Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00174212/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu „Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TATRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chramcówki 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182017100
1.5.8.) Numer faksu: +48 182017104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tatry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.tatry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-tatry.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-tatry/demand/203834/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu „Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2816c247-7dc5-4878-9745-149ddd77e76c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045284/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu i oprogramowania infrastruktury serwerowej w związku z realizacją projektu Cyfrowa Geodezja (e-usługi, udostępnienie danych przestrzennych oraz szkolenia)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Działanie 1.7 Cyfrowe rozwiązania dla geodezji, typ projektu A i B Cyfryzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie utworzenia zgodnych z obowiązującym modelem pojęciowym zbiorów danych przestrzennych w bazie EGiB oraz w zakresie utworzenia zgodnych z obowiązującym modelem pojęciowym zbiorów danych przestrzennych w bazach: GESUT, BDOT500.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 301000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu pn.: „Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego”, tj.:1) Infrastruktura informatyczna niezbędna do prowadzenia i udostępnienia danych przestrzennych:
a) Serwer do budowy klastra serwerów pod system bazodanowy – 2 sztuki;
b) Pakiet oprogramowania dla potrzeb klastra w zakresie usług autoryzacji – 1 komplet licencjonowane na środowisko serwerowe.
2) Szkolenia – Wsparcie kompetencji cyfrowych pracowników w celu wzmocnienia efektów projektu.
Zakres niniejszej części zamówienia został przedstawionych w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, wraz z wykonaniem wdrożenia w siedzibie Zamawiającego, 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 15.
2. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi element modernizacji infrastruktury informatycznej niezbędnej doprowadzenia i udostępnienia danych przestrzennych w ramach realizacji projektu pn.”Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego”, realizowanego w ramach Priorytetu 1 Fundusze europejskie dla badań i rozwoju oraz przedsiębiorczości, Działanie 1.7 Cyfrowe rozwiązania dla geodezji, typ projektu A Cyfryzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie utworzenia zgodnych z obowiązującym modelem pojęciowym zbiorów danych przestrzennych w bazie EGiB, typ projektu B Cyfryzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie utworzenia zgodnych z obowiązującym modelem pojęciowym zbiorów danych przestrzennych w bazach: GESUT (Geodezyjna Sieć Uzbrojenia Terenu), BDOT500.
3. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi realizację zakresów rzeczowych projektu w dwóch zadaniach ujętych we wniosku o dofinansowanie:
• Zadanie 1 – Zakup elementów architektury informatycznej,
o Koszt 1.1 - Zakup e-usługi publicznej,
o Koszt 1.2 - Zakup modułu systemu informatycznego,
o Koszt 1.3 - Zakup infrastruktury informatycznej niezbędnej do prowadzenia i udostępnienia danych przestrzennych,
• Zadanie 4 – Szkolenia.
4. Celem niniejszego postępowania jest zakup sprzętu oraz oprogramowania o określonej w SWZ funkcjonalności, wydajności i przeznaczeniu, a nie zakup sprzętu i oprogramowania konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
5. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.5.) Wartość części: 157440,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu pn.: „Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego”, tj.:1) Infrastruktura informatyczna niezbędna do prowadzenia i udostępnienia danych przestrzennych:
a) Pakiet oprogramowania bazodanowego (System Zarządzania Relacyjną Bazą Danych) – 1 komplet.
2) Szkolenia – Wsparcie kompetencji cyfrowych pracowników w celu wzmocnienia efektów projektu.
Zakres niniejszej części zamówienia został przedstawionych w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, wraz z wykonaniem wdrożenia w siedzibie Zamawiającego, 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 15.
2. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi element modernizacji infrastruktury informatycznej niezbędnej doprowadzenia i udostępnienia danych przestrzennych w ramach realizacji projektu pn.”Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego”, realizowanego w ramach Priorytetu 1 Fundusze europejskie dla badań i rozwoju oraz przedsiębiorczości, Działanie 1.7 Cyfrowe rozwiązania dla geodezji, typ projektu A Cyfryzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie utworzenia zgodnych z obowiązującym modelem pojęciowym zbiorów danych przestrzennych w bazie EGiB, typ projektu B Cyfryzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie utworzenia zgodnych z obowiązującym modelem pojęciowym zbiorów danych przestrzennych w bazach: GESUT (Geodezyjna Sieć Uzbrojenia Terenu), BDOT500.
3. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi realizację zakresów rzeczowych projektu w dwóch zadaniach ujętych we wniosku o dofinansowanie:
• Zadanie 1 – Zakup elementów architektury informatycznej,
o Koszt 1.1 - Zakup e-usługi publicznej,
o Koszt 1.2 - Zakup modułu systemu informatycznego,
o Koszt 1.3 - Zakup infrastruktury informatycznej niezbędnej do prowadzenia i udostępnienia danych przestrzennych,
• Zadanie 4 – Szkolenia.
4. Celem niniejszego postępowania jest zakup sprzętu oraz oprogramowania o określonej w SWZ funkcjonalności, wydajności i przeznaczeniu, a nie zakup sprzętu i oprogramowania konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
5. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48612000-1 - System zarządzania bazą danych
4.5.5.) Wartość części: 111930,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu pn.: „Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego”, tj.:1) Zakup elementów architektury informatycznej niezbędnej do prowadzenia i udostępnienia danych przestrzennych:
a) e-usługa publiczna – obsługa wniosku o nadanie uprawnień inżynierskich do konta w systemie e-usług – 1 komplet;
b) moduł systemu informatycznego – kwalifikowana pieczęć elektroniczna – 1 komplet.
2) Szkolenia – Wsparcie kompetencji cyfrowych pracowników w celu wzmocnienia efektów projektu.
Zakres niniejszej części zamówienia został przedstawionych w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, wraz z wykonaniem wdrożenia w siedzibie Zamawiającego, 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 15.
2. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi element modernizacji infrastruktury informatycznej niezbędnej doprowadzenia i udostępnienia danych przestrzennych w ramach realizacji projektu pn.”Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego”, realizowanego w ramach Priorytetu 1 Fundusze europejskie dla badań i rozwoju oraz przedsiębiorczości, Działanie 1.7 Cyfrowe rozwiązania dla geodezji, typ projektu A Cyfryzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie utworzenia zgodnych z obowiązującym modelem pojęciowym zbiorów danych przestrzennych w bazie EGiB, typ projektu B Cyfryzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie utworzenia zgodnych z obowiązującym modelem pojęciowym zbiorów danych przestrzennych w bazach: GESUT (Geodezyjna Sieć Uzbrojenia Terenu), BDOT500.
3. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi realizację zakresów rzeczowych projektu w dwóch zadaniach ujętych we wniosku o dofinansowanie:
• Zadanie 1 – Zakup elementów architektury informatycznej,
o Koszt 1.1 - Zakup e-usługi publicznej,
o Koszt 1.2 - Zakup modułu systemu informatycznego,
o Koszt 1.3 - Zakup infrastruktury informatycznej niezbędnej do prowadzenia i udostępnienia danych przestrzennych,
• Zadanie 4 – Szkolenia.
4. Celem niniejszego postępowania jest zakup sprzętu oraz oprogramowania o określonej w SWZ funkcjonalności, wydajności i przeznaczeniu, a nie zakup sprzętu i oprogramowania konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
5. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.5.) Wartość części: 100860,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą faktyczną unieważnienia jest fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty w zakresie Pakietu nr 1 w wysokości 356 500,00 zł brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszej części zamówienia, tj. kwotę w wysokości 157 440,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą faktyczną unieważnienia jest fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty w zakresie Pakietu nr 2 w wysokości 170 970,00 zł brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszej części zamówienia, tj. kwotę w wysokości 111 930,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą faktyczną unieważnienia jest fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty w zakresie Pakietu nr 3 w wysokości 128 744,10 zł brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszej części zamówienia, tj. kwotę w wysokości 100 860,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128744,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128744,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128744,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wymiana blach na elewacji oraz remont pomieszczeń balkonowych i tarasowych w Pawilonie C Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1641K Łapsze Wyżne - Jurgów od km 7+380,00 do km 8+380,00 oraz od km 8+535,00 do km 9+535,00 w miejscowości Rzepiska, Powiat Tatrzański
- Dostawa ambulansu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Zakup do dalszej odsprzedaży - drewniane breloki oraz ołówki w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie
- Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zakopanem
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Część I - Zakup, dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem do sieci Urzędu Miejskiego i Część II - Zakup i dostawa zasilaczy UPS wraz z zestawami bateryjnymi
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wdrożeniem
- Rozbudowa systemu NAC
- Dostawa sprzętu komputerowego i IT na potrzeby wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego - realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości"
- Dostawa serwera realizowana w ramach projektu unijnego "Helpline"
- Dostawa do siedziby zamawiającego stanowisk laboratoryjnych programowania zaawansowanych sterowników cyfrowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.