Og³oszenie z dnia 2025-05-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00244208/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-22
- 2025/BZP 00311056/01 - Wynik z dnia 2025-07-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UGI UTRZYMANIA ORAZ ROZBUDOWA OPROGRAMOWANIA PTV VISUM
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Unijnych Projektów Transportowych
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: CUPT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141007145
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Europejski 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@cupt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.cupt.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Wspieranie Beneficjentów w przygotowaniu i realizacji inwestycji finansowanych z Funduszy Europejskich oraz instrumentu finansowego Unii Europejskiej „£±cz±c Europê”.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UGI UTRZYMANIA ORAZ ROZBUDOWA OPROGRAMOWANIA PTV VISUM
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f93cda4b-869e-4a4d-819f-898f1ce90b05
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00233529
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00106080/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie usugi utrzymania oraz rozbudowy Oprogramowania PT VISUM.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia wspó³finansowany jest ze ¶rodków UE, Fundusze Europejskie na Infrastrukturê, Klimat, ¦rodowisko 2021-2027 (FEnIKS) oraz Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f93cda4b-869e-4a4d-819f-898f1ce90b053.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami
odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem
formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
4. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Unijnych Projektów Transportowych, zwane dalej „CUPT”, z siedzib± pod adresem: 00-844, Warszawa, pl. Europejski 2, który o¶wiadcza ¿e jest administratorem danych w rozumieniu przepisów prawa oraz ¿e posiada wa¿ny tytu³ prawny do ich przetwarzania oraz przekazania do przetwarzania CUPT i takie przetwarzanie oraz przekazanie nie narusza praw osób, których dane dotycz±.
2. Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na skontaktowaæ siê poprzez adres
e-mail: IOD@cupt.gov.pl lub adres kontaktowy wskazany powy¿ej.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”, podmiotom ¶wiadcz±cym na rzecz CUPT us³ugi zwi±zane z obs³ug± systemów teleinformatycznych, ¶wiadczeniem us³ug chmurowych oraz organom administracji pañstwowej o ile bêdzie to wynika³o z przepisów obowi±zuj±cego prawa. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 10 lat od koñca roku kalendarzowego w którym Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zosta³a zrealizowana.
5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych nie bêd± podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO oraz dane osobowe nie bêd± podlega³y profilowaniu.
7. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. CUPT dok³ada wszelkich starañ, aby zapewniæ wszelkie ¶rodki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umy¶lnym zniszczeniem, przypadkow± utrat±, zmian±, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem
czy dostêpem, zgodnie ze wszystkimi obowi±zuj±cymi przepisami.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5.2025.ZAM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 227827,92 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ugi utrzymania oraz rozbudowa oprogramowania PTV VISUM. Szczegó³owy opis i zakres Przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt 4.3.)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy na dzieñ sk³adania ofert:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce:
2.1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
2.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
2.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
2.4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech (trzech) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ lub nadal wykonuje co najmniej dwie (2) us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu utrzymania oprogramowania do modelowania ruchu, o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³otych brutto ka¿da.
UWAGA. W przypadku zamówieñ nadal trwaj±cych, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, w przypadku, gdy warto¶æ w danym zamówieniu osi±gnê³a kwotê okre¶lon± w przedmiotowym warunku, w zwi±zku z tym Wykonawca powinien podaæ ich warto¶æ tylko w zakresie ju¿ zrealizowanym.
UWAGA. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania us³ug z ró¿nych kontraktów/umów, w celu uzyskania ww. warto¶ci minimalnej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – je¶li Wykonawca nie wska¿e w O¶wiadczeniu, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ miejsca, w którym Zamawiaj±cy mo¿e samodzielnie znale¼æ przedmiotowy dokument dotycz±cy Wykonawcy,
2) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± (o ile dotyczy) albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej (o ile dotyczy)
niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
3) dokumentu dotycz±cego podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – je¿eli Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, UWAGA: Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia wraz z Ofert± podmiotowych ¶rodków dowodowych, o
których mowa w pkt 1- 3. Wzór dokumentów, o których mowa w pkt 2, Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy, którego Oferta zosta³a najwy¿ej oceniona.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
1) wykazu us³ug wykonanych, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu - uwzglêdniaj±cego wymagania okre¶lone w Rozdziale V ust. 1 pkt 2) ppkt 2.4) SWZ, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami potwierdzaj±cymi czy us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie s±:
a) Referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane,
b) O¶wiadczenie Wykonawcy – je¿eli z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ dokumentów, o których mowa w pkt 3) lit a) powy¿ej. Je¶li Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, zobowi±zany jest podaæ przyczyny braku mo¿liwo¶ci uzyskania dokumentów, o którym mowa powy¿ej (przedstawiæ pisemne uzasadnienie).
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz us³ug, dotyczy zamówieñ, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy. Dodatkowo Wykonawca w takim przypadku zobowi±zany jest do wskazania jak± cze¶æ zamówienia wykona³ bezpo¶rednio.
W przypadku, gdy w przedstawionych na potwierdzenie spe³nienia warunków dokumentach wskazane zostan± przez Wykonawcê warto¶ci w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia na PLN wg kursu ¶redniego NBP (wg tabeli A kursów ¶rednich walut obcych) na dzieñ, w którym og³oszenie o zamówieniu zosta³o opublikowane. W przypadku, gdy w dniu publikacji og³oszenia NBP nie opublikowa³ ¶rednich kursów walut nale¿y przyj±æ pierwszy opublikowany po tej dacie kurs NBP.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta Wykonawcy musi zawieraæ:1) Formularz ofertowy – podpisany zgodnie z zasadami, o których mowa w Rozdziale XI ust. 5 i wype³niony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1) SWZ, podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w Rozdziale XI ust. 5 i wype³nione wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ;
3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie) - o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik, w formie zgodnej z zasadami, o których mowa w Rozdziale XI ust. 5-8,
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 2) SWZ - je¿eli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w Rozdziale XI ust. 5-8,
5) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 3) SWZ - wype³nione zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ, podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w Rozdziale XI ust. 5-8 – o ile dotyczy,
6) Uzasadnienie do zastrze¿enia informacji znajduj±cych siê w Ofercie stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 SWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciachtechnicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
UWAGA: Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
Udostêpnienie zasobów nastêpuje zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 118 – 123 ustawy Pzp. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki okre¶lone w Rozdziale V ust. 1 pkt 2) SWZ musi spe³niaæ, co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy ³±cznie, natomiast warunek okre¶lony w Rozdziale V ust. 1 pkt 1) SWZ musi spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców. W takiej sytuacji Wykonawcy s±
zobowi±zani do³±czyæ do Oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy szczegó³owo wskazany zosta³ w § 9 PPU.1. Z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w Umowie, zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów mailowych, adresów wskazanych w niniejszej Umowie nastêpuj± w formie zawiadomienia na adresy e-mail drugiej Strony, niezw³ocznie od zaistnienia zmiany i nie stanowi± zmiany Umowy.
2. W trakcie obowi±zywania Umowy, Strony dopuszczaj± nastêpuj±ce zmiany Umowy:
1) w przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Umowy - zmianê w zakresie dostosowania postanowieñ Umowy do zmiany przepisów prawa;
2) zmiany dotycz±ce zakresu licencji w zakresie pojawienie siê nowych pól eksploatacji, istotnych z punktu widzenia wykonania niniejszej Umowy.
3) zaistnia³y po stronie Zamawiaj±cego uzasadnione przyczyny techniczne lub funkcjonalne, powoduj±ce konieczno¶æ zmiany sposobu lub terminu realizacji przedmiotu Umowy, lub modyfikacji Przedmiotu Umowy lub jego cech – wynikaj±cej z potrzeb Zamawiaj±cego w obszarze wymagañ funkcjonalnych lub poza funkcjonalnych;
4) konieczno¶æ zmiany Umowy wynika z rekomendacji zewnêtrznego podmiotu.
2a. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, zwi±zana z wprowadzeniem którejkolwiek z zmiany powy¿ej wskazanych, nast±piæ mo¿e na uzasadniony wniosek Wykonawcy wskazuj±cy, ¿e zaistnia³a zmiana ma bezpo¶redni wp³yw na koszty realizacji Umowy oraz okre¶leniem stopnia w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia. Zmiana wynagrodzenia mog± dotyczyæ wy³±cznie wynagrodzenia za ¶wiadczenie Wykonawcy po zaistnieniu uznanych przes³anek wprowadzenie zmiany. 3. Wszelkie zmiany Umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± byæ wprowadzone w drodze aneksu do Umowy, za wyj±tkiem wprost przewidzianych w Umowie przypadków, które nie skutkuj± konieczno¶ci± zmiany Umowy i ich dokonanie wymaga jedynie uprzedniego, pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
4. Zmiana numeru rachunku bankowego wskazanego w § 4 ust. 4 Umowy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê pisemnego o¶wiadczenia o zmianie numeru rachunku bankowego i nie stanowi zmiany Umowy.
ZMIANA WYNAGRODZENIA.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany Umowy w zakresie wysoko¶ci (zmniejszenia lub zwiêkszenia) wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy z tytu³u realizacji Umowy w zakresie o którym mowa w §1 ust. 2 pkt 4) w przypadkach wskazanych w §4a PPU.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê przy u¿yciu Platformy eZamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-23 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca zobowi±zany bêdzie do realizacji Przedmiotu zamówienia:1) w zakresie ¶wiadczenia us³ugi utrzymania w postaci zapewnienia obs³ugi technicznej i aktualizacji ca³o¶ci Oprogramowania nieprzerwanie przez okres 24 miesiêcy, liczony nie wcze¶niej ni¿ od dnia 28 czerwca 2025 r.;
2) w zakresie dostawy oprogramowania modu³u poprzez udostêpnienie plików niezbêdnych do instalacji (wraz z niezbêdnym kluczem), uruchomienia i zapewnienia poprawnego funkcjonowania ca³o¶ci Oprogramowania w terminie nie d³u¿szym ni¿ 10 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia Umowy.
2. Szczegó³y dotycz±ce terminu realizacji Przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y w § 2 PPU, stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczaj±ce ¶ciany fundamentowe przyziemia budynku pa³acu w za³o¿eniu pa³acowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badañ fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleñ z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CB¦P (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego du¿ej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieci±tka Jezus.
- ,,¦wiadczenie us³ugi sprz±tania pomieszczeñ PAP"
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i wdro¿enie systemu zarz±dzania dostêpem do sieci typu NAC
- ¦wiadczenie us³ugi wsparcia urz±dzeñ IT HPE na potrzeby Ma³opolskiego Oddzia³u Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
- Dostawa ¶rodowiska programistycznego, przeznaczonego do rozwijania algorytmów, wizualizacji i analizy danych oraz tworzenia aplikacji
- Us³ugi Veeam Data Cloud Vault
- Wsparcie techniczne dla urz±dzeñ sieciowych
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Powiecie Ni¿añskim
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.