h (tj. 6h dla 1 grupy);
-Liczba grup: min. 1, max 2;
-Liczba uczestników w grupie: min 7 osób, max 20 osób;
-Liczba dni szkolenia na grupę: 1;
-1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut;
.
5. Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2023 r. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Szkolenie, powinno odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w przedziale pomiędzy godz. 08:00 - 20:00;
.
6. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający na potrzeby przeprowadzanie szkolenia, udostępni salę wyposażoną w rzutnik, ekran, tablicę mieszącą się w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany formy prowadzenia szkolenia lub jego części w formie on-line.
W przypadku gdy realizacja szkolenia w wyznaczonych miejscach nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkolenia w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Wykonawcą, po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem). Wykonawca musi dysponować platformą szkoleniową.
.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 12323,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia , w zakresie części E , są usługi szkoleniowe „Komunikacja marketingowa w zakresie upowszechniania wyników badań oraz popularyzacji osiągnięć naukowych”, polegające na przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników kadry zarządzającej i administracyjnej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki.
.
2.Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia oraz wystawienie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalny zakres tematyczny szkolenia, stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
.
4. Ilość godzin szkolenia, liczba grup i uczestników szkolenia:
-Wykonawca przeprowadzi szkolenie w wymiarze max. 6h;
-Liczba grup: 1;
-Liczba uczestników w grupie: min 7 osób, max 20 osób;
-Liczba dni szkolenia na grupę: 1;
-1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut;
.
5. Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2023 r. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Szkolenie, powinno odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w przedziale pomiędzy godz. 08:00 - 20:00;
.
6. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający na potrzeby przeprowadzanie szkolenia, udostępni salę wyposażoną w rzutnik, ekran, tablicę mieszącą się w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany formy prowadzenia szkolenia lub jego części w formie on-line.
W przypadku gdy realizacja szkolenia w wyznaczonych miejscach nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkolenia w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Wykonawcą, po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem). Wykonawca musi dysponować platformą szkoleniową.
.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7466,66 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia , w zakresie części F , są usługi szkoleniowe „Zarządzanie procesami w organizacji projektów, w tym popularnonaukowych”, polegające na przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników kadry zarządzającej i administracyjnej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników z zakresu nowoczesnych form popularyzacji i promocji nauki.
.
2.Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia oraz wystawienie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalny zakres tematyczny szkolenia, stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
.
4. Ilość godzin szkolenia, liczba grup i uczestników szkolenia:
-Wykonawca przeprowadzi szkolenie w wymiarze max. 24h (tj. 12h dla 1 grupy);
-Liczba grup: min. 1, max 2;
-Liczba uczestników w grupie: min 7 osób, max 20 osób;
-Liczba dni szkolenia na grupę: 2;
-1 godzina oznacza „godzinę dydaktyczną” tj. 45 minut;
.
5. Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2023 r. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Szkolenie, powinno odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w przedziale pomiędzy godz. 08:00 - 20:00;
.
6. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający na potrzeby przeprowadzanie szkolenia, udostępni salę wyposażoną w rzutnik, ekran, tablicę mieszącą się w budynkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany formy prowadzenia szkolenia lub jego części w formie on-line.
W przypadku gdy realizacja szkolenia w wyznaczonych miejscach nie będzie możliwa, Zamawiający dopuszcza realizację szkolenia w formie zdalnej, w uzgodnieniu z Wykonawcą, po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego uzasadnienia przyczyny (w formie pisemnej lub e-mailem). Wykonawca musi dysponować platformą szkoleniową.
.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 27200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11688,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11688,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692

7.3.3) Ulica: Czyżówka 14, lok 0.9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-526

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11688,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5608,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5608,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820321570

7.3.3) Ulica: Lelewela 3/7, lok. 69

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-166

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5608,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Żarecka Szkolenia Doradztwo Rodo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342261250

7.3.3) Ulica: Piaskowa 69

7.3.4) Miejscowość: Czeladż

7.3.5) Kod pocztowy: 41-253

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7476,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7476,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692

7.3.3) Ulica: Czyżówka 14, lok 0.9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-526

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7476,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3478,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3478,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820321570

7.3.3) Ulica: Lelewela 3/7, lok. 69

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-166

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3478,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692

7.3.3) Ulica: Czyżówka 14, lok 0.9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-526

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.