eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wartkowice"Budowa budynku pasywnego stanowiącego siedzibę Urzędu Gminy Wartkowice"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku pasywnego stanowiącego siedzibę Urzędu Gminy Wartkowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: STARY GOSTKÓW 3D

1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436785105

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa budynku pasywnego stanowiącego siedzibę Urzędu Gminy Wartkowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72337b09-0cab-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002272/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Budowa budynku pasywnego stanowiącego siedzibę Urzędu Gminy Wartkowice”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV: Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.3: Ochrona powietrza, Poddziałanie IV.3.2: Ochrona powietrza, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPLD.04.03.02-10-0022/18-00 z dnia 17.01.2019r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170073/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.06.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10638809,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie pasywnego budynku użyteczności publicznej w Gminie Wartkowice, zlokalizowanego w Wartkowicach przy
ul. Targowej na dz. nr ewid. 504 – zwanym dalej także „obiektem”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. budowę budynku pasywnego, niepodpiwniczonego, piętrowego o powierzchni zabudowy budynku 934 m2 i powierzchni użytkowej 1512 m2, pełniącego funkcję obiektu użyteczności publicznej przewidzianego do realizacji na dz. nr 504 przy ul. Targowej w Wartkowicach,
2.2. budowę przyłączy do budynku,
2.3. budowę kanalizacji deszczowej i zbiornika retencyjnego,
2.4. zagospodarowanie terenu wokół budynku:
2.4.1. ciągi komunikacyjne piesze i jezdne, wjazd z drogi powiatowej oraz parkingi na samochody osobowe o nawierzchni z kostki betonowej,
2.4.2. elementy małej architektury tj. ławki, kosze na odpadki drobne, słupki i barierki ochronne, stojaki dla rowerów, maszty flagowe,
2.4.3. oświetlenie zewnętrzne słupowe,
2.4.4. wiata na odpady,
2.4.5. trawniki, nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej.

3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych czynności serwisowych, przeglądów, konserwacji oraz zakupu i wymiany materiałów eksploatacyjnych itp. czynności gwarantujących prawidłową eksploatację obiektu, a także wymaganych przez producentów zamontowanych w ramach zamówienia urządzeń w zakresie niezbędnym do zachowania warunków gwarancji w okresie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót budowlanych wymienionych w W/W pkt 2.

4. Projektowany budynek musi spełniać wymagania określone dla budownictwa pasywnego, a także się charakteryzować się sezonowym zapotrzebowaniem na energię cieplną o wartości nie większej niż 10,6 kWh/m2.

5. Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć przed podpisaniem umowy i utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych (wymienionych w W/W pkt 2.) ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 10000000 zł (słownie: dziesięć milionów złotych).

6. Zamawiającemu wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia (wykonane roboty budowlane, zamontowane materiały i urządzenia). Za datę rozpoczęcia okresu gwarancji jakości przyjmuje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Udzielona gwarancja jakości nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji jakości zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryteria oceny ofert – Rozdział XVIII SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp wy, Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert tj. w dniu 04 października 2021r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację
o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 8585400,00PLN (słownie: osiem milionów pięćset osiemdziesiąt pięć tysięcy czterysta złotych, zero groszy).
Każda ze złożonych ofert przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania
na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14780100,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17575581,19 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.